goeie morgen allemaal!!!!
ben vandaag vrij, maar druk aan de gang in m'n huisje.
het was overal zo'n troepje dat ik het niet langer aan kon zien, haha.
ben eigenlijk overal tegelijk bezig, boven aan het stofzuigen en opruimen, tegelijkertijd de was naar beneden sjouwen, ramen wassen en ook nog even hier kijken natuurlijk, haha.
rimke, wat lief dat je morgen nog even voor mij wil pendelen, super bedankt.
ga zo eens even kijken bij de chinese horoscoop wat die voorspeld.
bij de kinderen van de vriendin van m'n vaders kant klopte er geen barst van, haha dus weet niet of ik hier op in moet gaan.
weet je wat het gekke is, ik hoop stiekum op een meisje, eigenlijk alleen omdat m'n vader van de "koude" kant , haha , al 3 jongens heeft, maar aan de andere kant lijkt me een jongen wel heel erg leuk en roelof wil het liefst eerst een jongen en daarna een meisje, ppfffff. haha eerst maar eens eentje!
we zijn druk aan het filosoferen over namen, we hebben een paar hele leuke, maar m'n vriend stottert soms in het bijzijn van andere mensen over bepaalde letters, en daar moeten we dus rekening mee houden.
en het moet natuurlijk bij de achternaam: Lucas passen, zo heet mijn vriend van de achternaam en zo gaat ons kleintje natuurlijk ook heten.
lin, hoe is het vandaag met je enkel meid?
hoop dat je er gauw geen last meer van hebt, balen zeg!!!
en vandaag bloedprikken en morgen de uitslag, ben benieuwd!
happy, moest weer vliegen haha. rustig aan meid.
anoeska, doe jij ook rustig aan meid, alles op z'n tijd he, die ziekte die jij hebt is niet niks hoor!!!
pipperdepip, jij ook al vroeg hier vanochtend, even snel voor je werk aan.
ben zo blij voor je dat je weinig last hebt van die stomme clomid!!!
en heerlijk geslapen las ik, dan voel je je ook een heel ander mens he.
we moeten binnenkort maar eens even een datum prikken dat ik een keertje bij jou kom kijken in de bargares.
wat leuk dat jaq zo dichtbij komt logeren he, haha. erg grappig!
zullen we haar stiekum opzoeken zaterdag, whahahahaaha.
ik ga vanmiddag even naar de babywinkel toe hier in de buurt, de 2 winkels waar ik even wil kijken liggen op dezelfde route dus die pak ik in 1 keer.
kijken of ik wat voor m'n ouders en schoonmoeder kan vinden voor van het weekend.
en natuurlijk beetje rondkijken alvast voor wat we willen kopen voor straks.
misschien als ik echt iets leuks zie dat ik me niet kan bedwingen hoor, haha echt iets voor mij zal dat zijn.
ga even naar de chinese horoscoop kijken,