KLUSBABES 2

Zet jij die 2 maar achter je naam want ik was hier eerder whahaha (grapje)

xxx linda

Hey Linda,
Ik zit me inderdaad weer lekker te maken met helemaal niks, moet daar maar snel mee ophouden. Dank je wel. Ik zei gisteren al: ben blij dat ik fulltime werk, heb ik tenminste genoeg afleiding. Wist niet dat ik het nog eens zo spannend ging vinden. Ik moet er niet aan denken hoe dat over bijv. 6 maanden gaat als ik nog niet zwanger ben. Maar goed, daar denk ik nog maar niet aan.  Eerst even nu afwachten.
Liefs, Linda

Het is hier idd rustiger nu de meeste aan het klussen zijn, ha ha.

Als het goed is heb ik morgen mijn ei en dan ben ik ook nog jarig  dat zou een mooi cadeautje zijn!!

Klussen jullie rond je ei iedere dag of een dag overslaan? Ik lees verschillende verhalen de een zegt een dag overslaan is beter en de ander klust (bijna) iedere dag.

xxx

Ik vroeg ook of ik die 2 erachter moest zetten, maar zal het nu wel ff doen hoor .
Liefs, Linda2 (zo goed?)

je moet ook proberen om jezelf niet gek te maken maar dat is wel erg moeilijk want hoe dichter het bij komt hoe meer je er toch bewust en onbewust mee bezig bent, en het is ook gewoon spannend, en hier mag je er altijd over kletsen en dat is wel lekker

xxx linda

Ligt eraan hoeveel zin we hebben. Probeer gewoon 1x in de 2 dagen, maar als we allebei zin hebben om iedere dag te klussen, dan houdt zo'n ei ons niet echt tegen. Pas als we veel verder zijn in aantal rondes zullen we eens na gaan denken of we op dag en tijd gaan klussen, maar is in princiepe niet echt nodig. Met 1x in de 2 dagen kan je heel goed zwanger worden (helaas niet iedereen, maar die kunnen dat ook niet als ze elke dag klussen).

Hey miekje

dat zou inderdaad een heel mooi verjaardagskadootje zijn als het raak zou zijn, afwachten meid,
Ik klus om de dag of gewoon net wanneer we zin hebben, en omdat ik al een kindje heb (2jaar oud) heb ik ook wel eens geen zin want dan heeft mijn zoontje al mijn energie al uit me lijf gehaald door de dag heen hahahah

xxx linda

Hey miekje

alvast gefeliciteerd he en maak er een vruchtbare dag van haha

xxx

Terug
Bovenaan