KLUSBABES 2

Bedankt meiden!!! Ik ga er morgen een vruchtbare dag van maken hihi.

Jullie ook allemaal veel klusplezier.

Bambi wij hebben bijna gelijk onze NOD zag ik!

Hoi Bieb,
Hopelijk gaat het al wat beter met je en ben je wat minder ongerust. Ik duim voor je hoor! We zijn zuinig op onze enige klusbabe die positief getest heeft.

Ik heb nu naast de pijntjes in de rug ook al de eerste bruine afscheiding ontdekt, dus ik geloof er niet meer in deze ronde.. Maar goed, ik wacht wel even met het updaten van de roze wolk tot ik het zeker weet..

Hoi meiden,

Jeetje wat kunnen die linda s lullen zeg whahaha. Jullie kletsen een half topic vol !!!!!
Miekje alvast van harte gefeliciteerd meid en een hele gezellige dag morgen. Wij klussen ook in principe om de dag, soms schiet het er ook wel eens bij in hoor. Als ik echt geen zin heb sla ik lekker een keertje over. Behalve in de klusweek dan, dan sla ik niet over hoor!!!

liefs happy

Ja dat denk ik idd ook Linda. Ik reken wel uit wanneer mijn ei ongeveer zou moeten zijn en klus wel om die periode heen. Verder ben ik er niet constant mee bezig, althans dat probeer ik. Ik heb altijd wel een regelmatige cyclus dus weet ook wel wanneer mijn NOD is en automatisch ben je er dan toch mee bezig. Maar ik denk idd hoe langer het duurt hoe meer het je leven gaat beheersen. Hopelijk voor ons allemaal duurt het niet te lang voordat het raak is.

Hey meiden,

@Happy: Ik lul niet, ik klets (wel aan de kleintjes denken he, die bij sommige misschien al wel in de buik zitten , bijv. al bij Bieb).
@Chris: Bruin bloed zegt niks he. Genoeg vrouwen die bruin bloed hadden en gewoon zwanger waren. Dus geen vers bloed=moed houden!! Morgen de grote dag! Heb je al een idee of je binnenkort gaat testen als je niet ongesteld wordt?
@Miekje: Ik denk als je eenmaal besloten hebt dat je een kleintje wilt, dat je er niet omheen kunt om er aan te denken. Volgens mij is het heel gezond om er over na te denken en over te fantaseren. Maar je moet idd wel oppassen dat je niet naar de andere kant schiet en er helemaal door geobsedeerd wordt, maar zover is het gelukkig nog (lang) niet,

Liefs, Linda

Ik ga zo weer een beetje tv kijken en daarna naar bed. Zometeen komt EHBO (eerste hulp bij opvoeden)  op, tijdje alweer niet gezien, maar was een jaar geleden altijd leuk en leerzaam om te zien, misschien ook wat voor jullie?
Welterusten  en tot morgen allemaal (en Miekje, een hele fijne verjaardag, vier hem goed!)

Liefs, Linda

Hoi meiden,

dat was weer een gezellig avondje tv. morgen moet ik weer werken getsie, me werk is hartstikke leuk hoor, maar met de vakantie zo dichtbij heb je gewoon ff geen zin.
gelukkig maar 2 dagen en dan is het zover yes.

Ik ben wel een beetje uit me hum, weet niet waarom maar moet maar ff zin maken, moet nog ff aan de klus hahahah. Iemand een Tip' ???

xx Bambi

Bambi, volgens mij ligt de tip in jouw kledingkast, jij was toch degene van de sexy lingerie? doe aan joh!

Terug
Bovenaan