KLUSBABES 2

Nog steeds geen rode duivels hier.....morgen nog maar eens testen (als ze er dan nog niet zijn)!

Mijn cyclus is altijd vrij regelmatig! Een paar maanden terug had ik het idee wat overtijd te zijn (heb manlief nog naar de avondapotheek gestuurd voor een test haha). maar toen hield ik het niet zo bij, omdat we toen nog niet bezig waren voor een tweede~! Verder altijd keurig 28 dagen...wel opvallend dus! Maar hou de negatieve test wel in mijn achterhoofd. Bij mijn ereste had ik op mijn NOD dag een dikke streep!

Roos

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2007 21:37:45'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10)
11)
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda  5e ronde 2de kindje
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18)suuz, 4e ronde  lilian1e ronde na vroeggeboorte Storm en DaanXX
19) lizzy6 start 2e ronde, 2e kindje
20)Sterretje, 3e ronde
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28) Chris, 6e ronde
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje  Linda_84, 2e ronde

SEPTEMBER

1)
2)
3)Essy, 1e ronde
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8) Mootje 5e ronde  ( onregelmatige cyclus )
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde lizzy NOD
13)

14) happy, 3e ronde
         Jacqy84, 2e ronde
15)kleintje 3e ronde.  
        sterretje, 4e ronde
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20)kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

ik vind mezelf wel een klusbabe, dus heb ik me toegevoegd aan de lijst.
Hoe staan de zaken? Wij gaan voor ronde 2.

hoi lizzy,

welkom bij de klusbabes, het is hier altijd een gekke gezellige boel.
Wil je nieuwe NOD op de september lijst er nog bij zetten, dan weten we waneer we weer voor je kunnen duimen.

succes ermee.

hoop dat je ons bij kan houden we kletsen namelijk wat af. hihihi

Hoi Roos,

he meid ga je het nou toch nog spannend maken, Het kan altijd he dat je gewoon wat later posi. test. Heb je klachten lichamelijk ???
Laten we hopen dat je als 2e zwanger mag zijn op de lijst.

xxx Bambi

hoi Chris,

Ja dat forummen op me werk dat vond ik wel een beetje eng. Maar ik werk op een mini kantoor met maar 3 personen. We werken niet via een server, dus als ik me internet geschiedenis compleet wis, dan is er niks aan de hand. Mijn colega was van de week ook op internet en ze zij tegen mij als je verveelt ga dan maar surfen , maar vergeet niet de geschiedenis te wissen.

Dus eigelijk doen we het allebij, maar mag de baas het niet weten hihihi.
Maar natuurlijk alleen als ik niks te doen heb, en daar hou ik me braaf aan.

xxx Bambi

Halllooo hier ben ik weer.

Vanmorgen gezellig met vriendin naar Ikea geweest, en nog een paar andere winkels, daarna wat gaan eten bij MC drec. En toen....toen heb ik toch maar verteld dat ik zwanger ben. Ze was natuurlijk hartstikke blij voor me. Ze had al wat aan me gemerkt, en later zei ze dat ze me al vond stralen. Maarja, dat is natuurlijk achteraf gepraat. Ze gaat t nu wel tegen vriend vertellen, maar ze gaat t echt tegen niemand verder vertellen, en daar vertrouw ik op. Ik twijfelde nog wel of ik t wilde vertellen, maar ben toch blij dat ik t gedaan heb. Bij de Hema heeft ze een knuffeltje gekocht (zogenaamd deden we of ik daar niet bij was) en die gaat ze nog aans ons geven haha, grappig toch.

En ondertussen is er toch al weer bijna een week voorbij van de vakantie. Nog 10 nachtjes slapen en dan naar de verloskundige!! joehoe

Leuk he Bieb om eht aan iedereen te vrtellen....van die geheimpjes samen met ene vriendin! Heerlijk!

Tja...ik vind het nu wel weer spannend worden!
heb gene ongi klachten! Wel al een tijdje erg moe...en sinds een week eet ik alles wat los en vast zit...(daar is Sonja B niet blij mee)....

Hopelijk weet ik morgen in positieve zin meer!@

Roos

hoi meiden,

wat is het hier rustig zeg.

Bieb fijn dat je het toch aan iemand heb kunnen vertellen. lucht op zeker.

Roos, wat zou het zijn he. hoop dat je posi mag testen, miss heb ik erover heen gelezen, waneer ging je nog een x testen.

ga nog ff tv kijken.
miss tot straks.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan