Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

goeiemorgen meiden

Renee; wat goed dat het steeds beter met je vader gaat , dat zijn goede berichten meid, en het maakt niks uit dat je geen antwoord terug gaf mallerd hahah, Dus je hebt waarschijnlijk pcos maar wel een beetje een regelmatige cyclus, maar gelukkig wordt je nu onder controle gehouden meid, sterkte   met alles,

Kruimles; en hoe reageerde ze gisteren op het hele goede nieuws meid??? jullie hebben denk ik wel een hele fijne avond gehad gisteren

wat een rust gisteravond hier, ik dacht nog wel dat ik heel veel moest bij lezen,

Met me enkel gaat het wat beter ik ben gisteren voor het eerst naar buiten geweest even naar de slager gewandeld, dat deed wel heel zeer maar goed, ik heb dat bankstel nu wel weer gezien ,
Vanmiddag een verjaardag tom zijn nicht is jarig, en maandag is tom zijn zwager jarig en dinsdag tom zijn zus, maar die vieren het tegelijk een maandag,
wij gaan zometeeen boodschappen doen en ik ben er straks wel weer eventjes,

xxx linda

@renee: gelukkig gaat het stukken beter met je pa.
En ik las dat je misschien pcos hebt. Weten ze dat zeker of denken ze dit nu? Het is in ieder geval fijn dat je weet dat het in de gaten wordt gehouden en men kan helpen als het nodig is.

@linda: Gisteren was het idd niet zo druk. Het was meer mijn monoloog, hahaha. flink wat feesten voor de boeg zie ik. Trouwens heeft de arts niet aangegeven hoe lang dat ongeveer kan duren met je enkel?

Nou, hier verder geen nieuws. Vandaag nog even boodschappen doen en voor de rest zie ik het wel.

Linda; Veel plezier met al die jarige! En hopelijk kun je snel weer meer doen met je enkel. Gaan jullie eigenlijk nog paaseieren zoeken met Joey?

Renee; Wat fijn zeg dat het wat beter gaat met je vader. En nu dus echt de medische molen in gegaan lees ik.

hahaha, ja april, ik heb dit keer heerlijk geslapen.
De baby heeft ook echt een ritme. Rond half een voor het laatst op en soms rond 5, maar meestal rond 7 uur 's ochtends weer op. Dus ik zal mijn ritme tijdens het verlof maar aanhouden.  Ik hoop dat dit het dag en nachtritme gaat worden.
@kruimels: ja, hoe was het gisteren???? Ik denk dat er tissues bij te pas kwamen.

Ik heb trouwens gereageerd op: "nieuw en een wat vreemde vraag". Ik hoop niet dat ik dadelijk iedereen over me heen krijg. Die meid kwam op zich wel intelligent over door het uit te willen proberen ipv er meteen voor te gaan. Ik denk ook dat die meid meer heeft aan een antwoord dan aan mensen die haar er van weerhouden. Want hoe vaker je dat doet hoe eerder je het tegenovergestelde effect bereikt.

Terug
Bovenaan