Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

sterretje, wat super snel al zeg, 5 april met zwangerschapsverlof, ppfff spannend!
nou komt het echt dichtbij voor jou, bbrrrrr.
hoe kijk je er tegenaan op dit moment?
als het geen gevaar kan nu ik zwanger ben doe ik die test ook gewoon hoor, dan ben ik er in ieder geval vanaf!

pip, ja de bedoeling is dat mijn vader en roelof zijn  moeder gaan oppassen en dat ik dan in ieder geval 2 volle dagen blijf werken.
verder zien we wel.

OOOhhh, dan zal het hartje vrijdag wel kloppen! Leuk! Echt ontzettend aardig van haar dat je toch mag komen voor de echo.

Morgen ben je lekker vrij toch?

M'n man zei gister dat hij bijna zeker weet dat ik word uitgenodigd voor een gesprek voor mijn sollicitatie. Ik ga dan echt wel voor een parttime baan, lijkt me heerlijk hahaha

XXX

whahahahaaaaa ja sterretje, goeie vrijdag laten we dat hopen.
weet jij eigenlijk wat het geslacht is van je kleintje?

meiden, moest net wel erg lachen om m'n vriend.
hij zat naar me te kijken toen ik in bad zat en zegt ineens toen hij binnen kwam lopen, allemachtig wat zijn je borsten ja anders. ik dacht dat hij een grapje maakte dus lachte er een beetje om, maar keek later en het bruine van de tepels is inderdaad erg anders.
veel groter, hoewel m'n borsten zelf nog niet echt gegroeit zijn.
komt vast nog wel, haha.

ja ik ben morgen vrij, ben ik wel effe aan toe hoor een dagje, ppffff.
even lekker bijtanken.

wat super meid als je uit word genodigd voor de sollicitatie, en tuurlijk als jullie het financieel ook kunnen moet je dat natuurlijk doen! dan kan je vaker bij je kindje zijn.

ik denk dat sterretje ook een jongen krijgt. daar zet ik een slagroomtaart op, haha.

trusten pip, kruip maar lekker tegen niels aan, haha.
dag lieverd
we spreken gauw weer wat af!

@kruimels: hahaha, naast de moeheid zag ik t t eerst aan mijn borsten. Ze worden groter evenals je tepelhof.
Ik weet idd al wat het geslacht is. Alleen is dat nog even een .
Tja, ik ben nu af aan het tellen tot mijn verlof. waarschijnlijk omdat ik nu paar dagen moe ben. en dan? heb ik tijd genoeg om laatste dingen te regelen en bevalling af te wachten. ik probeer er niet te veel over na te denken, komt dan wel. Anderzijds zal ik blij zijn als het achter de rug is.
@pip: ik denk ook wel dat je meer gaat horen over die sol.

dames, ook trusten

Terug
Bovenaan