hoi rimke,
Ik snap ook niks van die tip en heb haar maar ff om uitleg gevraagd hahaha.
Tjee wel grappig dat je zegt lekker assertief, heb namelijk 1.5 jaar geleden een assertiviteitstraining gedaan.
Ik was heel onzeker over alles en durfde nooit nee te zeggen en nog veel meer onzekerheden.
Ook op me werk, hierdoor raakte ik overspannen en kreeg ik ook nog eens een depressie erop. GElukkig ben ik er alleen maar beter uitgekomen en met behulp van maatschappelijk werk en daarna de groepstraining ben ik een ander mens geworden.
Lekker weggegaan bij dat klote werk, want daar veranderde hellaas niets.
Oke dat ik daarna op me nieuwe werk werd ontslagen omdat ik zogezecht te assertief . dat was echt een lachterje, dat hebben ze gebruikt.
Toen heb ik een jaar lang van baan naar baan gehopt en ik heb geen 1 x me koppie laten hangen, aleen op momenten dat me kinderwens weer opstak, want ik moest wel wat finacieele zekerheid hebben.
Dus toen ik deze baan waar ik nu werk kreeg zijn we gelijk een maand later aan de slag gegaan. Ookal heb ik maar een half jaar contract, ik geloof wel dat het goed zit en zo niet dan is er ook nog zoiets als WW. Het komt vast wel goed.
Sorry voor het lange verhaal, maar het lucht af en toe gewoon op als ik ff kwijt kan.
dikke x Bambi