KLUSBABES 2

hoi linda

ik ga er niet vanuit dat als ik de test nog een keertje ga doen dat ie dan wel 2 dikke strepen aangeeft, van mij mag het wel hoor, maar zo positief ben ik voor de testen niet meer, maar ja niet geschoten altijd misgeschoten

xxx

haha, vond ik nu ook. Maar ik klets gewoon tijdens het schoonmaken door. Maakt het gelijk minder erg en heb je ook niet door dat je alweer zo lang bezig bent. En zolang ik de puf ervoor heb... kan ik het maar beter gewoon even doen.
Heb trouwens in tijden niet zo veel energie gehad als gisteren en vandaag, dus heb zo'n vermoeden dat ik niet zwanger ben. Helaas, maar af en toe zo'n energie boost is ook niet erg, dan stel ik het zwanger zijn maar ff uit  (zeg ik ook niet meer als ik mijn RD's zie).

Nee, ik kan me voorstellen dat je er niet zo heel erg meer in gelooft. Maar zoals je zegt, niet geschoten, altijd misgeschoten. Maar zou, zo lang je je nog kan inhouden om te testen, idd nog maar even wachten, want hoe later je test, des te langer ben je zwanger en dan heb je ook niet meer de eerste maanden perikelen en hoef je niet te wachten totdat je het iemand mag vertellen.
Ik begrijp ook dat je nog steeds nieuwsgierig bent en toch nog wel een testje wil wagen, want is zoiezo ook fijn om echte duidelijkheid te hebben.
Liefs, Linda

hai lin

haha maar je kan ook energie hebben als je zwanger bent hoor, daar had ik op een gegeven moment wel last van, nadat ik uitgekotst was dan   haahah

xxx linda

haha, nou dan doe ik het goed, stel dat ik zwanger ben. Alleen maar de positieve dingen . Nee, ik moet mezelf echt niet te veel aan gaan  praten dat ik eventueel zwanger ben, want dan valt het straks alleen maar tegen. Maar heb nu ook al sinds een paar dagen gigantische dorst, die haast niet te lessen is, ben ik beetje op internet aan het zoeken, blijkt dat ook al bij zwangerschap te horen. Ben er alleen nog niet achter of dit juist  later in de zwangerschap is of ook al bijna meteen, dus zal nog wat verder zoeken.  Maar ik hou heel goed in mijn hoofd dat dat allemaal nog bij ontpillen kan horen of gewoon bij een griepje. Ik wil straks niet teleurgesteld worden.

Volgens mij is er hier een "linda onderonsje" hihihi...gezellig hoor. ik vind het nog steeds bijzonder lastig 2 linda's maar wel reuzegezellig!!

Het klussen gaat hier nog steeds van harte. Wel zeggen we "we moeten vanavond hoor" maar het voelt niet als moeten...denk dat ik er dan snel flauw van ben.

Het is echt rustig hier, ach kunnen we het allemaal ook eens bijhouden met lezen als we een halve dag niet geweest zijn hahaha

Ik kijk nu al zo ontzettend uit naar m'n NOD. Omdat ik afgelopen weekend het gevoel had m'n ei te hebben gehad ga ik stiekem uit van een cyclus van 28 dagen ipv 36 .... dan zal m'n NOD ook eerder zijn: joehoe!!!

X

hai pipstip

ik hoop voor je dat het raak is, en dat je cyclus inderdaad 28 dagen is. en inderdaad het lijkt wel een linda onderonsje hahaha

LInda: een zwangerschap verloopt nooit volgens het boekje hoor, want ze zeggen altijd dat je de eerst 8 tot 10 weken altijd misselijk bent en dat het daarna   over gaat, maar ik heb zeker de eerste 4 maanden met me kop in de pot gehangen, en ik had voor de rest weinig klachten, andere hadden weer last van krampen , maagzuur, bekkenklachten en dat had ik niet, ik had alleen de laatste 10 weken megahoge bloeddruk

xxx linda

Ik hoop maar voor die andere meiden dat ze niet zoveel hoeven bij te lezen, want op de manier zoals we nu bezig zijn hebben ze een hoop bij te lezen (of een hoop over te slaan).
Dat is wel mooi, dat je nu je ei hebt gevoeld, weet je waar je ongeveer op kunt rekenen. En zo lastig is het toch niet om twee Linda's te hebben, of moet ik voortaan maar weer een twee achter mijn naam zetten?

Terug
Bovenaan