KLUSBABES 2

maar..........gelukkig hebben we dan bambi nog in ons midden......................whahahahahahahahaha !!!!!!!

hoi rimke,

Ik snap ook niks van die tip en heb haar maar ff om uitleg gevraagd hahaha.

Tjee wel grappig dat je zegt lekker assertief, heb namelijk 1.5 jaar geleden een assertiviteitstraining gedaan.
Ik was heel onzeker over alles en durfde nooit nee te zeggen en nog veel meer onzekerheden.
Ook op me werk, hierdoor raakte ik overspannen en kreeg ik ook nog eens een depressie erop. GElukkig ben ik er alleen maar beter uitgekomen en met behulp van maatschappelijk werk en daarna de groepstraining ben ik een ander mens geworden.
Lekker weggegaan bij dat klote werk, want daar veranderde hellaas niets.

Oke dat ik daarna op me nieuwe werk werd ontslagen omdat ik zogezecht te assertief . dat was echt een lachterje, dat hebben ze gebruikt.
Toen heb ik een jaar lang van baan naar baan gehopt en ik heb geen 1 x me koppie laten hangen, aleen op momenten dat me kinderwens weer opstak, want ik moest wel wat finacieele zekerheid hebben.
Dus toen ik deze baan waar ik nu werk kreeg zijn we gelijk een maand later aan de slag gegaan. Ookal heb ik maar een half jaar contract, ik geloof wel dat het goed zit en zo niet dan is er ook nog zoiets als WW. Het komt vast wel goed.

Sorry voor het lange verhaal, maar het lucht af en toe gewoon op als ik ff kwijt kan.

dikke x Bambi

Ik vind niets knapper dan je eigen zwakheden onder ogen te zien, dus bij deze: je mag trots op jezelf zijn!!!
Ook ik loop op het moment bij een therapeut, meer op aandringen van mijn mannetje maar ach, kan nooit echt kwaad. Dat is niets om je over te schamen want wat ik al zei, er is niets knapper dan je zelf kwetsbaar op te stellen. Hoeveel makkelijker zou het zijn door maar door te modderen en steeds weer vast te lopen. Jij hebt de confrontatie met jezelf gekozen en dat vind ik echt heel knap, het maakt je alleen maar sterker, dat weet ik zeker . Dus voor jou meisje:

Thanks Rimke,

Das heel lief van je, Merk indd. dat als je zelf iets wil veranderen dat het ook lukt.
En heb ook geleerd om meer het positieve in iets te zien.
Heb een moeilijk voorbeeld uit huis mee gekregen, zijn daar allemaal een stelletje pesimisten, kan ze niet missen, maar probeer me moeder nog weleens te sturen richting posietief en gelukkig probeert ze het wel.
Ik probeer ook het positieve in iets te zien,

En het beste posietieve zou toch wel een posi test zijn hahahah.

Ik ga ervandoor, we gaan vanaaf met vrienden pokeren gezellie.
Heb geloof ik ook me ei vandaag of morgen, want heb best last van steken onderin.
Dus ook nog ff an de klus hahahah

fijne aaf.

xxx Bambi

goeimorgen dames

jeetje he wat is het rustig geweest gisteren (de hele dag trouwens) iedereen de hele dag aan het klussen geweest hahaha

Bambi: die training heeft dus gewerkt haha erg goed hoor dat je er wat van hebt gezegd bij het kruitvat, en voor jouw lucht dat weer op in plaats van alles op te kroppen haha En voor jezelf opkomen dat kan helemaal geen kwaad.

xxx linda

goedemorge...

idd belachelijk dat je moet betalen voor zo;n tasje als je zoveel gekocht hebt...

heee het zonnetjebegint hier te schijnen...heerlijk!

Nog geen red devils....morgenvroeg weer testen...(als ze er dan nog niet zijn)

Ben nu vier dagen overtijd!

Roos

Hoi Meiden,
Ik heb mijn mannetje verteld over het forum!. Hij zit nu zelfs tegenover me op z'n eigen pctje een spelletje te spelen en ik kan lekker naar jullie typen! Veel beter zo!
Hij was eerst een beetje zo van: zou je dat nu wel doen, dat werkt toch verslavend.. enz. Én hij is altijd nog een beetje bang voor wat ik uitspook op internet omdat in onze omgeving veel stellen uit elkaar gaan omdat één van de twee een relatie op internet is aangegaan...  Nou, toen heb ik gezegd dat we  echt alleen maar meiden zijn, want welke vent kan er nu onze slijm- en ongiverhalen aan?!
Het was goed om even tijd voor elkaar te  nemen: lekker aan het meer gelegen, zelfs nog gezwommen! We hebben zelfs al een jongensnaam bedacht! Maar dat  kwam meer omdat  ik het  geboortekaartje van mijn nicht heb gehad: Bruce.  Mijn aangetrouwde neef is dus fan van Bruce Springsteen hè?..  
We gaan nog een beetje van de zondag genieten, minder weer dan gisteren, maar de spirit is goed. Dat is het belangrijkste!
Liefs, Chris  

Terug
Bovenaan