Chris, jammer dat de rd-tjes zijn gekomen...
Hier lijkt t ook wel of ik ongesteld ben!? Ikheb t idee dat ik wel zwanger ben geweest, maar het tussendoor mis is gegaan, en dat ik nu ong. ben. Maar dat kan toch eigenlijk niet? Ik heb nog last van zere borsten, en heb ook nog steken in linker lies. Van mini maandverbandje ben ik nu overgegaan op gewoon maandverband. Het is donkerrood tot bruine bloed/afscheiding. Zal ik nog maar eens de vk bellen? Maarja dan zal t misschien inwendige echo worden en of dat zo prettig is met die afscheiding?
Het kan ook zo zijn dat de afstoting van t vruchtje nog moet komen. Ik denk gewoon echt dat dit niet goed is.
Ik heb gelezen dat er ook een bloeding kan ontstaan op t moment dat je zo een 4 weken overtijd bent, dus dat zou dan 2e maal zijn dat je menstruatie wegblijft. Maar ik zou volgende week 4 weken overtijd zijn, dus dat kan dan eigenlijk niet. Of ik ben 1 week langer zwanger, nee dat zou niet kunnen volgens mij. Laatste ong was 11 juli, cyclus 28 dagen, volgende ong 8-8 (wat ik dus niet ben geweest, en ook pos. getest) dus de volgende ong zou eigenlijk 5-9 moeten zijn....
pff wat een gedoe zeg. Ik wil van die onzekerheid af, dan kan ik dit van me afzetten. begrijp me goed, ik hoop natuurlijk dat dit goed afloopt, maar als ik eerlijk moet zijn....