Hoi Meiden!
Hèhè, weer even tijd om bij te lezen/schrijven.
Ik maak tegenwoordig een briefje tijdens het bijlezen, dan kan ik gerichter antwoord geven/reageren op de stukjes die jullie schrijven.. Dus ik waarschuw maar vast: het kan een lange reactie worden..
@Rimke: be strong, blijf hoop houden meid. Was het (uit)eten lekker?
@Miekje: mijn zus heeft ook een paard verkocht, weet dus van iets dichterbij hoe moeiljk het is. Kop op. Je hebt toch wel foto's gemaakt he? Mijn zus heeft een afscheidsreportage gemaakt in zwartwit en één mooie foto daarvan hangt bij mn ouders thuis.
@happy: wat doe je voor werk dat je om 9:30 nog ff op het forum kan zetten dat je gaat werken? Horeca? Ik zit om die tijd al aan mn 3e bak koffie achter mijn bureautje op kantoor.. (En daar durf ik niet te forummen, allemaal mannen, wat als ze erachter komen dat ik zwanger wil worden?! )
@suuz: hoe ga je je katje noemen? Enne, weet je het zeker nu je al die haar(bal)verhalen hier leest??
@Kruimels: hou vol met het foliumzuur! Ik heb al een kapitaal aan Etos-Zwanger-worden multivitaminen geslikt. Maar ga stug door, want ik merk dat ik er sterkere nagels van krijg. Eindelijk kan ik ze lang laten groeien!
@bambi: durf je wel te forummen vanaf je werk? Ben je niet bang dat iemand erachter komt? Ze kunnen alles "loggen"hoor.
@roos: spannend he? Ik heb deze maand nog totaal geen rd-gevoel! Af en toe zin in chocola, maar voor de rest gaat het allemaal nog prima. NOg 4 dagen voordat ik een test mag "verspillen".
@linda1: welke homeopatische druppels slik je?
Nu ik dat verhaal gelezen heb over die 70% eisprong op andere datum zet me dat wel weer aan het denken.. Ik ben nl. niet zo'n fanatieke klusser. Alleen in de 14 dagen nadat de RD weg zijn ben ik fanatiek, daarna geef ik sneller toe aan moeheid en een goed boek.. Oeps, misschien is dat wel mijn fout, moet ik toch de hele maand aan de klus.
Liefs, Chris