Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

ik ga ook mijn bedje op zoeken, begin nu wel erg moe te worden.
sterretje, als je er nog bent meid, jij ook slaap lekker!!!

dag allemaal, jullie zijn de allerliefste lieverds van de hele wereld!!!!!!

xxxx kruimels

GOEDEMORGEN!

Ik had verwacht dat ik wel meer had moeten bijlezen, niet dus haha. Kruimels, jij gokt ook dat Sterretje een jongen krijgt, ik ook haha. April een meisje, Rimke een jongen. Dat is het! haha

Ik slaap trouwens al 3 dagen als een roosje, heerlijk zeg!

Ga even m'h haren fohnen en dan naar m'n werk toe. Fijne dat iedereen!

X

goeiemorgen meiden

lekker aan het kwebbelen geweest gisteren

Kruimels: hahaah roelof heeft naast je op de grond gezeten en jij lekker warm in bad, fijn he om zo heerlijk over de ukkepuk te praten en plannen te maken heerlijk meid

sterretje: je weet het geslacht al, ik zeg dat je een jongentje krijgt, dat zegt me gevoel hahahah, en bijna al verlof heerlijk meid wat gaat dat snel zeg, nog eventjes, en die moeheid is normaal hoor en vooral op het einde, zometeen in je verlof goed je rust pakken want daarna is het over

pip: hahaha klusseizoen weer geopend, ik hoop echt voor je dat het meteen raak is meid,

zometeen bloedprikken en morgen de uitslag
iedereen een fijne dag vandaag, en ik ben er later vanmorgen nog eventjes

xxxx linda

Lieve meisjes

Sorry, heb geen tijd om bij te lezen moet weer vliegen  Gisteren feyenoord gekeken in de kroeg en was weer veel te gezellig haha dus dat heeft als gevolg dat ik vanmorgen te laat opstond en nu dus als een kip zonder kop loop te rennen .........
Fijne dag meiden

Kusssss happy

Goedemorgen!!!
Dus er is gisteravond een pooltje opgezet op wie wat krijgt.............ik een jongetje! Dat zou ik heel leuk vinden! (meisje ook natuurlijk..........)
Kruimeldiefje: ik ga morgen even voor jou pendelen over het geslacht goed? Ennuh, bij ons zagen ze het hartje al kloppen idd, en toen was ik 5 weken en 5 dagen geloof ik......leuk, leuk, leuk!
Bij pipje is het klusseizoen weer begonnen, go for it meisje!!!!
Linnie: hoe is het met je enkel??
STerretje! Al bijna verlof! Wat een feestje!
April: meisje waar ben je toch?? Ik zie je nog zo weinig!
Happy: racen dan maar weer meisje...............hihihihihi, en klussen voor je leven he??

Ik ben even aan een verplicht ontbijt van 2 boterhammen................zucht..............

goeie morgen allemaal!!!!

ben vandaag vrij, maar druk aan de gang in m'n huisje.
het was overal zo'n troepje dat ik het niet langer aan kon zien, haha.
ben eigenlijk overal tegelijk bezig, boven aan het stofzuigen en opruimen, tegelijkertijd de was naar beneden sjouwen, ramen wassen en ook nog even hier kijken natuurlijk, haha.

rimke, wat lief dat je morgen nog even voor mij wil pendelen, super bedankt.
ga zo eens even kijken bij de chinese horoscoop wat die voorspeld.
bij de kinderen van de vriendin van m'n vaders kant klopte er geen barst van, haha dus weet niet of ik hier op in moet gaan.
weet je wat het gekke is, ik hoop stiekum op een meisje, eigenlijk alleen omdat m'n vader van de "koude" kant , haha , al 3 jongens heeft, maar aan de andere kant lijkt me een jongen wel heel erg leuk en roelof wil het liefst eerst een jongen en daarna een meisje, ppfffff. haha eerst maar eens eentje!
we zijn druk aan het filosoferen over namen, we hebben een paar hele leuke, maar m'n vriend stottert soms in het bijzijn van andere mensen over bepaalde letters, en daar moeten we dus rekening mee houden.
en het moet natuurlijk bij de achternaam: Lucas passen, zo heet mijn vriend van de achternaam en zo gaat ons kleintje natuurlijk ook heten.

lin, hoe is het vandaag met je enkel meid?
hoop dat je er gauw geen last meer van hebt, balen zeg!!!
en vandaag bloedprikken en morgen de uitslag, ben benieuwd!

happy, moest weer vliegen haha. rustig aan meid.

anoeska, doe jij ook rustig aan meid, alles op z'n tijd he, die ziekte die jij hebt is niet niks hoor!!!

pipperdepip, jij ook al vroeg hier vanochtend, even snel voor je werk aan.
ben zo blij voor je dat je weinig last hebt van die stomme clomid!!!
en heerlijk geslapen las ik, dan voel je je ook een heel ander mens he.
we moeten binnenkort maar eens even een datum prikken dat ik een keertje bij jou kom kijken in de bargares.
wat leuk dat jaq zo dichtbij komt logeren he, haha. erg grappig!
zullen we haar stiekum opzoeken zaterdag, whahahahaaha.

ik ga vanmiddag even naar de babywinkel toe hier in de buurt, de 2 winkels waar ik even wil kijken liggen op dezelfde route dus die pak ik in 1 keer.
kijken of ik wat voor m'n ouders en schoonmoeder kan vinden voor van het weekend.
en natuurlijk beetje rondkijken alvast voor wat we willen kopen voor straks.
misschien als ik echt iets leuks zie dat ik me niet kan bedwingen hoor, haha echt iets voor mij zal dat zijn.

ga even naar de chinese horoscoop kijken,

Hey meiden,

Ik ben er weer hoor! Wat lief dat jullie me miste, en sorry dat ik er even niet was.
We hadden vorige week natuurlijk eerst de begrafenis en daarna kreeg ik erg vervelend nieuws van mijn werk. Ik wil straks nl graag 3 dagen gaan werken en het ziet er niet echt naar uit dat dit gaat lukken. Nou ja, ze hebben nog geen nee gezegd, maar houden me wel onwijs aan het lijntje en ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben.
Maar goed, het verloopt dus allemaal niet zo lekker en daar zit ik behoorlijk mee in mijn maag.

Ik heb nog niet alles bijgelezen .

Bieb; Je hebt een jurk gekocht, gaaf hoor!
Rimke; Je bent weer terug, maar balen zeg dat je buikgriep hebt gehad, bah.
Sterretje; echt bijna verlof, hoe gaat het nu met je, de nachten zijn volgens mij nog steeds niet zo goed of wel?
Linda; ook lekker weg geweest, alleen nu een pijnlijke enkel? Gaat het alweer wat beter?

Terug
Bovenaan