Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

hey kruimels: fijn te lezen dat het goed met je gaat, en tja die moeheid het hoort erbij moet je maar denken en er lekker aan toegeven,
en wat mijn gyn betreft, de ellende is dat als ik eindelijk een keertje zwanger mag raken dat ik onder de controle van de gyn blijf omdat ik met joey hele hogebloeddruk had en dat me placenta aan het loslaten was, dus ja ik heb dan nog 9 maanden met hem te maken

xxx linda

kruimels die afscheiding is normaal hoor, ik had bji joey op een gegeven moment een inlegkruisje ingedaan zoveel witte afscheiding had ik, en anders vraag je het vrijdag even na bij de vk als je een beetje ongerust bent
en wat leuk dat je wat leuks gaat kopen om het te vertellen hahahaha

xxxx linda

oh lin, wat balen ja dat je dan nog zo'n poos aan hem vast zit ja, maar goed dan ben je zwanger en dat is vast een heel ander gevoel dan nu
gelukkig dat het normaal is dat je wat afscheiding hebt rond deze tijd
ik heb nog heel wat vragen aan de arts, dus zal het eens even allemaal op gaan schrijven, anders zal je zien dat ik het vrijdag helemaal kwijt ben.
hoe heb jij je ouders toen de tijd verteld dat je zwanger was van Joey?

ga trouwens eerst even lekker in bad, even ontspannen.
heb m'n vriendje gevraagd of hij ook mee gaat, dan zal dat de eerste keer zijn dat we samen in ons nieuwe bad gaan.
ben benieuwd of hij mee gaat, haha.
tot strakjes.

trouwens jaq, jij vroeg nog waar pip en ik dan wonen, nou pip in emmen en ik in oosterhesselen, zoek maar eens op hoe dicht dat bij exloo ligt , whaha.

kruimels: veel plezier in bad meid, je vroeg hoe ik het me ouders had verteld, hahaah ik was alleen thuis me man had het heel druk op het werk en die kwam pas 's avonds laat thuis, dus ik had die test gedaan en ben naar me ouders gevlogen en die test naar ze toe gegooid en gezegd wat staat hier, hahaah o je bent zwanger kreeg ik toen te horen en gingen weer verder met tv kijken, ik helemaal van ja aaaa hallo jullie worden opa en oma, maar ze reageerde heel kalm, ik ben toen weggegaan en de dag erna was het tot ze doorgedrongen hahahaah, me moeder plannen maken want dan gaan we wandelen en dit en dat, en oppassen enz, heel erg leuk me vader ook ik zei toen o heheh is het tot jullie doorgedrongen hahaha, me moeder zei toen, ja wat wil je komt er een idioot binnengestormd we waren helemaal perplext hahaahah

xxxx linda

@happy: Goh wat een dag vandaag. Toch zitten ze bij jullie in het ziekenhuis ook niet allemaal op een lijn. Vreemd. Wel fijn dat je vader donderdag al mag komen. Ik kan me voorstellen dat als er echt iets is met je ouders  het moeilijk is als je alles op je schouders krijgt. En soms is het ook wel fijn om met iemand te overleggen of verdriet te delen.
@anouska: hartelijk gefeliciteerd alvast met je verjaardag. En doe je rustig aan? Meteen weer vol je oude werkschema is wel veel in 1 keer, niet?

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb idd nog even geslapen vandaag en in de namiddag even gelegen. Ik blijf echter moe. Ook was ik net aan het niezen. Momenteel lijkt het meer op verkoudheid, maar ik weet het niet zeker. Ik probeer morgen te werken en het even aan te kijken.
Ik zag dat ik thuiszorg had geschreven. Ik krijg kraamzorg, maar dat valt onder een grote thuiszorginstantie. Het is idd fijn zoveel uren. Zeker ivm hulp bij borstvoeding en de tijd die ik zelf mag nemen om uit te rusten.

@kruimels: WAAAT SNEEUW?????? Tjee, en ik laatst zeggen dat mijn verlof in de mooiste maanden van het jaar valt. Maar ja maart roert zijn staart. Ik had het plaatje gezien, mar het geluid te zacht.
De prut??? Ik heb geen idee. Wat de darmen betreft die zou je idd kunnen voelen en bij de een is het pijnlijker dan bij de ander.
Lekker shoppen. De meeste zaken hebben wel iets met een opdruk voor opa/oma.

@linda: ik las net dat je bij een gyn. loopt, maar kruimels en pip lopen bij een fertiliteitsarts. Zit daar niet ook een verschil in?  Daarbij mag het feit dat jij boos reageert geen reden zijn voor die gyn. om anders te reageren. Je hebt er alle redenen voor, het is tenslotte jouw lijf. Het zou wat zijn als je alles toeliet dan kon je net zo goed naar een automonteur gaan. Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat je duidelijke uitleg verdient en dat hij het niet alleen als een zakelijke transactie moet zien. Is r geen mogelijkheid om in amsterdam alleen een telefonische second opinion te vragen? Je hebt het recht om een copie van je dossier op te vragen.              

Terug
Bovenaan