Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

zo sportief dat ik ze er allemaal uit fiets haha. Nou, zo sportief ben ik ook niet hoor. 1x sporten, en 1x rennen, alhoewel ik vorige week niet ben geweest.....wil dit weekend wel weer rennen

kijken jullie wel eens vermist? vanavond weer, vindt ik altijd wel leuk

Vriendje is net thuis. Gezellig

vermist vind ik ook altijd erg leuk om te kijken, soms dan kan ik gewoon me tranen niet inhouden en dan zit me man me altijd uit te lachen hahaha

Er stond trouwens op de site van de telegraaf dat Zembla een zondag Char gaat "ontmaskeren"" ik ben wel benieuwd

xxx linda

shit, berichtje net klaar, druk ik m weg

Dat van Char is ook wel een gedeelte show, maar volgens mij is er ook zeker wat waar. Kan toch anders niet?

ga nu stoppen, vriendje wil ook even  op computer en katje wil spelen

doeiii

fijne avond bieb, ik ga er ook vantussen, we gaan met z'n tweeen bitterballen eten jammie we hebben lekkere trek haha

meiden iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

@linda: dat het slapen minder zal worden geloof ik graag. Alleen kan ik straks bijslapen als het moet. Met het werken is het toch anders. Smakelijk eten, trouwens.
@bieb: bevallen met blote tieten? Ik zou het niet weten. Ik kijk die programma's niet. Kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt. Zal ik ook niet hebben. Maar ja als de kleding irriteert en je in de weeen zit ben je er denk ik niet mee bezig. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik geeneens zin heb in de vk die moet gaan kijken.
@rimke: ik ben idd blij dat mijn man erbij is. Wat de ademtherapeut betreft. Ze was zo slecht dat ik dacht: "sorry, maar hier heb ik niets aan." Daarmee kreeg ik juist meer vertrouwen in mezelf. Dus het kan beide kanten opgaan. Ik hoop dat de haptonoom goed is. Ik ben benieuwd wat ze doen. Ik ben er nooit geweest, maar er wel in geinteresseerd.

Zo, eens kijken of we nog een filmpje gaan kijken. Fijne avond allemaal.
Zou kruimels al een feestje zijn aan het vieren.

@linda: ik heb het topic gelezen. Die sassie geloof ik reageerde erg pinnig, maar de plaatster van het topic reageerde heel netjes vond ik. Ach ja, misschien is sassie met 2 verkeerde benen het bed uitgestapt of moest ze haar frustraties kwijt. Soms is het een kwestie van lezen. Trek het je niet aan. Spreken is zilver, zwijgen is goud

Hallo meisjes

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle lieve berichtjes! Wat fijn dat jullie aan me dachten!
Met mijn vader gaat het al een stuk beter. Hij oefent heel hard met de fysiotherapie en gaat al behoorlijk vooruit!! Dinsdag kan hij ook al terecht bij de revalidatiekliniek en kan het echt goed ervoor gaan. Hij kan zijn been al redelijk optillen en hij kan er ook op staan. Zijn hand gaat ook steeds beter! ik heb goede hoop!!

Vandaag ook bij de gynaecoloog geweest. Ik heb een aantal vragen mogen beantwoorden. Daarna een inwendig onderzoek gehad, een uistrijkje en een inwendige echo. Daarop waren behoorlijk wat blaasjes in de eierstokken te zien. Hoogstwaarschijnlijk dat ik PCOS heb. Ik heb voor 10 april een afspraak bij de fertiliteitsverpleegkundige en daar wordt mijn bloed gecontroleerd, nog meer vragen worden beantwoord en waarschijnijk krijg ik dan ook weer een echo. Vriendjelief moet natuurlijk zijn aandeel gaan inleveren. Ook gaan ze een keer een hele cyclus volgen door regelmatig inwendige echo ´s te maken en kijken ze hoe mijn eisprong zich ontwikkelt.
Het goede nieuws was dat ze op de echo kon zien dat er nu een eiblaasjes groter was en dat er dus een eitje aan het ontwikkelen is. Hopelijk springt hij ook!
Omdat ik voor iemand met PCOS een redelijk regelmatige cyclus heb wil zeniet meteen met medicatie beginnen maar het voorlopig eerst aankijken.
Ik zit nu dus officieel in de Medische Molen!

Ik heb er een tijdje over gedaan om alles bij te lezen. Ik heb neit kunnen reageren omdat ik een ontzettend drukke week achter de rug heb.

Linda sorry dat ik niets terug zei op hyves maar ik was op het werk en was stiekem aan het kijken of ik berichtjes had. Beterschap met je enkel!

Kruimels het grote boek! hahaha Daarom dat je al die dingen steeds herinnerde! Ben je al aan het idee gewend dat je zwanger bent??
Goed van je dat je meedoet met moeders voor moeders!

Rimke goed dat je zoveel groentes eet! Toppie!!

Jaqcy misschien te laat maar alsnog en fijne vakantie!

Bambi fijne verhuizing als je dit nog kan lezen!

euhm..
ik heb zoveel gelezen dat ik het kwijt ben....

Volgende keer probeer ik meer ter onthouden!

Fijne avond!!
XX

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

maart;
12) Kruimels, 11de ronde  
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts, eerste echo
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31)

April:

1)
2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3) Phoebe 10de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Terug
Bovenaan