KLUSBABES 2

Dank voor jullie lieve reacties!!! Doet me goed. Wel even een ego uurtje voor me zo.........   HOE IS HET BIJ JULLLIE????!!!!!

Rimke, wat ontzettend vervelend voor je dat ze nog niks willen doen voor je, het is te hopen dat je over 10 dagen beter bericht hebt.
Drie maanden is vor zo'n arts niks, maar voor ons meiden des te langer.
Goed van je dat je je mond open hebt gedaan hoor!
Nou weten ze tenminste dat ze niet met je kunnen spotten.
groetjes kruimels

Hoi meiden,

Wat een rust hier zeg !!! Rimke, wat fijn he, al die lieve berichtjes, dat vond ik verleden week echt helpen! Hier is alles goed. Was vandaag in de stad met mn ouders en heb denk ik wel 20 zwangere vrouwen gezien. Was dit nou altijd al zo of valt het nu pas op hihi. Mn ongie is weer weg, dus we kunnen weer flink aan de klus  

liefs happy

rimke: een ego uurtje mag voor jou hoor. En laat die arts (die waarschijnlijk zelf een bierbuik had) z'n mond dichthouden over afvallen. Het klopt wel dat pcos ook wel met overgewicht te maken KAN hebben maar een paar kilo...ik zou hem slaan als ik jou was!

hier gaat alles goed: saaie periode (vorige week ongesteld geweest) maar ga zo douchen en vroeg naar bed, toch maar klussen wahahahaha. You never know!

dus dames, tot morgen!!

X Pip

Hey Rimke,

Balen zeg dat de dokters niks willen doen, maar goed dat je nog ff hebt aangedrongen en dan nu maar weer afwachten... alsof je dat niet lang genoeg doet, maar zit vrees ik niks anders op. Ik wilde nog even terugkomen op je blaasontsteking. Sterretje gaf al het advies van de cranberry-sap, dit werkt echt. Heb 1 keer blaasontsteking gehad en nadat ik van cranberry's sap heb gemaakt (suiker aan toevoegen en opwarmen en daarna weer af laten koelen) smeerde ik dit op mijn brood als jam en na drie dagen was het over. Het helpt ook preventief, dus zou het zeker uitproberen, scheelt je weer een paar spermaatjes haha.

Linda, wat is dat balen zeg. Niet zwanger, maar ook nog steeds niet ongesteld... kan je idd beter hebben dat je nu ongesteld bent zodat je weer door kan naar de volgende ronde.

En ik moet idd elke doordeweekse dag werken happy. Ik heb helaas de luxe niet om wat vaker thuis te mogen blijven, maar ja.... hou het wel ff vol. Hoe gaan jullie dat eigenlijk doen (of hoe doen jullie dat al) wanneer er kinderen zijn. Brengen jullie je kind elke dag naar de opvang, of paar dagen? Mijn man gaat thuis blijven als we kinderen hebben en ik blijf fulltime werken.

Groetjes, Linda

hoi meiden,

Ik heb een late vanavond hihihimoes weer veel leze.

Linda1 balen meid weer nega. nu maar hopen dat de ongie er snel komt.
Bieb fijn dat alles nog goed gaat, houden zo he.

Rimke, Das wel rot die diagnose maar heb al verschilende verhalen gelezen van mieden die gewoon op de natuurlijke manier zwanger zijn geraakt met pcos. Miss wel met behulp van hormomen ja. dus hopen dat je ze snel mag krijgen. En van dat overgewicht zakt me broek van af.     Dan moet ik 30 kilo afvallen want ik ben zeker te dik. Maar weet je ik zou er niet te veel mee zitten, vooral als jezelf weet dat je gewicht goed is.
succes meid.

Linda 2 met de opvang heb ik me ouders voor. me moeder werkt niet en gaat 3 dagen voor de kleine zorgen als ik werk. Ik werk nu al 3 dagen dus veranderd weinig. Lekker altijd maandag en vrijdag vrij.
Miss dat ik dit in de toekkomst verander en dan de maandag werken en woensdag vrij ofzo.

Happy ik mog al vanaf het weekend aan de klus en het lijkt net of we er deze maand veel meer voor gaan en daadwerkelijk genieten. We kunnen de laatste dagen niet vanelkaar afblijven en  het is letterlijk vuurwerk. Randjefietsen word hem denk ik niet, ben ik niet geduldig genoeg voor, maar een orgasme na hem, mmmm ben ik wel voor te porren. hihihi

andere meiden die weer aan de klus mogen. Succes

xx Bambi

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10)
11)
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda  5e ronde 2de kindje
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18)suuz, 4e ronde  lilian1e ronde na vroeggeboorte Storm en DaanXX
19)
20)Sterretje, 3e ronde
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28) Chris, 6e ronde
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje  Linda_84, 2e ronde

SEPTEMBER

1)
2)
3)Essy, 1e ronde
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8) Mootje 5e ronde  ( onregelmatige cyclus )
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)

14) happy, 3e ronde
         Jacqy84, 2e ronde
15)kleintje 3e ronde.  
        sterretje, 4e ronde
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20)kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

zo ff lijst weer normaal neergezet.

al die extra ruimte met die tabeltjes is ook weer weg.

xx Bambi

Terug
Bovenaan