Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

pffff ben het allemaal alweer kwijt

anoeska; je mag weer aan de klus las ik , en je mag weer rustig aan proberen te werken, doe inderdaad maar rustig aan meid

kruimels; heel erg moe las ik, wel aan toe geven hoor meis, want je hebt het nodig,

rimke; haa je bent er weer,en wat ontzettend balen dat je een buikgriep hebt gekregen op vakantie, dat is niet leuk

happy: was weer aan het rennen en vliegen en naar een kinderverjaardag geweest, en ik vind het niet vreemd hoor dat je denkt van waarom is me vriendin haar dochter ongewenst zwanger en waarom duurt het bij mij zo lang. ik zou dat ook denken

Pip: hopelijk heb je niet teveel last van de clomid

ik ga weer even verder lezen

sterretje: jeetje he wat was je vroeg en je had honger hahaah, nog eventjes meid dan mag je bevallen haha

bieb: je hebt een jurk gekocht las ik helemaal top, ik ben wel benieuwd hoe ie eruit ziet, dus gewoon een foto neerzetten hahaahah,

pip: dat wist ik niet dat je een grotere kans op een miskraam had met clomid, wel een wat vergrote kans op tweelingen, maar ja meid er wordt nu wat gedaan bij je

jacqy: het was gezellig in de bios geweeest las ik en je oma ligt op de zaal, maar wel nog verbonden met de hartbewaking dat is wel goed om dat goed onder controle te houden, hoe is je oma er zelf onder onder deze hele situatie

ga weer effe verder lezen

Rimke; nu je toch effe bezig bent met pendelen wil je ook nog een keertje voor mij????

Linda Mooyer 11-03-1978 dank u haha

Bambi: wat lullig dat er niemand even vraagt hoe het met je gaat en dat ze even zeggen van je buik groeit mooi of wat dan ook pffff van je famielie moet je het hebben

Bieb; je mag niet op de trilplaat als je zwanger bent

Kruimels; je kan gewoon sexen hoor en ik snap dat je een beetje angstig bent en die krampje die horen er gwoon bij

xxx linda

zo meiden ik ben blij dat jullie me hebben gemist hahahahaah ik jullie ook

ik hoop dat ik op iedereen een beetje heb gereageerd maar het was erg veel sorry voor de gene die ik ben vergeten

nou de Erperheide was heel erg leuk, het huis je viel een beetje tegen maar goed dat maakt niet uit,
joey heeft zich super vermaakt met de ballenbak en onbeperkt glijbanen en trampoline en springkussen en nog veel meer, heel erg leuk we waren zelf ook weer een beetje kind haha
We hebben lekker gezwommen, en we zijn naar de speeltuin geweest naar de kinderboerderij, en ik heb een zwaar gekneusde enkel hahah, Zaterdagavond gingne we vanuit de ballenbak weer naar het huisje toe en me man wist een kortere route met heel veel kuilen, en joey zijn buggy bleef haken en ik viel heel erg raar met me been en ik voelde iets knappen, en een pijn niet normaal, 's nachts een slechte nacht gehad ik dacht echt nou die is gebroken dus gisterochtend in belgie naar het ziekenhuis we waren er om half 10, de foto;s wezen geen breuk uit en hij zei dat ie zwaar gekneusd is, dus ik heb gisteren doorgebracht met krukken, en ik moet met me pootje omhoog zitten, ik kan er wel een beetje oplopen maar doe het rustig aan, vanmiddag moet ik hier weer naar de dokter want dan kan die er nog even naar kijken, mhaha echt wat voor mij, maar ondanks dat hebben we genoten

Bieb; hoe was het vandaag bij de gyn?? je moest toch vandaag terugkomen??

jacqy: jullie gaan dit weekend even ertussen uit las ik?? waar gaan jullie naar toe??

zo meiden ik ga weer eventjes stoppen en ik ben vanvavond weer eventejs van de partij

xxxxx linda

Ola lieverds.....

Jippie linnie ben je weer thuis !!!!!! Home sweet home .....heb je gemist joh. Was anders hier hoor zonder jou en rimke .......Tjonge das ook wat met je enkel zeg, heb jij weer he!!!   Rustig aan he meis....

Kruimeltje je gaat al op me lijken. Zie opeens staan, ga wieberen , moet rennen whahahaha

Bambi, shopse....ik ben lekker al klaar !!!!! Maar dat was ook niet echt shoppen maar de boodschappen,bah bah bah

Hoofdpijn is weg, loop   duizend dingen tegelijk te doen hier pfffff> net belde de renault dealer om afspraak te maken voor auto af te halen. 29 maart gaan we hem halen !!!! Ga weer ff verder, tot straks...

