KLUSBABES 2

hihi, ik volg het nog wel hoor linda's...hihi 2-en zijn niet echt nodig!

Wij klussen in principe om de dag. Heb ook gelezen dat het zaad dan van betere kwaliteit blijft. Maar idd als de zin er is dan gaan we ervoor en denk ik niet aan de kwaliteit van het zaad hoor haha

X

een babytje zou idd een leuk cadeau zijn miekje! Je moet er alleen wel hard voor mewerken ahahahaha

X

Ja, Miekje, van harte gefeliciteerd alvast. Dacht eerst, feliciteer je morgen wel, maar dan heb ik natuurlijk weinig kans dat je online komt. Maak er een heel mooi jaar van met een hele mooie wolk.

Hey dames

ik ga er vantussen, ga lekker bij mijn mannetje liggen en nog even film kijken,
Morgen ben ik natuurlijk weer van de partij en morgenochtend ga ik meteen even bij lezen.
iedereen een fijne avond

xxx linda

hoi meiden,

het lijkt niet druk,maar jullie hebben ondertussen bijna 2 blz vol geklets. hahaha

Ook wij proberen indd. omde dag te klussen het kan dat er wel eens een dag tussen zit maar alles voor het goede doel. hihihi

Miekje alvast van harte gefeliciteerd en geniet morgen volop. begin de dag anders met een klus hihihih

ga weer ff tv kijken.

tot straks xxx Bambi

Fijne avond en veel plezier . Ik lees morgenvroeg niks meer, want ga om kwart voor zeven al naar mijn werk, dus voor mij iets te vroeg om nog vroeger op te staan. Maar gelukkig lopen de berichtjes niet weg. Tot morgen en slaap lekker .

xxx Linda

Zat  nu net een beetje te rekenen en aan te denken want wij hebben dus o.a. gister geklust maar op babybrabbel had ik uitgerekend dat vandaag mijn vruchtbaarste dag is en morgen mijn ei dus lijkt het me verstandig om vandaag wel te klussen en morgen op mijn verjaardag ook ha ha!

Merk nu toch wel na een  aantal rondes dat ik het toch wel ga uitrekenen. Denk idd dat je dit ook niet te veel moet gaan doen anders gaat de lol er een beetje af en lijkt het meer op "moeten". Normaal gesproken is klussen voor ons door de weeks er niet zo veel bij.

Linda snap dat je zoontje soms al je energie weg neemt ha ha. Als ik dat soms zie bij mijn schoonzusje of vriendin.......

xxx

Hey Miekje,

Het moet niet je leven gaan beheersen, maar volgens mij maakt het weinig uit als je uit gaat rekenen wanneer je vruchtbaarste dag is. Ik ga ook voor mezelf af en toe temperaturen, gewoon omdat ik veel te nieuwsgierig ben. Ik wil van alles tot in de details weten voordat ik ergens aan begin. Voor mij is het dus ook goed dat ik allerlei dingen op kan zoeken en er mee bezig kan zijn. En pas als je begint met stressen kan het volgens mij pas uitwerking hebben op je zwanger worden ja of nee.

Groetjes, Linda

Terug
Bovenaan