Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Zo te horen is iedereen net vertrokken. Maakt niks. Ik ga zo ook tv kijken.
@pip: En bieb had ook al zo'n ring, maar dan zonder steentjes. Nou, dan hebben we dezelfde smaak en een goede moet ik zeggen
Ik kan me voorstellen dat je het nu raar vindt om bepaalde dingen te schrijven nu je kruimels kent. Dat is een beetje wat mij tegenhoudt om anderen te ontmoeten. Dat het vrije gevoel om alles te kunnen zeggen weg is.
@bambi en rimke: hmmm, ik heb in het begin wel gehad dat ik bij films en zo iets eerder een traan moest wegpinken. Voor de rest was ik wat agressiever. Maar echte huilbuien heb ik niet gehad, gelukkig.
@bambi: nog even en jullie mogen over. Heerlijk. Wat je buikje betreft, bij mij wordt vaak eerder iets gezegd door buitenstaanders dan door mensen die dicht bij staan. En ook de familie is heel begaan, uch, uch, (dus niet). Mij maakt het ook helemaal niet uit. Ik heb in ieder geval geen gezeur aan mijn hoofd van mensen en dat is ook wat waard. Ik ga trouwens over 2 weken een buikfoto bij de fotograaf maken, ga jij dat straks ook doen?
@bieb: hahaha, ik dacht idd al dat je me met essy verwarde. Maakt niks, kan gebeuren. De rest van de info die je had onthouden klopte wel.

@kruimels: vraag maar raak, meid. Ik heb er geen last van. Wat je vraag betreft. Ik zou het niet weten. Ik heb in het begin niets gedaan. Ik voelde me toen echt niet lekker. Maar volgens mij heeft rimke gelijk met haar antwoord.

Nou, zeg, ben ik de rest vergeten. weer even lezen

@rimke: hoe ver ben jij nu eigenlijk? Ik ben zelf die eerste drie maanden ook niet bijgekomen. Daarna ging het snel. Vandaag had ik constant honger en dan gaan er toch hele maaltijden naar binnen, zeg.

@bieb: als ik me niet vergis is april nu 27 weken.

ik ben weg, doei dames

Sterretje, leukleukleuk een buikfoto bij de fotograaf maken. Lijkt me echt heel leuk! En wat het minder vrij uit kunne praten nu ik Kruimels ken ...tja...eigenlijk valt dat wel mee, we wisten natuurlijk al heel veel van elkaar. Is het echt zo dat je familie niet heel erg meeleeft? Soms wel lekker (hou niet van dat gezeur)  maar interesse is toch wel heel leuk?

Ik heb bv een schoonmoeder als ze zou weten dat ik ongesteld ben nu mijn cyclus nog zou bijhouden. Ze vraagt ook iedere keer of ik al ongesteld ben. Heb gezegd dat ik denk dat het eraan komt omdat ik wel wat buikpijn had hahahaha. Straks gaat ze nog zeggen dat ik moet sexen want volgens mij zou ze het echt bijhouden dan haha. Nou daar bedank ik voor. Mijn schoonmoeder hoeft niet te weten wanneer ik in m'n eventuele klustijd zou zitten!

Terug
Bovenaan