Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Goedemorgen dames,

Sterretje; ik zal zo eens lezen op dat topic wat je noemde....

Renee; dus we lopen beetje gelijk op met de medische molen. Ik ben al voor 2e x terug geweest omdat mijn eitje eraan kwam,en hij wilde zien of ie gespronge was, en dat was ie dus de 2e x. 25 maart moet ik terug voor bloedprikken. Als ik deze ronde dus niet zwanger ben dan moet mijn vriendje ook zaadjes inleveren en dan gaat hij onze 'samenleving' bekijken. Alleen bij jou heeft hij helaas wel wat gevonden. Maar nu weet je tenminste wel evt dat er wat is, ik hoop dat t allemaal meevalt

Gisteravond lag ik al half 11 in bed,was zo moe. En vriendje ging natuurlijk ook vroeg naar bed omdat hij vandaag weer moest werken. Ben om 8 uur opgestaan, wasje erin, en even onder zonnebank gelegen.

Weer zo raar gedroomd, nou eerder naar dan raar
Ik heb gedroomd dat mijn beste vriendin die ik al 30 jaar ken, en die mijn getuige is, dat ze werd vermoord. MIjn zus zag dat ze vermoord was, die belde mij op, en ja, ik dus janken. De verdachten waren 2 jongens, en 1 daarvan was een ex-vriendje mijn 1e jeugdliefde. En zo ging mijn droom maar door over mijn vriendin
Raar he, ik hoop dat deze droom echt bedrog is....mijn vorige droom namelijk niet dat mijn collega ontslagen werd....

sterretje; ik vindt dat je heel normaal gereageerd hebt hoor. IK had dit gister al gelezen en vindt het maar een  rare vraag. Heb er maar niet op gereageerd. Volgens mij kickt ze er meer op om nepzwanger te zijn,. dan dat ze het echt serieus bedoeld

Hoi meiden,

Sorry dat ik er ff niet was !!! Heb het echt heeeeel druk met van alles en nog wat pfffff. Druk aan de klus hier hahaha ben het nou alweer zat maar, ga dapper door hoor haha. Kwam nu ff snel kijken hoe het met kruimeltje was gegaan want had al om nengen uur op mn werk moeten zijn. Zag dat alles er goed uit zag en over 3 weken weer terug, wat fijn voor je lieverd !!!! met mn vader is alles goed, wel ff vervelend natuurlijk want hij heeft geen enkele controle over het plassen natuurlijk. Af en toe merkt ie dat ie moet maar soms ook niet. Dit wisten we natuurlijk en hij krijgt daar straks therapie voor, dus ben benieuwd. Wel werkte zijn blaas en alles goed want hij moest een kan water drinken in het ziekenhuis en dan plassen en dan kekekn ze hoeveel er in de blaas was achter gebleven. ...dit was de eerte keer al goed en daar waren ze erg tevreden over !!! Hij mocht ook s middags om vier uur al naar huis ipv de volgende dag ....Meiden mis jullie, als het goed is heb ik vnaaf ff tijd. Heb net wel vluchtig alles dooorgelezen pffff was veel hoor hihi. Fijne dag schatten

Dikke kus happy

Ha Happy,

hopen dat t klussen nu maar wat opleverd. En het plassen van je vader komt vast ook wel goed. Wel fijn dat t in ieder geval beter gaat

Werk ze vandaag

Dames, ik ga er weer vandoor. Even douchen, dan boodschapjes doen, in een dorp verderop. Is net een klein stadje, dus winkels genoeg. Ga even naar een kapper, want daar doen ze visagie en bruidskapsels, Even navragen

Ga vanavond denk ik spinazie, gehakt, ei en aard,puree eten, maar dan verpakt in bladerdeeg hmmmm lekker

doeii tot later

Hey meiden, hoe is het hier, rustig zeg....

