Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Ha ha, sommige denken dus dat wij een meisje krijgen. Hmm het maakt me helemaal niet uit hoor, maar we kunnen maar geen leuke meisjesnaam vinden , dus dat wordt dan wel lastig, iemand die spontaan hulp aanbiedt?

Ik denk eigenlijk dat sterretje een meisje krijgt en rimke en bambi een jongen.

he april, gelukkig dat je er weer bent meid, we hebben je gemist!
viel de begrafenis mee?
wat ontzettend balen zeg dat ze je nu nog geen zekerheid kunnen geven op je werk.
als je toch graag 3 dagen wil gaan werken moet dat toch kunnen.....?

gelukkig dat volgens jouw gyn die afscheiding normaal is, ach zoveel is het ook niet hoor.
maar bij elk viezigheidje die ik zie denk ik, bbbrrrrr, snap je?!

wij weten nog niet of we het geslacht willen weten. als het aan mij ligt wel, maar m'n vriendje is het er nog niet zo mee eens.
het is ook erg moeilijk om het geheim te houden als je het geslacht eenmaal weet, denk ik. als ik kijk hoe dat met onze vrienden gegaan is, die wisten het ook met 20 weken en dat kwam vrij snel aan het licht, op het laatst wist iedereen het.
jullie weten ook   niet wat het wordt?

hey rimke; verplicht 2 boterhammen eten haha je moet goed eten meid

april: we hebben je gemist meid, en wat ontzettend balen dat je nu geen zekerheid hebt op je werk , en niet leuk dat ze je aan het lijntje houden, hopelijk loopt het goed af voor meid

happy: weer aan het vliegen zag ik en je had gisteren voetbal gekeken las ik haha

Kruimels: druk druk druk zag ik haha nesteldrang haha nee hoor grapje,
Wij wisten ook met 20 weken dat we een jongentje kregen en we hebben het 20 weken stilgehouden niemand had het door en keken ook erg verbaasd toen we na de bevalling vertelde dat we het al 20 weken wisten hahaha, want ik ben normaal gesproken zo'n persoon die dan zo blij is en dat graag wil vertellen maar toen dus neit haha

Met me enkel gaat het hetzelfde, wel af en toe wat minder pijn, maar zodra ik er weer te lang op sta dan gaat het weer mis,
Ik heb een zere baaarmoeder en ik ben misselijk, maar dat zal wel nog door de woede en zenuwen komen van gisteren

ik ga verder aan me eten , tot straks meiden

xxxx linda

nou ik heb net toch maar de stap gezet om moeders voor moeders te bellen.
ik word maandag terug gebeld om een afspraak te maken.
vind het toch wel erg belangrijk dat ik hier aan ga meedoen, omdat ik nu zelf weet hoe het voelt als je wat langer bezig bent, of je bijvoorbeeld heel moeilijk zwanger zou kunnen worden.
het voelt gewoon alsof ik dit moet doen, voor al die vrouwen die problemen hebben om zwanger te worden, want je gunt iedereen dit gevoel wat ik nu heb!!!!!

meiden, ik ga nog effe verder in huis en dan hapje eten. en dan ga ik vanmiddag even babyshoppen, whhahahahahaaaaaaaa leuk!!!!!!!
dag lieverds

hahaha! Lekker babyshoppen kruimeldiefje, je hebt zulke leuke dingetjes! Ik denk zelf dat jullie een meisje krijgen maar zal morgen eens voor je pendelen.........

April: meisje wat een toestand op je werk.............dat is balen! Mag dat zomaar?? Volgens mij niet.........volgens mij moet je werk daar in meegaan.....wat doe je ook al weer voor werk???

Linda: kan me voorstellen dat je nog pissig bent van gister, heb ik niet eens op gereageerd! Wat een kwallebak die gyn van jou, gadverdamme! Dat heb je toch niet nodig zo'n man? Ik zou toch eens kijken of je niet ergens anders terecht kan hoor, dat kost dan wel wat meer moeite maar goed, welmet een goed doel................desnoods kom ik je taxi spelen hoor! Sukkels........

Sterretje: heb je nog grootse plannen voor je verlof?? Of gewoon lekker relaxen en gaan uitbuiken??

Ik ga nog maar weer eens een broodje maken.........hihihihi!

Oja, kruimeldiefje: groot gelijk dat je meedoet aan moeders vor moeders..........heb ik de eerste keer ook gedaan.
Nu bij de tweede keer had ik er geen goed associaties bij dus heb ik het niet gedaan maar de volgende keer ben ik zeker van de partij!
Goede keuze van je!

Terug
Bovenaan