KLUSBABES 2

idd. Al dat klussen is goed voor de lijn. Wat ook nog goed voor de lijn is, is geen alcohol meer. Dus mensen die nog een tip nodig hebben waarom ze niet aan de alcohol zitten, je wilt afvallen.
Heb misschien nog een andere tip om af te vallen. Geen snoep, hapjes tussendoor, geen fris (ook geen light), geen sapjes meer, alleen water en thee (niet te  veel he... en zonder suiker!), alleen, en dat is de reden dat je het vol kan houden, in het weekend (of op bijv. de woensdag en donderdag) mag je je zo vol eten als je wilt. Na een tijdje hoeft dit ook niet meer zo nodig en het water drinken leer je vanzelf. Je hebt zo iets om naar uit te kijken en het werkt echt heel goed. Ik ben er 10 kilo mee afgevallen (van 75 naar 65km en ben 1.76m lang, dus dat is best lang).
Ik heb me er het laatste jaar alleen niet meer zo goed aan gehouden, dus heb ik er weer een paar kilo aan, maar het is weer heel snel op te pakken en absoluut niet ongezond en je spijsvertering gaat er ook niet van achteruit (wat bijv. wel bij het sonja bakker dieet kan gebeuren).
Zo, een heel verhaal, maar misschien heeft iemand er wat aan.
Groetjes, Linda

Hey bambi,

Zie je nou dat we raar in elkaar zitten ....... met al dat slijm. Doe gewoon je onderbroek uit joh, kan ie ook niet nat worden hihi. Jeetje zeg, jij bent helemaal in de mood he ...... hihi je trukendoos opentrekken. Ik ga nu ook ff douchen, moet ook weer aan de bak vanavond ...... tot zo

liefs happy

wij hebben een week lang twee katten op bezoek gehad en die lieten we alleen in de woonkamer, maar toch nog een rotzooi van die haren. Ook boven moesten we alles schoonmaken omdat je het toch naar boven loopt. Ze waren erg lief, maar wij denken er wel twee keer over na voordat wij katten nemen. We willen zoiezo dat er dan het meerendeel van de week iemand thuis is en dat is pas als we kinderen hebben en ik denk zo dat we dan de eerste paar jaar ons handen er wel even vol aan hebben.

ja happy ga jij je doos maar ff wassen hahaha dan kan je de trukken er vanzelf uithalen. hihihi. Sorry word er gewoon melig van.

ga nu maar ff kijken of ik hem in de mood kan brengen.

klusse

xxx Bambi

Mijn mannetje staat ook te springen om naar bed te gaan, dus ik ga er ff lekker bijliggen. Klus ze allemaal en welterusten .

Liefs, Linda

Roos, vind het toch nog spannend hoor !!!!! Afwachten maar he. Bambi, zit ik hier met een schone doos ben je weg whahahaha. Ik zit helemaal in de zwitsal, heb het zo bedacht, zwitsal isvoor baby s, als mn eitje en zijn zaadje dat nou ruiken, snappen ze misschien wat de bedoeling is whahaha

xxx happy

Terug
Bovenaan