Nee Rimke, dat wil ik ook niet hoor dat die kleine dit ritme blijft houden, HELP!!! Overdag is ie behoorlijk rustig, maar zodra moeders gaat liggen begint het feest. Echt soms heb ik het idee dat ie mijn buik als boksbal gebruikt.
En ook als ik 's nachts moet plassen is ie daarna volop aan het trappen. En in de ochtend zo rond 6 uur dan trapt ie me gewoon uit bed. Ha ha wel leuk hoor, je hoort me niet klagen, maar dat wordt echt een feest als dit ritme straks ook blijft........................
Zo wij hebben echt een drukke dag gehad,de kinderwagen (leuk hoor) en blije doos opgehaald, boodschappen gedaan en wat in huis gedaan. Pff, ben nu ook echt gesloopt en morgen en overmorgen volop fam. bezoekjes.......................................
Rimke; wel slim dat je nu werkt en dan met pinksteren (toch?) vrij bent, het is dit weekend toch rot weer.
Linda; Wat lees ik, heb je veel hoofdpijn, balen hoor. Is Joey al helemaal in de paas stemming, of is hij niet gek op passeieren zoeken.
Bieb: Goed geshopt zeg, dat lukt mij nou nooit. En lekker voor de bruiloft bezig, geniet ervan he want voordat je het weet is het aug.
Bambi; Hoe gaat het in jullie nieuwe huisje?
Kruimels; Waar ben je, of heb ik het even gemist, ben zo benieuwd hoe het gisterenavond was.