Zo te horen is iedereen net vertrokken. Maakt niks. Ik ga zo ook tv kijken.
@pip: En bieb had ook al zo'n ring, maar dan zonder steentjes. Nou, dan hebben we dezelfde smaak en een goede moet ik zeggen
Ik kan me voorstellen dat je het nu raar vindt om bepaalde dingen te schrijven nu je kruimels kent. Dat is een beetje wat mij tegenhoudt om anderen te ontmoeten. Dat het vrije gevoel om alles te kunnen zeggen weg is.
@bambi en rimke: hmmm, ik heb in het begin wel gehad dat ik bij films en zo iets eerder een traan moest wegpinken. Voor de rest was ik wat agressiever. Maar echte huilbuien heb ik niet gehad, gelukkig.
@bambi: nog even en jullie mogen over. Heerlijk. Wat je buikje betreft, bij mij wordt vaak eerder iets gezegd door buitenstaanders dan door mensen die dicht bij staan. En ook de familie is heel begaan, uch, uch, (dus niet). Mij maakt het ook helemaal niet uit. Ik heb in ieder geval geen gezeur aan mijn hoofd van mensen en dat is ook wat waard. Ik ga trouwens over 2 weken een buikfoto bij de fotograaf maken, ga jij dat straks ook doen?
@bieb: hahaha, ik dacht idd al dat je me met essy verwarde. Maakt niks, kan gebeuren. De rest van de info die je had onthouden klopte wel.