Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Rimke, lief van je dat je ook voor mij wil pendelen, ik stuur je wel een berichtje via hyves, het heeft geen haast hoor, wanneer het jou uitkomt.
En trouwens ik zou ook boos zijn hoor als je niet krijg wat je verwacht, en ik ben niet eens zwanger hahaha

Is er nog iemand????

Liefs Phoebe

Meiden, goeiemorgen !!!

Heb niet bijgelezen sorry . Zie helemaal scheel van de koppijn dus ff geen zin in. Hier alles goed, gisteren nog geklust hahaha veel te vroeg maar voel me zoooooooooo nuttig hihi. Ga nu ff boodschappen doen met mn moeder en vanmiddag als het goed is niks doen. Als ik dan nog zo n hoofd als nu heb ga ik lekker ff mn mandje in .........Tot later en een fijne dag allemaal.....

Liefs happy

goedemorgen meiden,

happy wat balen van je koppijn, hoop voor je dat het snel afzakt hoor. shopse met je mams, ga ik vanmiddag ook doen.

phoebe je was te laat gistern hihih.

sterretje leuk een buikfoto, heb ik helemaal nog niet over nagedacht . Tja die familie he. ik moet zeggen dat me naaste familie, ouders, schoonfamilie wel begaand zijn en me moeder is heel trots. maar de rest ook op het werk vraagt niemand er naar, geen opmerkingen niks. Net wat je zegt wel lekker rustig en ook geen gezeik, maar een beetje interese tonen is toch niet te veel gevraagd. ik kom op verjaardag met een toeter van een buik en dan niks zeggen. Net wat je zegt en de buitenstaanders die je verder nooit ziet dan b.v op die ene verjaardag die zeggen er wel wat van, das weer wel leuk.

linda joephoe, vandaag kom je weer thuis. we hebben je gemist meid.

hier net wakker denk zo 9.45. en zit nog ff me ontbijt weg te buiken. niet normaal heb er net 3 boterhammen in gestopt en heb het gevoel nog meer te kunnen eten. whahah waar komen die kilo's toch vandaan.
straks ff stogzuiogen en een beetje glad hier. niet te veel, we gaan toch volgende weekend over.maar ja die beesten verliezen een boel haar.

vanmiddag verplicht naar de blokker, die zit in een andere plaats, maar heb daar vorige maand een pendaalemmer gekocht, gaan we die gisteren uit de verpakking halen is ie verot en met een deuk. grrrrr. baal baal. Gelijk maar ff kijken voor een nieuw druiprekje en me blikopener heb ik ook gemold, dus komt een klein beetje goed van pas.

miss. tot zo

xxx Bambi

goeiemorgen meiden,

ik heb nog niet bijgelezen, gisteravond waren we laat weer en vanochtend was het hier een gekkenhuis, m'n vader kwam eerst, toen nog de buurman en tot slot ook m'n moeder nog en die is net weg, en moet nu snel wat eten en dan an de arbeid.
ppppffff nog een week m'n mond houden, haha.
heb zo'n zin in het paasweekend!!!!!!
hier gaat alles goed, heb goed geslapen en voel me goed.
vriendje is ook echt heel bezorgd over me, zo lief!
ga nu wieberen, moet rennen!!!
dag lieverds
xxxx kruimels

halllooooooooooo lieve schatten

ik ben er weer, en ik lees straks weer alles bij en vertel ik over me weekendje, ik ga nu even eten maar ik wilde even laten weten dat ik er weer ben, en ikheb jullie gemist

xxxx linda

he linnie,

home sweet home. was het leuk ? lees je verhaal vanaaf. wel.

kruimels,

wat een drukte bij jou. nog een paar daagjes je mondje houden. komt goed meid.

dames ga er vandoor. naar me ouders en dan die spullen kopen.

xx Bambi

ik ga even bladzijde voor bladzijde reageren

Bieb; alles was goed bij de gyn las ik en je eitje was er ook, helemaal toppie, en vandaag moest je dus terugkomen, maar dat lees ik straks hahaah

pip; goed ongesteld geworden las ik helemaal top en gisteren heb je je eerste clomid pil gehad,

mamoetje: wat een leuk verhaal over de band, en dat je vriendje zo lief reageerde ondanks dat ie een paar jkeer de volle laag had gehad van je hahaah

xx

Terug
Bovenaan