KLUSBABES 2

Hoi hoi,
Hier (zuidwesten des lands) is het erg wisselvallig, dan compleet grijs, dan ineens superwarm omdat het zonnetje doorkomt.. Heb net mn was buiten gehangen, zag dat meer mensen in de wijk dat deden dus het zal wel goedkomen!
Vanochtend dacht ik een licht, zeurend pijntje te voelen linksonder in mn buik maar dat kan ook verbeelding zijn. Laat de rd's pleazz uitblijven.
Ik ga lekker genieten van het weer, straks komt mijn mannetje thuis van t werken en dan wil ie iets samen gaan doen. Naar het meer ofzo, heerlijk! Misschien vertel ik hem dan wel van 't forum. Als we samen weggaan is de sfeer anders dan door de week, dan kan hij beter praten over  het proberen  zwanger te worden.  

Dat is wel een goed idee chris, zou toch leuk zijn als je met hem ook je onzekerheden zou kunnen delen?
Ik merk het hier ook hoor, ik ben soms compleet over de zeik en mijn mannetje kijk me aan van ach dat komt allemaal wel goed. Maar wat als het niet goed komt? Dan hebben we lkaar wel nodig, en dan kan ik wel tegen hem praten maar dan kan ik net zo goed tegen de katten gaan praten......ofzoiets. Maar mijn menneke wil zich altijd stoer houden voor mij, en daar heb ik nou net niets aan.
Meiden, geniet allemaal van de zon, en bedenk, ooit komt het voor ons allemaal heus wel goed. Gelukkig hebben we elkaar hier om te spuien en blij, boos en bang te zijn. O, en niet te vergeten behoorlijk slijmerig............... En er is een voordeel, bieb niet verder lezen, we kunnen allemaal nog een roseetje drinken!!!!
Dikke kus Rimke

Hoi meiden,

Juist rimke daar proost ik op hihih
ga zo dus maar ff het centrum in, anders komt er ook miks van.
Denk dat ik me hondje maar ff bij me ouders breng.
Ja hij mold sins deze week alles van papier, ookal verstop ik alles hij vind het en ben bang dat ie anders aan me riet of meubelen begin. ggggggrrrr rot hond. verder is ie wel lief hoor, maar waarom moet ie mollen????

veel plezier dames vandaag en klusse he.

xx Bambi

Gister even flink geklust, vandaag kan niet want mijn mannetje is een nachtje weg dus morgen als hij thuis komt weer aan de klus!
Heb rond dinsdag mijn ei denk ik, zou leuk zijn als het dan raak is want dinsdag ben ik jarig!! Dat  lijkt me leuk als dat nou eens een  vruchtbare dag is, mijn vader is 11 sept jarig en dan heb ik mijn NOD dus deze maand lijkt me er prima voor geschikt!!!!

Succes  allemaal met klussen en geniet van het mooie weertje.

Roos  je maakt het nou wel heel spannend, blijf voor je duimen, het kan nog!!

xxx miekje  

Bambi, ik heb vanmorgen ook flink gesopt, heb nu geen zin meer, veel te warm!
Ga nog even lekker van het weer genieten....

Toedeloe

hier schijnt de zon amper. Veel te bewolkt. En ben ook al misselijk, hoofdpijn, moe... Helaas geen zwangerschapsverschijnselen, want mijn mannetje heeft het ook en het lijkt me sterk dat hij zwanger is. Woon trouwens zo'n 3 km van de limburgse grens, dus net niet in limburg.
Hoop dat je mannetje een beetje positief gaat reageren Chris, zou toch jammer zijn als je jezelf niet kunt zijn.

heee...

Trek het wel nog hoor....maar begin nu wel te balen! Ik wil of een positiev test of mijn ongesteldhied!
Ben nu 3 dagen overtijd....Net staan kokhalzen boven de WC(?), maar kan dus niet van de hormonen komen, wnat die heb ik niet! Net een clear Blue gedaan ook negatief!

grrrr...nu maar eens een paar dagen niet testen!

Wat zouden jullie doen?

Roos

Ik denk dat ik ook zou proberen een paar dagen niet te testen en af te wachten maar ik weet ook van mijzelf dat ik niet zo'n geduldig typje ben. Ik heb ook altijd een heel regelmatige cyclus, 28 of 29 dagen. Dus misschien dat ik als het bij mij zo zou zijn ik elke ochtend zou testen!!!???

Terug
Bovenaan