goedemorgen meiden,
happy wat balen van je koppijn, hoop voor je dat het snel afzakt hoor. shopse met je mams, ga ik vanmiddag ook doen.
phoebe je was te laat gistern hihih.
sterretje leuk een buikfoto, heb ik helemaal nog niet over nagedacht . Tja die familie he. ik moet zeggen dat me naaste familie, ouders, schoonfamilie wel begaand zijn en me moeder is heel trots. maar de rest ook op het werk vraagt niemand er naar, geen opmerkingen niks. Net wat je zegt wel lekker rustig en ook geen gezeik, maar een beetje interese tonen is toch niet te veel gevraagd. ik kom op verjaardag met een toeter van een buik en dan niks zeggen. Net wat je zegt en de buitenstaanders die je verder nooit ziet dan b.v op die ene verjaardag die zeggen er wel wat van, das weer wel leuk.
linda joephoe, vandaag kom je weer thuis. we hebben je gemist meid.
hier net wakker denk zo 9.45. en zit nog ff me ontbijt weg te buiken. niet normaal heb er net 3 boterhammen in gestopt en heb het gevoel nog meer te kunnen eten. whahah waar komen die kilo's toch vandaan.
straks ff stogzuiogen en een beetje glad hier. niet te veel, we gaan toch volgende weekend over.maar ja die beesten verliezen een boel haar.
vanmiddag verplicht naar de blokker, die zit in een andere plaats, maar heb daar vorige maand een pendaalemmer gekocht, gaan we die gisteren uit de verpakking halen is ie verot en met een deuk. grrrrr. baal baal. Gelijk maar ff kijken voor een nieuw druiprekje en me blikopener heb ik ook gemold, dus komt een klein beetje goed van pas.
miss. tot zo
xxx Bambi