@happy: ik kan me voorstellen dat je bang bent dat mensen je zweverig vinden. Nou moet ik zeggen dat zolang je mensen niet zomaar hun hand gaat lezen, de toekomst voorspelt, etc. valt het nog wel mee, hihi. Ik was er eerst meer mee bezig en heb nooit negatieve feedback gekregen. Mensen nemen dat stukje waar ze iets mee kunnen en de rest niet. Zo moet het ook. Ook staan best veel mensen er open voor of zijn ze benieuwd. Natuurlijk zijn er mensen die er niets van moeten hebben, maar ze kennen mijn denkwijze in deze en mij als persoon. Ik ben wat dat betreft nog niet afgeschreven als jomanda 2, hihi.
Ik vroeg dat trouwens van het stalken. Die arme vriendin. Alsof het nog niet genoeg was.
@bieb: Geslaagd met de jurk, jippie. Als je echt de foto niet wilt plaatsen, moet je het neit doen, maar ik ben wel heel benieuwd. Je vroeg me naar mijn ring. Nou, ik ben bijna elf maanden geleden getrouwd (poeh, lijkt langer geleden.) En wij hebben toen ook ringen gehaald. Ik heb ook een matte witgouden ring, met een rand die ingeslepen is en glanzend, alleen heb ik wel 2 steentjes er in.
@rimke: hé, weer terug. Ach nee, lekker op vakantie was er toch niet helemaal bij.
@jacqy: lekker een weekendje er tussendoor. Geniet er van, want jullie hebben het verdiend.
@phoebe: dus happy en jij gaan misschien wel richting het oosten om de andere klusbabes te bezoeken, hoor ik?
@pip: wat een goede tip om de medicatie dan 's avonds te nemen. Ik hoop dat je geen last zult hebben van de bijwerkingen.