KLUSBABES 2

Goedemorgen!

Ik was bang dat ik heeeeel veel moest bijlezen omdat ik de laatste 2 dagen niet actief was hier maar dat valt reuze mee! Als het goed is had ik gister m'n ei dus ben de afgelopen dagen druk geweest hihihi.

Gezellig Rimke dat je ook lekker actief meekletst!

Roos...begrijpelijk dat je ondertussen ongeduldig begingt te worden. Toch raar dat je altijd een regelmatige cyclus hebt en nu niet.....shit zeg.

Het is hier overigens niet druk geweest. Geloof dat er veel eitjes zijn in deze periode en dat iedereen druk is met andere dingen

Het is hier (drenthe) weer mooi weer vandaag: genieten!!

X Pip

Goed werk Chris! was al benieuwd hoe het was gelopen gister. Nu je weet dat je man er niet tegen is dat je hier forumt (ik maak er maar een werkwoord van haha) wordt het voor je gevoel vast NOG leuker hier! hihihi

Grappig dat je nu tegenover elkaar zit te computeren!

X Pip

Ik had gisteravond een babyshower van mijn schoonzusje (=7 maand zwanger). Was erg gezellig en er was ook nog een baby van 3 maand van haar vriendin. Het even met de baby rondgetutteld en wat een schatje....ze rook zo lekker, mooie zachte haartjes...ik was helemaal in m'n nopjes!

Gister uiteraard een babycadeautje voor m'n schoonzus gekocht en toen stiekem  een rompertje in het mandje gelegd voor mezelf....aaaaaaaaaaaah. Het was zo'n mooi rompertje, normaar zou ik dat nooit doen maar ik kon het niet laten. M'n man was ook mee winkelen en toen we uit de winkel liepen zei ik "heb je wel gezien dat ik dat ene rompertje ook heb gekocht" antwoorde hij dat ie zich al afvroeg voor wie die was...hihi voor ons dus. Hij moest alleen maar lachen en mijn dag was weer goed. haha

Ga lekker genieten van het weer en kom vandaag nog wel even buurten (toch al geklust vandaag dus dat hoeft niet meer hihi)

x Pip

Goed zo Bambi dat je je mond hebt opengetrokken. En trouwens, 0,10 ct is een iets schappelijker prijsje voor zo een tas. Enne, dat alarm gaat ALTIJD af in t Kruidvat, moeten ze eens beter afstellen....

Ga vandaag niet weg. Ik zie t niet echt zitten om 3 uur in de trein/bus te zitten,en nog eens 3 uur terug voor 2 uurtjes bij opa en oma te zitten. Kan ook niet blijven slapen dus echt een heen en weertje. Heb ook regelmatig last van rug en moet veel plassen, dus blijf thuis. Als ik eenmaal vertel dat ik zwanger ben, dan begrijpen ze t wel.
Voel me trouwens beetje depri. Had gister beetje afscheiding en vanmorgen ook. Denk altijd gelijk dat t bloed is, was t niet hoor. maar ik schrok er weer van. ...zo even wezen plassen, en nu weer niks te zien. En nu gaat ik niet meer depri zijn!! Het is mooi weer, en ga weer van mijn zwangerschap genieten!!!

We zijn al namen aan t bedenken! Erg leuk hoor. Mijn vriend had een erg aparte naam wat ik niet van hem verwacht had. Zeg natuurlijk niet welke. Ga straks even op internet voor leuke naampjes zoeken..

veel zondag plezier vandaag!!!

hoi meiden,

Thanks girls voor de leive reacties, dat versterkt me mening alleen maar.

Chris, super dat je het je mannetje heb verteld, lucht vast op.

Bieb, je moet indd doen wat jezelf prettig vind en dus gewoon lekker genieten van een dagje thuis.

Pip het is indd. rustig de laatste dagen, er word gewoon veel geklust. Ik dacht gisteren ook miss me ei te hebben gehad. had best last van steekjes onderin en als ik links onderin duuwde deed dat zeer. mmm zou het !!! dan heb ik er goed gebruik van gemaakt hahaha. En leuk dat je voorjezelf een rompertje heb gekocht.
Zon babyshower hoor je steeds vaker, denk niet dat er zoiets voor mij gedaan word, heb niet zon ondernemende vriedengroep. Ik ben zelf de mien regel trien. hihihi
Heb zelfs me zusje moeten sturen voor me eigen vrijgezellefeest, anders kwam er niks van.

Roos toch nog een testje morgen, zou ook gek worden van onzekerheid hoor. gewoon doen wat jij denkt dat het beste is.

Ben behoorlijk lui vandaag, kom net me bed uitrollen en wat is het eerste wat ik doe. hihihi hoezo verslaafd. mannetje kan er gelukkig om lachen.

xx Bambi

Het is vandaag ook weer erg rustig op het forum, zeker allemaal van het mooie weer aan het genieten. Bij ons is het alweer hartstikke bewolkt , maar gelukkig wel een lekkere temperatuur, dalijk misschien maar stukje wandelen ofzo (alvast wennen voor als de baby er is ).
Kei goed Chris, dat je het vertelt hebt. Lucht zeker erg op dat je er open over kunt zijn.
Ik ben niet meer misselijk, gisterenavond ging het weer weg, dus heb  echt iets verkeerd gegeten ofzo of gewoon door te weinig slaap...
En hoe gaat het met jullie allemaal? Druk aan het klussen zeker? Maar voor chris wordt het ook errug spannend he... voel je al iets (zwangerschapskwaaltjes ofzo)?

Ola,

Zo ben ik weer ff, gisteren weerr in de kroeg geweest dus vandaar dat ik er niet was. Gisteren lekker wezen shoppen, alleen weer kleding voor mn mannetje gekocht. Bambi, groot gelijk dat je er wat van hebt gezegd hoor !!! Belachelijk gewoon ........ Ik was ook altijd iemand die altijd ja en amen zei........ ben er ook achter gekomen dat je voor jezelf moet opkomen en als ze me dan niet aardig vinden, jammer dan, je doet het toch nooit goed!!!! Ik werk in de horeca en als je daar niet voor jezelf opkomt red je het gewoon niet!!! Rimke gezellie dat je ook lekker weer hier aan het kletsen ben !!!!!! Alles verder goed? Pip, ben je helemal suf geklust???? Goed gewerkt dan !!! Chris, fijn he dat je mannetje het nu gewoon weet .... gelukkig dat hij het zo opnam. Roos, hoe gaat ie ..... jij houdt ons lang in spanning he

liefs happy

he happy,

Ja wat is dat nou, ga je winkelen koop je niks voor jezelf  hihihih.
Hoop dat je gewoon een mega gezellie dag heb gehad en das het bealngrijkste.
Maar kroegtijgertje van me, als je straks zwanger bent, dan kan dat niet meer he. hihihi

Linda 2, verkeerds gegeten ?? das minder. of miss toch wel klachtjes ?? lets hope

Meiden ik ga zo lekker me me doggy wandelen ohja en me mannetje hahaha in het bos samen met me ouders en hun doggy. Nou ik stond te klapperen met me oren toen me moeder dit vroeg, ze is niet zo ondernemend typje en   me ventje zij ook al, nou das leuk dat ze dat vroegen. Ik bedoel maar, hoe goed kan hij mijn moeder, af en toe beter dan ikzelf ahahahah/
Dus meiden tot straks.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan