Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

SJemig wat is hier gekletst vanavond! Ik was gezellig naar naailes!

Ja sterretje, dit weekend sneeuw hier in het mooie Drenthe. Jacqy neem je winterjas maar mee! haha

Kruimels, was het lekker in bad? Ben je samen geweest of alleen? Als mijn man meegaat dan zit hij altijd 5 minuten in bad en vindt het dan alweer te warm hahaha, gaat ie er alweer uit. Lijkt me ook zo leuk om samen babyteshoppen! Moet ik eerst even zwanger worden haha

X

ik ben weer uit bad, mmmmm wat lekker kan dat toch even zijn.
nou m'n vriendje heeft water bij de wijn gedaan hoor, hij is niet bij me in bad gestapt, maar hij heeft wel een dik half uur voor het bad op de grond gezeten en we hebben lekker gebabbelt over de baby. hoe we het allemaal ervaren en het straks allemaal gaan doen met oppas bij opa en oma's.   was even heerlijk!!!!

sterretje ben je er nog?
welke datum ga je met zwangerschapsverlof?

he pipje lieverd,

we hebben dus gezellgi samen in de badkamer gekletst over pukkie, haha.
roelof vind het water altijd zo snel afkoelen en vind het dan te koud, haha en hij durft ook nog te beweren dat hij een man is, whaha.
hoe was de naailes?
en hoe gaat het met je vandaag met je clomid?

ik herinner me een vraag van bieb, waarom ik zo vroeg een echo krijg.
nou ik zou aankomende vrijdag dus normaal gesproken (als ik ongesteld was geworden) een inwendige echo krijgen om te kijken waar en hoe mijn eitje gaat.
toen ik zei tegen haar, wat als ik nou niet ongesteld word, wat dan ?? toen zei ze, dan laat je de afspraak gewoon staan en dan kunnen we misschien even kijken naar dat kleine boefje. want klein is ie vast en zeker, haha.
dus ik ga ervan uit dat we wat te zien krijgen.
ik moet eigenlijk ook een onderzoek naar baarmoederhalskanker doen, en dat zou dan ook gelijk plaatsvinden, maar dat weet ik dus niet of dat nu wel veilig is???
zal er wel eens even naar vragen vrijdag.

Hallo lieve Kruimels,

ooooh, gezellig samen kletsen over puk! (mijn vriendin had toen ze zwanger was ook puk als "projectnaam"). Gaan er straks opa's en oma's oppassen? Ik ben idd ook wel benieuwd of je nu nog onderzoek krijgt naar baarmoederhalskanker nu je zwanger bent. Hoe lang ben je vrijdag zwanger omdat bij 6 week toch het hartje begint te kloppen? Zou wel mooi zijn als je als 6 week bent!

Vandaag ging goed hoor met clomid. De menstruatie is weer over dus het klusseizoen kan geopend worden ahaha

@kruimels: Ik ben er nog. Was gisteren even aan t scannen. Verlof: gaat in per 5 april. officieel moet ik nog 7 dagen werken, want ik heb met pasen nog paar vrije dagen
@bieb: tja, zal kijken met de foto's, misschien dat ik t kan uitzoeken tijdens verlof. Trouwens wel fijn dat je eind deze maand meer weet. En grappig dat die pijn et springen van het eitje is.
@pip: ik had gelukig goed geslapen. Mijn man maakt me niet meer attent erop als ik snurk, nu hij weet dat ik niet meer in slaap kom. De klene is tot nu toe ook rustig s nachts. En als de kat ook niet midden in de nacht snurkt gaat het
@rimke: aha, klopt, ze wegen niet allemaal mer. Ze kijken naar de groei van de baarmoeder en als de groei op schema is wordt t niet gecontroleerd. Maar je kunt t evt. vragen. Ik denk dat er ook geen peil op te trekken is.

@kruimels: ik durf je ook niet te zeggen of ze t onderzoek naar baarmoederkanker kunnen doen. Normaal krijg je automatisch een oproep kort voor je 30e. Maar als je het kunt zou ik het in 1 keer doen, dan ben je er vanaf.

pipje, ik ben nu ongeveer (kan het nog niet op de dag na nauwkeurig zeggen) 5 weken, en het hartje begint vandaag of morgen te kloppen, dus ik heb goeie hoop voor vrijdag wat te zien.
dan daalt de kans op miskraam ook naar 1% dus duim voor me!
gelukkig dat je je zo goed voelt ondanks de clomid, lekker klussen meid, succes!!!!!

Terug
Bovenaan