We gaan zo even de stad in, niks bijzonders nodig, gewoon ff eruit.
Misschien nog ff langs de leen bakker, ff daar voor een bankstel kijken.
Van de week nog ergens geweest voor een bankstel, echt een hele gave gezien, met zo'n lounche stuk eraan, maar die komt op bijna € 2000,- Dat vind ik opzich niet zo erg, maar als me katten hem na 2 jaar weer gesloopt heben vind ik het wel erg veel geld... maar we houden hem wel in gedachten.
Meiden, ik weet zeker dat ik vorig weekend een eitje heb gehad.
Zaterdag avond begon het met pijn in mijn buik, zondag ook nog en maandag was het aan het afnemen. Sinds dinsdag in mijn temp iedere dag 36.7 terwijl hij die dagen ervoor 36.2 36.3 was.... zaterdag en maandag geklust, dus ik heb goed hoop voor deze maand!

Nou meiden, ik ga ff opschieten, we gaan er zo vandoor.
Ik ben er vanavond ook niet, we gaan bowlen met mijn schoonzusje en zwager.
Morgen een paas brunch bij mijn ouders en een paasdiner bijmijn schoonouders en maardan paaseieren zoeken!

Liefs Phoebe

hey meiden

wat een rust zeg hier vandaag

sterretje; haha het is te hopen dat de kleine na de geboorte het ritme aanhoudt met wat of ie nu heeft haha

phoebe: o wat spannend meid, je hebt een hoge temp, ik hoop het zo voor je

happy: wat goed dat je pa s'middags al mee naar huis toe mocht, en dat plassen dat krijgt ie vanzelf wel onder controle, maar ja dat duurt eventjes en therapie is altijd goed

zo zometeen naar tom zijn nicht, en vanavond krijg ik hier 13 man, mijn vriendinnen en aanhang, want dan vier ik me verjaardag voor hun, en ik heb nu al de hele dag megakoppijn, dus ik heb eigenlijk niet veel zin maar goed,

xxx linda

Linda; meestal als je geen zin hebt, dan wordt het juist het gezelligst. Wens je evengoed veel plezier

Phoebe; hopen dat t klussen wat opgeleverd heeft!

Vanmorgen weer van alles gedaan. Ben ook naar kapper geweest en heb alvast afspraak gemaakt voor bruidskapsel en visagie. Pas voor in juli hoor, maar dan staat t maar alvast vast, je weet nooit met 8-8-8. Er stond al 1 andere bruidje gepland. Ben nog nooit eerder bij die kapper geweest, dus ga volgende maand daar alvast een keer heen.

Ook voor bruidstaart gevraagd bij bakker bij ons in t dorp. maarja die kon niet eens een foto laten zien! en ze kon niet in computer dus kon niet zeggen wat t kost. Ja dahag , laat maar zitten. Wil wel weten hoe die taart eruit komt te zien. Volgens haar vragen de bruidspaartjes er nooit naar, nou ik dus wel!

Ook nog schoenen gekeken voor jurk, maar niets leuks gevonden

Ik wilde ook nog naar een bloemenzaak voor bruidsboeket, maar vergeten.

Heb ook nog leuke broer, en 3 shirts gekocht. Totaal 35,-, toch niet veel toch?
1 shirt kan al terug haha, past niet zo leuk

vriendje is ook al thuis, maar ligt even te dutten, moe van zijn werk

Ik heb de Paasdagen niets gepland, mijn vriend moet werken. Schoonma vroeg laatst wel of we kwamen eten, nee dus, want vriend moet werken (ook echt geen zin in). schoonzus vroeg t ook al, maar hangt natuurlijk vanaf hoe laat mijn vriend thuis is. Maar we hebben haar daarna niet meer gezien, dus weet niet of t aanbod nog staat. Daar wil ik wel eten, haha gemeen he?

Oja, heb ook nog mijn nichtje gezien in dorp. Is net bevallen een maand geleden, had  r nog niet gezien.Schattig babytje hoor, erg klein. Ga binnenkort op kraamvisite. Ze vertelde dat ze helaas geen vrij kon krijgen op 8-8, want ze wilde graag bij t gemeentehuis komen kijken. Ze baalt enorm. Nouja, ze kon wel naar t feest, dus ben ik allang blij mee

Zo, wat een verhaal weer....

Terug
Bovenaan