Kussssss happy

he,

he lin wat balen van je enkel, das niet zo best hoor. een zwaar gekneusde enkel kan zoooon pijn doen. weet je al wat meer ? toch wel fijn dat de rest van het weekend lekker en leuk was.

happy hahaha ja gewoon de boodschappen is wel anders shoppen. nou ik ben ook maar alleen bij de blokker geweest. was het gelijk al zat. heb een prullenbak, citruspers, openener gekocht en van die stcikers voor op me vuilcontainer hahah. vind dat zo leuk, in de flat heb je geen containers. moet je gewoon alles beneden in het storthok dumpen.

heb weer last van zuur bleggg. vanaaf eten we lekker prakkie sla met een ei en lekker gehaktballen jammie. de ballen staan al te prutelen.
morgen weer werken jeg.

xx Bambi

Goedemiddag!!!
Bleh........heb me toch een koppijn, zei net gister tegen Fonske dat het daar zo goed mee ging..........wordt onmiddellijk afgestrafd........
We hebben een zeer relaxed dagje hier, wat boodschappen gedaan en mijn Blije Doos bij de Etos opgehaald............veel boekjes, een pak zwitsaldoekjes, een speentje en een flesje zeep voor de uk..........ach wel geinig.
Vanavond lekker aan de brocolli met een gepofte aardappel en stukje vlees.
Begin me nu toch een beetje zorgen te maken dat ik niet aankom, dus heb mezelf op een aankom dieet gezet..............ga ik straks spijt van krijgen denk ik..........nee, zonder dollen, zo gek ga ik het natuurlijk niet maken maar moet mezelf er wel toe zetten iets meer te gaan eten, dan maar tegen wil en dank. Dus net braaf nog twee boterhammen met kaas weg gewerkt.........

Lin: fijn dat jij ook weer terug bent, balen van je enkel!!!
Bambi: Irritant dat niemand reageert op je mooie buik joh, das niet leuk! Ik ben zelf ook al heel trots.............hihihi!
Bieb: hoe was je echo meisje??
Happy: alweer lekker aan de klus! Beetje vroeg? Beter te vroeg dan te laat zeg ik altijd maar!
STerretje: ik ben nu 16,5 week en op 30 augustus uitgerekend. Vroeg jij toch???

Ik ga vanavond voor iedereen pendelen goed? Dan is het mannetje weg en kan ik me beter concentreren.....
Ik moet morgen ook weer werken........................GADVERDAMME!!!!

Jeetje rimke, balen van je koppijn. Bij mij is het weg .........ben gelijk flink aan het opruimen geslagen hier. Haha heb een bui van gooi maar weg, ruimt lekker op !!!!! Gelukkig is mn mannetje nu thuis, voordat je het weet staat het bankstel buiten whahaha. Wat een lieverd is je mannetje ook he. Heb net ff bijgelezen van gisteren en kwam bij je chinees verhaal terecht !!!!! Ik ben niet zwanger maar was ook heeeeeel boos geworden hoor !!!!! Wil je voor mij dan ook nog een keertje pendelen? Belinda Holscher 14-04-1975

Bambi, leuk zijn die stickers he, heb ze ook voor mn ouders gekocht met allemaal golden retrievers, schattig joh !!!!! Ik dump ook alles beneden in het containerhok dus heb ze ook niet nodig. wat een zieltjes trouwens zeg om niks over je buik te zeggen bah .........Ach als de belangrijkste mensen om je heen en maar mee begaan zijn he .... Ik heb je buik nog niet gezien maar, vindt hem super hoor !!!!! haha

Bieb, hoe was de echo ????

April, alles goed meisje???

Reneetje, hoe is tie met jou?? Hou je het allemaal een beetje vol?

Pip, hoe gaat het zo met de pillen??

Phoebe, heb je al een sms gestuurd he .....sorry baal er echt van maar, er komt iemand van de verzekering langs pffffff.

Linnie, hoe gaat het met je pootje? Heb net een heel stuk over volendam zitten lezen in een interview met die yolanthe cabau, moest gelijk aan jou denken !!!!!

Ga straks mn voorraadkast opruimen na het eten haha knus met zn tweetjes, vind ie leuk !!!! Loopt lekker te mopperen hier nu haha. Zo eerst ff eten...aardappels, boontjes en kabeljauw ...jummie. Lekker vind ik dat joh, verse kabeljauw maar zoooooo duur pffff

Liefs happy

Terug
Bovenaan