KLUSBABES 2

dat heb jij helemaal goed whahahaha  mooi dat ik in het bezit ben van best wel veel geduld hahaha

xxx

ik ga er weer vantussen, ben er vanavond niet want ik ga even bij een vriendin op visite, morgen vroeg voor ik naar mijn werk ga lees ik wel weer eventjes bij , want ik denk dat ik dan wel weer genoeg te lezen heb
haahahahhah allemaal een gezellige en klusserige avond toegewenst whahaha

dikke  linda

Ola, heb net mn testen ontvangen die ik had besteld (sensitest, die met het hartje). Als je daar testen besteld ( 1.79 p.stuk ) krijg je een kortingsbon voor je volgende bestelling. Heb nu een bon ontvangen voor 10% korting op mn volgende bestelling, misschien goed idee voor de rest van jullie. Scheelt toch weer ...

x happy

He meiden!

@linda, wat rot joh dat je test weer negatief is! Hopen maar dat je snel duidelijkheid krijgt dan kun je tenminste verder...
@happy Fijn! Je mag weer! Ik gisteren al weer.. Heerlijk!
@Bieb, goed te lezen dat het goed met je gaat! Hoop dat we snel volgen met zn allen.
@mammaroos, het word nu spannend voor je he?!
Hoe is het met de rest?

Liefs Jacqy

Hoi lin,

Nou dat is mooi dan zeg, floep er maar weer tussenuit hoor vanavond whahaha. Gezellige avond en tot morgen

liefs happy

Hey bieb,

Ben blij dat alles goed met je gaat. We zijn toch zuinig he op onze eerste zwangere klus babe !!!!!!! Hoe is het bij de april mama s? Al wat gezelliger geworden ? Vervelend dat je zo n last hebt van je borsten maar het is idd voor een goed doel ........

liefs happy

hoi meiden,

ben net weer terug, heb anderhalf uur gewacht in de wachtkamer.....................
de uitslag is PCOS....................da's kut en behoorlijk balen........heb nog niet meteen hormonen mee gekregen omdat ik pas drie maanden bezig ben............daar zakt je broek toch vanaf??? Heb ik ook gezegd en ze ging nu overleggen met de fertiliteitsarts.....dus over tien dagen krijg ik telefonisch meer te horen. Voor de buikpijn hebben ze geen oorzaak..das helemaal fraai!
anyway, ik ga even eten!
Dikke kus

Terug
Bovenaan