KLUSBABES 2

Hé Chris,

Ik heb zeker foto's van mijn paardje gelukkig. Wij zijn twee jaar geleden getrouwd en ik heb daarvan een paar hele mooie foto's van mijzelf in trouwjurk met paard!
Heb ook een paar mooie foto's van wedstrijden dus dat gelukkig wel en hij staat in de buurt dus ik kan nog eens kijken maar ja het blijft moeilijk hij was best wel bijzonder.

Wij zijn trouwens ook niet van die fanatieke klussers hoor. Gaan vaak laat naar bed door drukte en willen dan het liefst slapen, meestal in het weekend wat meer tijd daarvoor ha ha. Dus toen ik het las had ik ook zoiets van toch even de komende tijd proberen wat meer te klussen!!

xxx miekje

Voor iedereen welterusten

goedemorgen dames

gisteravond lekker met de buren in de tuin gezeten het was ook zo lekker weertje.

Lizzy welkom op het forum, het is hier altijd erg gezellig en je kan lekker je hart luchten haha

Lekker bieb dat je het aan iemand hebt verteld het lucht in ieder geval wel voor je op dat je je geheimpje aan iemand kwijt kunt haha.

Mama roos nog geen rd's?? ga je nog testen dit weekend Spannend!!

xxx linda

Goeiemorgen allemaal,

Jeetje wat een rust hier gisteren. Was er helemaal op voorbereid dat ik eerst heeeeeeel veeel moest gaan lezen, maar viel mee. Ik zat gisteren lekker in de kroeg!!!!! Was om drie uur thuis en de wekker ging net om half acht, pffff viel ff tegen. Maar ja, das mn eigen schuld he. Vandaag heb ik shopdag met mn moeder, tante en nicht ......... leuk he. Lizzy welkom, gezellig dat je er ook bent en heel veel succes ...... Chris volgens mij vroeg jij het .... ik werk idd in de horeca. Roos, nog steeds geen rd s? Spannend hoor ....

Liefs happy

Morge....

Grrrrrr vannacht weer negatief getest...Wilde eigenlijk vanochtend testen, maar moest om 3 uur 's nachts plassen....Viel die predictor half uit elkaar....
Maar goed had wel het controle streepje! Maar daar bleef het dan ook bij! Nog steeds geen rd's. Ik vind it nu wel frustrerend worden....Mijn cyclus was altijd zo regelmatig...en nu dit!

Ga vandaag maar eens clear blue halen eens kijken wat die zegt...

Roos

Meiden ben er weer vandoor ...... toedeloe en en gezellige dag allemaal  

happy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12 sept de nod, staat er al bij, hoor. Het is een hele lange lijst, dus ff zoeken, he!
Nou mamaroos, de winkels zijn open! Dus over een half uur kom je het wel even vertellen, toch? Balen, hoor, zo onzeker. En daardoor duurt de nod ook weer langer natuurlijk.
Och, op za gaan de winkels zeker om 10.00 open, of woon je in de grote stad? Het duurt in ieder geval niet lang meer. Als je toch al buiten bent geweest....is het al llekker warm? Ik heb echt zin in het zonnetje vandaag!

Hee Lizzy...haha
Woon in het zuiden des lands...en het begiunt hier al lekker warm te worden...

Maar uuh ik test pas weer morgenvroeg..ochtendurine...je weet wel!

Fijne (warme) dag

Roos

Hey Roos, balen dat je iedere keer weer negatief test. Zeker omdat je elke keer een vaste cyclus hebt. Hoop dat je snel positief test of dat de RD's komen.
Hey Lizzy, welkom. Je ziet jouw naam idd een beetje over het hoofd op de NOD lijst omdat er geen  achter staat. Daar kijk ik tenminste het snelst achter. Gaan bij jullie trouwens pas de winkels om 10 uur open op zaterdag? Ik woon hier in een dorp, maar daar gaan ze ook gewoon om 8 uur open.
Had dit keer trouwens niet veel bij te lezen, viel reuze mee.
Ik woon ook redelijk in het zuiden van het land, maar het is hier nogal mistig . Had nog zo op mooi weer gehoopt...

Terug
Bovenaan