nou meisies, daar is kruimeldief nog even snel, want gaan zo weer weg naar vrienden, kaarten.
ten eerste, RIMKE BEN ZO BLIJ DAT JE ERWEER BENT, haha gek he.
het is toch anders zonder jou en lindan hier!
wat ontzettend jammer dat je zoveel dagen buikgriep hebt gehad, kan me goed voorstellen dat je dan het liefst lekker naar huis wil, helemaal als je ook nog zwanger bent. bbrrrr.
ben je nu weer een beetje opgeknapt?
hoop dat ik vrijdag idd een vruchtzakje en een "rijstekorrel"zie, haha en dan het aller belangrijkste, het hartje!!!!! als het hartje klopt dan neemt de kans op een miskraam af naar 2 % en daar doe ik het voor hoor.
lekker chinees gegeten?
ik denk ook dat het hoofdzakelijk m'n darmen zijn hoor, maar heb ook een soort van spierpijn aan de boven en zijkanten en dat zijn beslist m'n darmen niet, of ze moeten inmiddels verhuist zijn naar een ander gedeelte van m'n lichaam, haha.
pip, dat ik je laatst zei dat ik ertegenop zie om het aan m'n m oeder te vertellen, is toch nu beduidend minder, komt waarschijnlijk dat ik helemaal op een roze wolk leef.
we gaan dit weekend ook gewoon naar haar toe om het te vertellen, dan heb ik me in ieder geval van m'n goeie kant laten zien, dat ik geen onderscheid maak.
ppffff spannend meis, wat de clomid vanavond gaat doen, hoop zo dat je morgen zo fris als een hoentje op staat, pppff al die bijwerkingen daar zit je toch niet op te wachten!
jeetje, zo vroeg je bed uit en dan gaat de voetbal niet door, ggggrrrrr.
sterretje, heb je nog leuke dingetjes geshopt vandaag meid?
tja ik zie wel hoe hart m'n buikje gaat groeien, als ik het niet meer duidelijk kan verbergen dan gaan we het bekent maken, ik heb geen zin in gegis van anderen.
vind het wel erg fijn dat er ook wat zwangeren hier op het forum zijn, zit toch wel met een heleboel vragen zo af en toe.
hoop ook dat ik die hier aan jullie mag stellen?!
anoeska, ja dat is idd apart idee, dat jullie na mijn vriend de eerste waren die wisten dat ik zwanger was, dat bewijst wel weer hoe zo'n close band we hebben met elkaar hier!!!!!
gelukkig mag je weer rustig aan beginnen met werken! laat je goed informaren over de antibiotica die je nu gebruikt of dat samen met een eventuele zwangerschap mag, want je voelt je anders erg schuldig na die tijd als het kwaad kan.
dat heb ik erg gehad, ben zonder het te weten natuurlijk tijdens m ijn zwangerschap naar de sauna geweest, heb een uitsmijter (gedeeltelijk rauwe eieren) gehad en tot overmaat van ramp ook nog schimmlekaas gehad, beetje maar maar toch.
ik denk daar nu wel eens aan, oohh als dat maar geen kwaad gedaan heeft.
lekker dat jullie nu weer geklust hebben en dat het niet meer besmettelijk is!
nieuwe moterhelm, handschoenen en laarzen, toe maar. onze anoeska motormuis,whaha.
bieb, morgen erg veel succes bij de echo, op zoek naar je eitje.
hopen dat je nog aan de klus kan voor deze periode, wie weet!! als je er zelf een goed gevoel bij hebt deze maand, dat is het aller belangrijkste!!!
jaq, joepie volgend weekend een weekendje weg met je ouders en broertje.
waar gaan jullie heen?
bambi, is ook kloten meid dat zulke mensen helemaal niet reageren op je buik, en je bent er nog wel zo trots op!!!!
ze zijn toch vast stik jaloers op je.
en ondanks dat ik je buikje nog niet gezien heb, ik ben wel trots op jou hoor!!!!
ik voel me vandaag vrij goed!!!
eigenlijk enigste last is wat krampjes en erg moe!
had gisteravond toch wat raars, schaam me er nu dus wel een beetje voor omdat ik pip nu in het echt ken, maar had dus wel zin gisteravond, maar durfde vriendje niet te vragen, omdat ik "het "nu wel een beetje eng vind om te doen, komt waarschijn lijk wel weer maar nu even niet.
dus dacht ik nou dan ga ik zelf maar eens even aan de slag, haha.
kreeg ik na die tijd toch een vreselijke krampen in m'n buik, echt tot adembenemend aan toe. kent iemand van de zwangeren dit??? zou dit kwaad kunnen?
lijkt wel of het de buikspieren zijn die helemaal verstijven.
doe dit voorlopig maar even niet meer, rrrrrr ben er erg van geschrokken.....
nou ik ga nu weg, nog effe potje kaarten bij de vrienden van de baby die nu 6 weken is, vast wel effe gezellie.
tot later meiden, vanavond en anders morgenvroeg nog even.
doei lieverds
ps: lin ik ben blij als jij er ook weer bent morgen!!!
we missen je als je er niet bent!!!