Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

kruimels; Ja goed hoor, lekker plassen in die flessen, ha ha, laat de melkboer maar komen! Ik heb het ook gedaan en het valt best mee hoor.

Rimke; Was je broodje lekker? Ja volgens mij moeten ze wettelijk ook mee, maar ja, wil je zo'n traject in gaan....... En zij zeggen dat ze wel nee kunnen zeggen. Ze halen nu ook mijn rug erbij, bah daar baal ik echt van. Maar goed ik moet maar eens kijken wat ik doen. Lastig, heb daar nu helemaal geen zin in.

Linda; Oja jij moest gisteren weer naar het ziekenhuis . Ik ga eens terug lezen, want ik heb het volgens mij gemist........

Linda; Jeetje meid ik lees net je verhaal van je gyn, wat balen zeg. Maar heb je eigenlijk zowieso al een echo gehad of niet? Het lijkt me zeker op dit vlak wel erg belangrijk dat je vertrouwen hebt in je gyn, maar zoals ik dat lees (en me voor kan stellen) heb je dat niet echt meer of wel?
Hoe is de band met je huisarts, kun je met hem niet overleggen of je naar een andere gyn kunt, desnoods in dat ziekenhuis?
Sterkte.

Rimke: heb je lekker gegeten haha,   wat die gyn betreft, er zitten er hier 5 in het ziekenhuis,en die werken allemaal hetzelfde, ik heb ze met joey alle 5 gehad haha, en ja naar amsterdam als ik bv, 's morgens een afspraak heb om 10 uur moet ik om   7 uur al met de auto weg, (en iemand moet er rijden want ik heb geen rijbewijs,) want er staan giga files enz, dus het is voor mij geen optie om dat eventjes te doen, dus ik moet maar eventjes water bij de wijn doen en zelf ook niet zo ongeduldig zijn, ik wacht wel weer af en ach ik ga er vanuit dat ik dus morgen weer aan de provera raak en daarna al me ongi er weer is aan de hogere dosis clomid en misschien is het dan wel in ene raak

xxx linda

april: ik heb gerust nog wel vertrouwen hoor in de gyn, maar bepaalde dingen maken me gewoon erg boos, maar ja mannen weten ook niet hoe wij vrouwen ons voelen als zwanger raken niet lukt en als je al die troep moet slikken

mijn man zei straks , je gaat stoppen met al die troep, want ik had gezegd dat je ook verklevingen enz, kunt krijgen van die clomid en dat dan me eierstok eruit moet, en hij zei je gaat stoppen en dan zien we wel , ik zei maar we zijn vorig jaar febr, gestopt en vanaf febr, vorig jaar tot aan aug. vorig jaar heb ik 1x een hele lichte bloeding gehad, dus ik zei ik kan niet stoppen want ik heb die medijcijnen nodig om zwanger te raken, maar ja mannen, ach er komt een dag dan gaat het bij mij ook gewoon lukken hoewel ik nu even in een megadip zit dat ik denk dat ik nooit meer zwanger zal raken, maar goed die dip gaat ook wel weer over

xxxx linda

Linda; Tja, mannen........
Maar volgens mij is het inderdaad zo hoor, dat gevoel van graag zwanger willen zijn gaat zo diep, dat is lastig voor een ander om voor te stellen. Ik merkte dat ook al bij vriendinnen die in ronde 1 of 2 zwanger waren, die kunnen zich dan toch minder goed inleven  in hoe het is als het langer duurt.  

Is er nog iemand?

Hey Linda; het wisselt erg momenteel. Gisteren en vandaag weer veel last van mijn rug dus slaap dan ook weer slechter. En zeker nu met heel dat gedoe op mijn werk, ik kan het niet echt loslaten dus dat helpt ook niet echt.
Ik merk ook dat ik niet wil dat ze denken dat ik er nu met de pet naar ga gooien (ze weten nl dat ik overweeg om iets anders te gaan zoeken). dus ja dan doe je toch weer meer dan eigenlijk goed is met mijn rug.
En hoe gaat het met jou, al weer iets beter?

wat voor werk doe je dan als ik vragen mag??
en met mij gaat het wel hoor, ik heb er alleen nog steeds behoorlijk de pest in, als ik er aan denk dat ik morgen de gyn weer moet bellen voor de bloeduitslag wordt ik weer boos want ik weet nu al dat ik dus morgen weer aan de provera moet om de ongi op te wekken en dan weer ronde 5 aan de clomid ach ja, positief blijven maar

balen dat het zo wisselend met je rug gaat en daardoor dus ook niet goed slaapt, en die slaap heb je juist zo hard nodig,

xxx

Terug
Bovenaan