Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Mag je trouwens op een trilplaat als je zwanger bent? volgens mij niet (althans oefeningen voor de buik)
Wij hebben nl trilplaat, en ik vindt dat ik van die kipfiletjes heb hangen (arm). Dus wil nu elke dag even paar min. mijn armen trillen....haha zie je me al zitten. Nouja, wie weet helpt t, heb ik tenminste mooie armpies straks in mijn mooie jurkje!!

Hahahaha, heb mijn eerste hysterische-zwangere-huilbui achter de rug.................om niets.........nou ja, dat vond ik wel..............mijn mannetje ging chinees halen, en ik wilde tjap tjoy met veel groenten, Fons had alleen de nummers opgeschreven van de lijst die wij hadden..........hebben ze die lijst vernieuwd................krijg ik alleen een bak rijst........witheet was ik, nu is die lieve fons weer terug om die bak met groenten alsnog te halen ("ik eet wel een appel!!! Snik, snik, snik"...."we eten de hele week al bagger voer!!! Snik, snik, snik"...) gekrijst van het huilen heb ik.........terecht toch??? whihihihi!

Kruimeldiefje: die krampen kunnen komen na een orgasme, kan geen enkele kwaad.........echt niet, ga maar eens googlen.......

Bieb: ik ga morgen even voor je pendelen goed?? Doe ik met liefde hoor....

Jacq: fijn dat het zo goed gaat met je oma hoor!

Nou, wij gaan zo dan toch echt eten..............whahahahahaha!!!

hoi meiden,

ja ik moet echt ff aan me mannetje vragen van die foto's, ze staan nog op de camera, maar ik groei momenteel per week, gaa nu heel hard en vind mezelf eigelijk gigantisch worden.hahaha. ik ben natuurlijk behoorlijk stevig vanmezelf dus ik weet niet of je mij met jezelf kan vergelijken bieb, hahah ik ben ook al het meeste aangekomen hier. 12 kilo er he.

ga ff lekker naar de koffie/thee en die vent van me weer van debank schopen. hij ligt er nog steeds en begin nu wel boos te worden. een uur geleden al dat ik voor het 1e riep en dit is niet de 2e kee rkan ik je zeggn grrr.

xx bambi

oooh rimke dat kan kik ook zo goed hoor. janken om het eten of helemaal om niks en dan moet me mannetje het ook echt doen wat me op dat moment dwarszit ofiets.
heelijk yhe die hormonen.

Ola,

Lekker bij schoonouders gegeten (ook chinees) en nu met de laptop op de bank hangen! I Love Zondag!

Sterretje, alles is dus bijna binnen...leuk! Trouwens, onze ringen klinken als dezelfde. Die van ons zijn ook witgoed met een rand er in gelepen in het midden en ik heb 2 steentje hahaha

Bambi, tssss, belachelijk dat je familie er niks over zei! Ook al zijn ze zelf kinderloos ze kunnen toch wel enthousiast zijn en blij voor jou zijn.

Jacqy lekker weg volgend weekend! Waar gaan jullie naar toe?

Kruimels, ik dacht eerst ook "kan ik nu nog wel alles vertellen op het forum?" omdat we elkaar nu ook echt kennen. Maar eigenlijk weten we al zoveel van elkaar dus ach, dat kan er ook nog wel bij hahaha.

Rimke, ooooh, die arme man van jou moest terug naar de chinees....en moest wel lachen om je bui. Tja hormonen haha. Mannen hoeven niet veel tijdens een zwangerschap en dat moeten ze maar gewoon slikken hoor!

Nog iemand actief hier?

moet ik nodig zeggen van de hormonen, zit me net toch te janken, ook helemaal om niks, ja me man die naar mijn iedee te lui is en nog een miljone dingen moet doen in de flat hier. eigelijk mmoet ie gewoon ff rusten, maar ik word gefrustreerd omdat ik al 3x heb geroepen.

jacqy bijna klaar hoor. is nu dinge schoonmaken en inelkaar. de douchecabine nog en verder alvast het een en ander over. van het weekend de meugels over. en dan is het voor het eggie he.

de zw.hormonen vliegen hier in t rond haha, kruimel en dan weer bambi, Nou ga zo door hoor, tenslotte moet je al 9 maanden een kindje dragen, en dan mag je ook wel eens schreeuwen en huilen haha

Ga nu stoppen, series kijken op net 5

tot morgen!

Terug
Bovenaan