Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Ja stom he pipje, dat gevoel heb ik ook !!!!!! Lees die bijwerkingen maar niet he, haha. Douchse meis....

Nou buuf moet niet gekker worden zeg........haha mannen komen echt van een andere planeet hoor !!!! Eetse buufje ....

Meiden ga wieberen......tot later en een fijne dag nog

Liefs happy

Goedemiddag meiden!

Rimke, welkom terug! Balen dat je buikgriep hebt gehad! Dat kan de vakantie goed verpesten! Hoe is het verder met je? En de kleine??

Kruimels, nu al een buikje aan het krijgen?!?! Ben echt zo blij voor je!

Pip, ik hoop voor je dat je niet te veel bijwerkingen zult krijgen!

Happy zonder zorgen, heerlijk hoor na al die tijd!

Zo, volgend weekend een weekendje weg. Heerlijk! Samen met mijn ouders en mijn broertje! Gezellig!
De belasting heb ik ook niet gedaan, dus daar hoef ik ook niet meer aan te denken!

Fijne zondag meiden!

Liefs Jacqy

@happy: ik kan me voorstellen dat je bang bent dat mensen je zweverig vinden. Nou moet ik zeggen dat zolang je mensen niet zomaar hun hand gaat lezen, de toekomst voorspelt, etc. valt het nog wel mee, hihi. Ik was er eerst meer mee bezig en heb nooit negatieve feedback gekregen. Mensen nemen dat stukje waar ze iets mee kunnen en de rest niet. Zo moet het ook. Ook staan best veel mensen er open voor of zijn ze benieuwd. Natuurlijk zijn er mensen die er niets van moeten hebben, maar ze kennen mijn denkwijze in deze en mij als persoon. Ik ben wat dat betreft nog niet afgeschreven als jomanda 2, hihi.
Ik vroeg dat trouwens van het stalken. Die arme vriendin. Alsof het nog niet genoeg was.
@bieb: Geslaagd met de jurk, jippie. Als je echt de foto niet wilt plaatsen, moet je het neit doen, maar ik ben wel heel benieuwd. Je vroeg me naar mijn ring. Nou, ik ben bijna elf maanden geleden getrouwd (poeh, lijkt langer geleden.) En wij hebben toen ook ringen gehaald. Ik heb ook een matte witgouden ring, met een rand die ingeslepen is en glanzend, alleen heb ik wel 2 steentjes er in.
@rimke: hé, weer terug. Ach nee, lekker op vakantie was er toch niet helemaal bij.
@jacqy: lekker een weekendje er tussendoor. Geniet er van, want jullie hebben het verdiend.
@phoebe: dus happy en jij gaan misschien wel richting het oosten om de andere klusbabes te bezoeken, hoor ik?
@pip: wat een goede tip om de medicatie dan 's avonds te nemen. Ik hoop dat je geen last zult hebben van de bijwerkingen.

Zo, het huis weer aan kant en nog een wasje er in zometeen en dan is het hele gedoe van de vakantie alweer klaar!
Natuurlijk hadden we niets in huis, dus het mannetje gaat zo een chineesje halen......wel met heel veel groenten voor de uk natuurlijk!

Is hier vanmiddag weer lekker gekletst!

Pip: succes met je eerste clomidjes meid, fijn dat je goed op de provera hebt gereageerd, dat mijn pendelsessie er maar 1 maandje naast mag zitten..........hihihihi!!!

Happy: knap van je hoor, dat je gewoon nog even lekker door wilt gaan, je weet in iedergeval dat je huisarts je snel doorstuurd! Fijn dat het zo goed met je papa gaat!

Kruimeldiefje: ook al zo vlot een buikje! Lekker je darmen die opspelen!!! Hahahaha!
Hoop dat je je verder goed voelt??

Bieb: fijn dat alles in orde was bij de gyn, dat moet een opluchting zijn toch!
En goed dat je geslaagd bent voor je trouwjurk!!!! Hoera!!!

Phoebe: ik wil best een keer voor je pendelen hoor, doe ik dan van de week even goed?
Heb ik dan wel je echte naam en geboortedatum voor nodig.............

Sterretje: ik slik inderdaad ook omega 3 en 6, ik lust geen vis................bleh!!

April: hoest met jouw ruggetje??

Bambi, zijn jullie al druk aan het verhuizen of niet??

Hier gaat het verder prima hoor, de uk is bij tijd en wijlen lekker druk, maar nu heb ik hem al de hele dag niet zo gevoeld, maar dat zal vanavond na het eten wel veranderen...
Grappig is dat ik nu echt krullen in mijn haar krijg.........ik heb mijn foto op hyves veranderd, kunnen jullie dat zien.......whahahaha!!!

@phoebe: jammer dat jullie DE bank niet gevonden hebben. En je mannetje sliep een gat in de dag. Hoe doet hij dat? Laat naar bed gegaan?
@bieb: Lekker een babyborrel, Had jij er laatst niet ook al een paar?
@pip: Zo te horen houden jullie het op een ouderwetse zondag. Een beetje doen en een beetje rusten. Het regende inderdaad vandaag, maar we zijn toch weggeweest. Het was fijner om met dit weer buiten dan binnen te zijn. Ik heb dit jaar niet zo'n last van het weer gehad, maar nu krijg ik er wat van. De zon mag nu wel weer gaan schijnen.
We zijn trouwens geslaagd voor onze koopjes. Ze hadden vandaag korting op verschillende produkten. En ik geloof dat het einde van ons lijstje bijna in zicht is.
Vandaag verder lekker gelezen en bijgeslapen. Zo even douchen, eten en met mannetje lekker relaxen voor de tv of zo.
Van de week komt de mevrouw van de kraamzorg voor een intake-gesprek. Ik ben benieuwd.

Terug
Bovenaan