KLUSBABES 2

Jeetje, ben hier geloof nog maar in mn uppie, ik ga ook maar foetsie dan....... allemaal al aan de klus zeker !!!!! Allemaal goed je best doen he, zodat we straks met zn allen een mei mama s forum kunnen volllullen !!!!!!! Veel plezier en voor daarna, slaap lekker. Tot morgen

xxx happy                                                                            

Jeetje iedereen ligt al op bed, te slapen of te klussen
Ik kan helaas deze week nog niet met jullie meedoen dames, volgende week ben ik weer van de partij haha
Interessant verhaal over die eisprong trouwens , dank je, misschien hebben we hier allemaal wel wat aan.
Dat is ook de reden waarom ik begonnen ben met temperaturen, dan weet ik wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb(als dat elke maand tenminste een beetje gelijk blijkt te zijn)
Ook mijn 'doos'is weer helemaal schoon, haha, weet iemand trouwens wat ze precies met een vaginale douche bedoelen? ze zeggen dat je dat niet moet doen als je probeert zwanger te worden.(maar dan moet ik wel eerst weten wat het inhoud haha)

heel veel succes mama roos, we horen het vast morgen wel van je, of je ongi bent of dat het misschien toch raak zou kunnen zijn?

trouwens linda: raar hoor dat je nog steeds niet ongi bent, ik blijf het spannend vinden!

Hayley,

wat vreselijk voor je dat je dochtertje zo ziek was!
Er is hoop ik niks ernstigs met haar?
Ik heb nog geen kinderen maar kan me voor stellen dat je je zo hulpeloos voelt als zo'n kleintje ziek is.
Ik hoop dat het nu allemaal beter gaat met haar.
Hoe heet ze eigenlijk?
groetjes Kruimels

welterusten allemaal, haha volgens mij komt er geen kip meer nu.
Ik ben ook weer veel te laat op, morgenvroeg weer hartstikke moe.
Moet morgen en zaterdag werken en maandag en dinsdag ook weer aan de bak, bah.
Woensdag 1 dagje vrij, heerlijk.
Ik werk trouwens normaal 24 uur per week, maar wil als ik een kindje heb terug naar
2 dagen werken.
Mijn vriend en ik kunnen ons prima redden op die manier, dus waarom zou ik dan ervoor kiezen om mijn kindje minder vaak te zien.
Het komt vooral doordat wij een bedrijfswoning hebben en dus weinig maandelijkse vaste lasten hebben, alleen auto en electriciteit en natuurlijk telefoon enzo.
Maar hebben iets minder vaste lasten zo.
Ik snap heel goed dat sommige moeders moeten blijven werken om rond te kunnen komen, maar als je de kans hebt dan moet je zoveel mogelijk bij je kind zijn.
Nou meiden, ik ga ook maar eens plat, slapen dan he haha, klussen dat duurt nog effe een dag of wat.
truste allemaal
groetjes kruimels

hoi meiden,

kruimels ff over de vaginale douche, das b.v van lactasite een plastic fles met een tuitje eraan en dan kan   je dus inwendig reinigen. je heb ze ook voor uitwendig reinigen.

Het klopt dat je ze niet mag gebruiken bij het zwanger willen worden en ook het zwnager zijn. Omdat bij het zwanger worden de hormomenen in je lichaam je zuurgraag regelen moet je die niet in de war schokken met een reiniging van binnen. Er zitten ook behoorlijk wat chemicalien in een vaginale douche en die zouiden ook schadelijk kunnen zijn voor je ongeboren kind.
Gewoon niet doen dus. hihihi

hier verders lekker rustig. lekker vrij dus lui. hahaha
Ga straks maar an de boodschappen en moet nog veel halen voor de vakantie.
OOOh meiden ga jullie wel missen dan hoor, ik ga wel kijken of er ergens geinternet kan worden hahaha.

verlopig ben ik er nog tot donderdag oke.

xx Bambi

ben ik weer,

wat waren jullie lekker melig gisteravond, haha ik heb net wel even zitten lachen hoor haha.
het is lekker rustig vandaag,
Roos zijn de rd's al gearriveerd? ik hoop het niet voor je.

xxx LInda

Hoi Meiden!
Hèhè, weer even tijd om bij te lezen/schrijven.
Ik maak tegenwoordig een briefje tijdens het bijlezen, dan kan ik gerichter antwoord geven/reageren op de stukjes die jullie schrijven.. Dus ik waarschuw maar vast: het kan een lange reactie worden..

@Rimke: be strong, blijf hoop houden meid. Was het (uit)eten lekker?
@Miekje: mijn zus heeft ook een paard verkocht, weet dus van iets dichterbij hoe moeiljk het is. Kop op. Je hebt toch wel foto's gemaakt he? Mijn zus heeft een afscheidsreportage gemaakt in zwartwit en één mooie foto daarvan hangt bij mn ouders thuis.
@happy: wat doe je voor werk dat je om 9:30 nog ff op het forum kan zetten dat je gaat werken? Horeca? Ik zit om die  tijd al aan mn 3e bak koffie achter mijn bureautje op kantoor.. (En daar durf ik niet te forummen, allemaal mannen, wat als ze erachter komen dat ik zwanger wil worden?! )
@suuz: hoe ga je je katje noemen? Enne, weet je het zeker nu je al die haar(bal)verhalen hier leest??
@Kruimels: hou vol met het foliumzuur! Ik heb al een kapitaal aan Etos-Zwanger-worden multivitaminen geslikt. Maar ga stug door, want ik merk dat ik er sterkere nagels van krijg. Eindelijk kan ik ze lang laten groeien!
@bambi: durf je wel te forummen vanaf je werk? Ben je niet bang dat iemand erachter komt? Ze kunnen alles "loggen"hoor.
@roos: spannend he? Ik heb deze maand nog totaal geen rd-gevoel! Af en toe zin in chocola, maar voor de rest gaat het allemaal nog prima. NOg 4 dagen voordat ik een test mag "verspillen".
@linda1: welke homeopatische druppels slik je?

Nu ik dat verhaal gelezen heb over die 70% eisprong op andere datum zet me dat wel weer aan het denken.. Ik ben nl. niet zo'n fanatieke klusser. Alleen in de 14 dagen nadat de RD weg zijn ben ik fanatiek, daarna geef ik sneller toe aan moeheid en een goed boek.. Oeps, misschien is dat wel mijn fout, moet ik toch de hele maand aan de klus.

Liefs, Chris

Terug
Bovenaan