Hoi meiden,
Balen roos nog een keer negatief, ja ik zou nu ook zeker een volle week wachten met de volgende test, het kost je handen vol geld man.
Linda ook rot dat het zo van slag is bij jou, zo weet je niet waar je aan toe bent he.
Hoop indd. voor beide snel meer duidelijkheid te hebben.
Het is echt mega heerlijk weer hier in zuidholland. zelfs een beetje warm hahaha. lekker vanmiddag gewinkeld en alle maal spullen voor de vakantie gekocht.
OOhja kreeg ik me toch ruzie met een kassiere van het kruitvat .zon dom doosje van 16 jaar, totaal geen respect voor de klanten. Ik ga afrekenen, heb een mandje vol met een kop erop. vraag aan haar of ik een tas mag, zegt ze ide leggen daar, ze wijst naar die kleine pleures dingen. Ik zeg daar past alles niet in hoor, ik wil een grote. Dus ik pak een grote. zegt zij die kostgen 0.45 cent. Ik zeg, het moet niet gekker worden ik koop voor meer dan 100 euro ( ja echt) aan spullen en dan moet ik betalen voor een tas????? zegt ze ja sorry dat zijn de regels. Ik zeg dat vind ik belachelijk !!!!! zij weer 'ja dat kan je wel vinden , maar je moet het toch betalen'
Ik werd echt boos, ik zei doe ff normaal heb niet met je geknikkerd, ik ben een klant en dan kan je op een normale manier met me omgaan.
Iedereen keek me aan (ik ben normaal een persoon die zijn bek niet zo gou opentrek trouwens) Dus voelde me een beetje bekeken en zij heb geen zin om in dissussie te gaan dus ik betaal dat kut tasje wel.
Gaat vervolgens het alarm ook nog eens af, omdat ze iets vergeten was te coderen, laat ze het een ander grietje oplossen (ze was gewoon bang voor me hehehehe)
En die zei laat maar hoor ga echt niet heel die tas uitpluizen.hihih
Echt ik stond te koken en me man die zegt doodleuk dat ie zich een beetje schaamde voor me, toen werd ik nog bozer , trek ik eens me bek open is het nog niet goed en het was niet dat ik daar de hele boel bijelkaar tetterde, helemaal niet zelfs.
Ik zei gewoon zo normaal mogelijk dat ik het niet vond kunnen.
Affijn de grap moet nog komen, heb ze dat hele klote tas verhaal vergeten te berekenen. Niet aangelagen dus. nou zeg ik je !!!! pfffffff Pubers.
xxx Bambi