KLUSBABES 2

Hoi hoi

Chris, zoiets zet je idd weer even met beide benen op de grond he !!! Ik had dat in april toen mn oom overleed ook, 53 jaar, hartstilstand. Dat was op een maandag en die zondag ervoor zitten we daar nog op visite, niks aan de hand. Toen schrok ik ook wel en had ik ook zoiets van wat zeur ik nou af en toe. Maar hoe hard het ook klinkt, jou leven gaat door en kan me goed voorstellen dat je er dan toch gewoon doodziek van wordt als je ongie komt, dat had ik ook. Maar, snap je wel hoor ...... lijkt allemaal dan zo zinloos he waar we ons druk om maken.
Deleve, wat fijn dat alles goed met jou en je ukkie gaat !!!!! Lijkt me ook idd heel bijzonder om je eigen ukkie op een echo te zien !!!!! Raar idee he dat dat in je buik zit ..... geniet er maar lekker van hoor meid

liefs happy

He deleve

leuk he zo'n echo en spannend, dan is het inderdaad voor het echie

xxx linda

Hey meiden,

wat een trieste verhalen allemaal.
Rimke, ik begrijp heel goed dat je nu verdrietig en boos bent. Je zal nu zelf ook wel veel gaan nadenken denk ik. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen voor de komende dagen, maar ook voor over een paar weken. Ook heel erg veel sterkte gewenst aan je man en blijf genieten met zijn twee, want er is niets zo belangrijk als vrienden en familie.
Chris, balen dat je nu ongesteld bent geworden. Hoe ga je nu proberen er minder mee bezig te zijn? Was je er zoveel mee bezig dat je het minder kan maken, of betekent dit dat we je minder op het forum zien?
Bieb, ik leef erg met je mee. Ik hoop zo voor je dat het geen miskraam is. Ik zou toch proberen om naar de vk te gaan. En anders zou je misschien nog een zwangerschapstestje kunnen doen, want als je een miskraam hebt dan geeft deze toch niks meer aan?? Heel erg veel sterkte.
Deleve, wat mooi dat er ook nog goed nieuws is vandaag! Lijkt me prachtig om de baby zo te zien. Hoe gaat het met de zwangerschapskwaaltjes?

Liefs, Linda

hey happy fijne avond

ik ga er ook vantussen, ga even eten en misschien tot vanavond meiden

xxxx linda

Jeetje Rimke, wat heftig! Lastig om zo;n keuze van iemand te respecteren! Hij zal op dat moment zijn redenen hebben gehad, maar hij laat zijn omgeving er wel mooi mee achter!
Veel sterkte!

Hee Bieb,
Ik zou eigenlijk geen thuistest meer gaan doen! Na een miskraam (wat je helemaal niet hoeft te hebben) blijft het hormoon nog even in je lijf. Bij een miskraam heb je volgens mij ook buikpijn! Als jet het echt wilt weten moet je gewoon met je verloskundige bellen! Een inwendige echo is vervelend (zeker met afscheiding) maar probeer dat overboord te gooien.....ze zijn wel wat gewend! Ik ga duimen dat alles goed is met je kleintje!

Ik zit op dit moment aan de wijn......
Gisteravond een migraine aanval...En toen wist ik genoeg! Dat heb ik wel vaker als ik ongi moet worden..Lag om half negen in bed...en idd ongi geworden! Ik had het wel verwacht! Op naar de volgende ronde dus! Moet nog even gaan tellen hoe en wat! Weet iemand hoe ik nu mijn volgende NOD moet berekenen?

Groetjes Roos

Hoi meiden,

Ik zie dat jullie veel hebben geklets. moet nu alles nog gaan lezen hihihih.
wou ff melden dat ik er was hahaha

tot zo

xxx Bambi

Kom op meiden, nog 30 berichtjes en dan moeten we alweer naar een nieuw topic!!
Dank voor jullie lieve woorden, waar ik steeds moet huilen is mijn mannetje echt boos. Die ging ook vaker met hem om en had het laatste halve jaar al iets meer afstand genomen, die vriend liet zich niet helpen en stootte steeds meer mensen af. Ik ben daarentegen meer een zorg-typje en heb nu zo iets van: had ik niet vaker iets van me moeten laten horen, had ik hem misschien kunnen helpen ergens mee...........weet ook dat het zinloos is maar vind het zo triest dat iemand blijkbaar met niemand over zijn problemen heeft kunnen praten en zo alleen een beslissing heeft genomen die niet meer terug te draaien valt..........en vooral heel rot voor zijn directe omgeving die nu moet gaan puin ruimen. Ik hoop met mijn hele hart dat hij vrede en rust heeft gekregen. Het was een goede jongen en het leven was hem blijkbaar te zwaar, ik gun het hem van harte.

Meiden even serieus nu: waar blijven buiten bieb en deleve alle zwangeren????
Wat is iedereen aan het rommelen met zijn cyclus..........zou het besmettelijk zijn?
Whihihi! Nou goed, kom op, koppie op en vol goede moed de volgende ronde in!
Het leven is idd te mooi, geniet er maar van! (zo, lekker filosofisch niet?)
Ik ga met mijn menneke een film kijken,
Dikke kus Rimke

Terug
Bovenaan