KLUSBABES 2

Hey lin,

Whahaha opgehoopte ongie, als het er maar niet in eens uitplonst !!!!!! Wat vervelend joh weer een neg. test, wat zou er toch aan de hand zijn ? Je hebt gelijk ook dat je als het lang duurt naar de gyn. gaat want dit is ook niks .....

liefs happy

Hoi Rimke,

wat erg zeg van die vriend. Kan me voorstellen dat je er boos over bent. Sterkte ermee. Enne ik vond je berichtje niet naar overkomen hoor. Ik heb trouwens de vk nog niet gebeld. Aan de ene kant heb ik zoiets, ze kan er toch niets aan doen, en ik wil niet weer horen dat ik moet afwachten. Afscheiding in maandverbandje wel minder, maar bij t afvegen zat er nog genoeg op papiertje. Ik denk wel dat ik in ieder geval morgenvroeg bel,misschien dat ik eerder dan maandag kan komen. Heb al paar keer mijn moeder aan telefoon gehad, en wil t eigenlijk wel tegen haar zeggen, ook omdat ik denk dat t niet goed gaat. Nouja, waarschijnlijk komt ze zaterdag, dan vertel ik t zeker als t niet goed is gegaan. Ben er best rustig onder, ook omdat ik de hele al die weken al onzeker ben, maar moest vanmiddag toch even traantje laten...het is toch niet niks al dat gedoe in me buik.....

thanks voor jullie steun in ieder geval

Hoi Rimke,

Wat erg voor jullie om zo'n bericht te krijgen.. Dat zet je weer even met 2 benen op de grond, vind je niet? Ik kan de boosheid snappen, machteloos boos lijkt me.
Ik had gisteren ook zo'n soortgelijk moment: Ik help af en toe een bejaard mannetje met zijn computer. Van kopiëren en plakken tot scannen enz. Ik was al een tijdje niet geweest en hij is dus steeds zieker geworden. Gisteren vroeg hij of ik wilde helpen met liedjes op een cd branden en tekst centreren in Word. Op zich nix raars, maar het was dus zijn eigen overlijdensadvertentie tekst en de muziek was voor op de crematie.. Ik heb niks laten merken en ben met opgeheven hoofd op mn fietsje gestapt, kon niet meer omkijken en zwaaien, de tranen liepen over mn wangen. Wat zit ik dan te miepen over 7 rondes klussen voor nieuw leven op mn 29ste?? Geniet van 't leven, dat wordt mijn nieuwe motto!
Liefs, Christie  

hallo hallo dames

Bieb anders vertel je het toch tegen je moeder dan kan je in ieder geval erover praten over hoe je je voelt enzo. en dan heb je een schouder om op te huilen, want je hoeft je echt niet groot te houden hoor. Maar dan moet je wel tegen je moeder zeggen dat ze er met niemand over mag praten, ik hoop zo voor je dat het niet verkeerd is, positief blijven meid, ik denk aan je

xxx linda

Hey chris

geniet van het leven het duurt maar even is ook mijn motto, maar dan mag je evengoed nog zitten mokken omdat je nu naar ronde 7 gaat, Ik heb ook de nodige ellende meegemaakt, en probeer positief te blijven, maar zit ook nog steeds af en toe te zeuren hoor, haha dat is is goed voor je hahaha

xxxx linda

Hoi Dames,

Gisteren de eerste echo gehad. Errug mooi om te zien het hartje zag je al goed kloppen.. haha die van mamma ging nog sneller van de zenuwen haha.
papa vondt het ook geweldig je zag zelfs al een beentje en 2 armpjes.

Ik vondt het echt heel spannend dit is een echt een bevestiging van de zwangerschap natuurlijk. Alleen een test vondt ik zo onwerkelijk.
Ik voel me goed!! Ben een blije mama.
Dames klusze... hahaha zet hem op

Ik volg jullie nog steeds

XX Desiree

Terug
Bovenaan