KLUSBABES 2

Als ik mijnberichtje nu terug lees komt het misschien wat bot over, helemaal niet zo bedoeld!!!! Vind het echt vervelend voor je, hier zit je niet op te wachten............maak die afspraak nou maar, echt! Heb je alle recht op en je valt er echt niemand mee lastig.......

Wij kregen net telefoon van een vriendin............heeft een vriend van mijn mannetje een einde aan zijn leven gemaakt.................heb me dus weer ziek gemeld voor het werk. We zijn wel verdrietig maar ook best wel boos. Klinkt dat stom? Nou ja, doet er ook niet toe. We gaan vanmiddag maar veel praten en beseffen dat we het leuk hebben zo, zulke dingen relativeren ook een hoop.
Sorry dat ik dit zo op jullie bordje kwak, maar het lucht bij mij wel eventjes op.
Dikke kus

hoi Rimke,
Het klinkt niet stom.  Ik kan me best voorstellen dat je boos bent. Maar goed het verdriet wordt er niet minder van. Je krijgt de laatste tijd wel wat voor je kiezen, zeg. Heel veel sterkte en gooi het er maar uit, daarvoor zijn we er.
veel liefs,
                        sterretje

@bieb,
heb je de vk vandaag niet meer gebeld?
succes,
                  sterretje

Bieb ik zou ook de vk nog een keer bellen als ik jou was want dit is ook niks al die onzekerheid bah. Sterkte hiermee.

Rimke ik vind het ook niet raar dat je boos bent hoor, vlgs mij is dit een hele normale reactie verdrietig en boos tegelijk.

xxx miekje

Hoi meiden,

@bieb; ach lieverd wat een onzekerheid he. Vind het echt heel rot voor je !!!! Wat de rest ook al zegt ....... bel je vk, als je je verhaal doet mag je echt wel langs komen en jammer dan van die afscheiding. Zullen ze wel vaker gezien hebben toch? Sterkte meis

@chris; verdorie zeg .......wat rot voor je. Ik hoop dat het om de dag klussen gaat werken, zal voor je duimen hoor !!!!

@sterretje: Gezellig dat je er af en toe weer bent hoor !!!!!!

@rimke: jeetje meid, het zit ook allemaal ff niet mee he ....... Ik snap heel goed dat je boos en verdrietig te gelijk bent hoor en gooi et hier maar lekker allemaal neer als het je oplucht!!!!! Sterkte

@linda; jeetje lin, nog steeds geen rd s he pfffff. Vind het echt vervelend voor je hoor

liefs happy

He sterretje: ik heb vanmorgen nog een test gedaan,maar weer negatief ik wilde het niet opschrijven vanmorgen

Rimke: Het is helemaal niet raar dat je boos bent vind ik, ik kan daar inkomen want je staat machteloos, Sterkte vanmiddag en de komende dagen

Bieb: gewoon meteen een afspraak maken, ben je meteen van je onzekerheid af, want dit is het ook niet om steeds zo bang te zijn, en ik zou hetzelfde als jouw reageren hoor, dus meid meteen bellen, want daar zijn ze voor

xxxx LInda

Hey happy

lang geleden hahaha, nee nog steeds geen rd;s maar ik kijk het nog aan tot ongeveer midden september en dan bel ik de gyn op, heb wel steeds het gevoel dat mijn buik al dikker wordt, maar mijn man zegt dan dat is opgehoopte ongi haha

xxx linda

Terug
Bovenaan