KLUSBABES 2

Lieve schatten!

Wat een verhalen hier!!

Chris en mamaroos ongesteld...shit! We willen meer zwangere klusbabes maar we zien alleen maar !

Mamaroos: ik zou een langere klusperiode inlassen nu je cyclus langer heeft geduurd. Wel erg balen hoor, zeker ook omdat je een hele regelmatige cyclus hebt normaal gesproken.

Rimke: jij krijgt je portie ook wel in een korte periode! Ik begrijp je boosheid. Jezelf van het leven beroven vind ik persoonlijks iets onbegrijpelijks. Sterkte.

X

zo he meiden,

Best heftig wat er vandaag allemaal is gebeurt hier.

Chris balen dat de ongie is gekomen hetzelfde voor roos.
Linda ook balen weer nega. dus nog steeds die onzekerheid.

Bieb, ik zou het zeker niet te luhtig nemen meid, ookal gaat het fout, wat we niet hopen, deze onzekerheid is ook niet niks meid. bel die VK nou maar. isook geod voor je eigen.

Rimke das heel heftig, om te horen mid.lijkt me een mega rot situatie. je voelt je waarschijnlijk heel magteloos, kwaad en verdreitig tegelijk.
Ook voor je mannetje veel sterkte in deze rotperiode.

Gelukkig ook goed nieuws vandaag, deleve fijn dat alles goed gaat met het beebje.
geniet er van meid.

Hier vandaag ook niet geweldig nieuws. Opa van me ventje is vanacht met spoed opgenomen. moet een operatie ondergaan en is maar de vraag of ie het red. is erg zwak en ook al best oud .84 geloof ik. Ik vind het zelf ook heel rot. is ook al 8 jaar een opa voor mij. Hoop dat alles goed gaat, want tja we gaan wel vrijdag met vakantie. en mocht ie komen te overlijden ja dan niet. pffff moeilijk joh.

ga weer ff gtst kijken.

xx Bambi

wat jammer roos dat de rd's dan toch zijn gekomen, op naar de volgende ronde

rimke: ik ben net als jij met had ik maar meer gedaan of had ik maar, maar mensen die met het idee lopen om er zelf een einde aan te maken die willen en kunnen niet geholpen worden hoe erg het ook is, en vooral voor de directe omgeving, hopelijk heeft ie een brief achtergelaten waarin staat waarom ie het heeft gedaan, dan is de verwerking misschien iets beter te accepteren, Sterkte meid

xxxlinda

hai bambi

jeetje dat is ook niet niks wat een ellende wat we vandaag allemaal hebben, maar ja het hoort bij het leven, ook al is ie 84 dat is  nog geen reden om afscheid te moeten nemen, hopen dat ie snel opknapt, sterkte meid

xxx linda

Hey allemaal,

Ik ben er voor vanavond weer vandoor dus zal de 700 reacties niet meer halen. Zullen jullie  klusbabes 3 goed openen voor mij vanavond? Of wacht maar tot morgen, kan ik hem mee inzegenen, dat er heel veel gezonde en fijne zwangerschappen uit mogen volgen.

Allemaal heel erg veel sterkte met de moeilijke periodes en dat er voor de rest alleen nog positieve dingen mogen komen.

Fijne avond en groetjes,
Linda

Bieb, ik zou ook de vk bellen. Voor jezelf wil je toch niet tot na het weekend in onzekerheid zitten?? Persoonlijk zou ik het ook aan m'n moeder vertellen, het is toch fijn om er ook met iemand anders behalve je man? Dit soort dingen (blij of minder blij) moet je gewoon met mensen delen.

Ik hoop echt voor je dat het goed gaat!!

Knuffel van Pip

hoi,

Ja ik hoop ook dat alles goed komt. me kop loopt al om, moet nog een miljoen dingen regelen voor de vakantie, maar dat zijn leuke kopzorgen hihihi. en als ik terug kom ben ik al vlak bij me nod.

x bambi

Pip heeft nog een vraagje: Lindag84, jij was toch degene die zei dat jij als enige wil blijven werken als jullie een kindje hebben? Wat voor werk doe je en wat voor werk doet je man nu?

Gewoon even nieuwschierig....(misschien heb je het al wel eens verteld maar ik weet het niet meer )

X Pip

Terug
Bovenaan