Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

@bieb: hahaha, een nieuwe broer gekocht. Je moet eens kijken op www. bruidsstudio. nl
Ik heb het nu los geschreven, maar je weet wat ik bedoel. Ik heb er destijds mijn bruidsschoenen online gekocht, maar ik zie dat ze dat niet meer doen. Wel kun je op links klikken en na wat scrollen zie je www. schoenen. startkabel. nl dus misschien vind je daar nog iets tussen.
@happy, fijn dat het beter gaat.

@phoebe: "2000,- is idd veel als de katten de bank toch slopen. Die van mij waren ook al bezig, sinds kort. Ik heb dus een nieuw krabtapijt gekocht om ze er weg te houden. Doen ze normaal nooit, maar ik heb een kleed weggehaald, waar ze het eerst deden.
@linda: ik hoop dat de hoofdpijn is gezakt.
@bieb: bruidsparen die er niet om vragen, ja natuurlijk, daar geloof ik niks van. Volgens mij was het een smoesje van haar.

PFffffffffffff, is dat echt zo? Dat kindjes het ritme aanhouden wat ze in de buik ook doen........jezus, het is niet te hopen............ik was vannacht om 2,15 wakker en heb niet meer geslapen, en ik moest nog werken ook, dus ik ben gesloopt nu! Gelukkig kookt het mannetje: eigen gemaakte champignon/knoflookragout met brood en salade.......jammie!!!! En stinken maar morgen!!! Moet namelijk weer aan het werk, weer een vroege dienst dus morgen avond kun je mij dus echt wegdragen................ben gesloopt, lig er dus heel vroeg in...........

Reneetje: ook al pcos..........jemig en je bent zo'n slank ding als ik je fotoos bekijk........niet een echt typische pcos-er..........wat een toestand...........ben wel blij dat het met je papa wat beter gaat.

Ach, lieve lin, zo'n hoofdpijn................kut hormonen.....evengoed veel plezier vanavond.

Happy: zoef, zoef, zoef..............hihihihi, klussen voor je leven he??

Bieb: lekker aan het shoppen geweest! Is inderdaad niet duur!

Sterretje:geniet je al???

Ehm................

Ik ga even languit op de bank...........misschien tot later en anders morgen of overmorgen.....................

Nee Rimke, dat  wil ik ook  niet hoor dat die kleine  dit ritme blijft houden, HELP!!! Overdag is ie behoorlijk rustig, maar zodra moeders gaat liggen begint het feest. Echt soms heb ik het idee dat ie mijn buik als boksbal gebruikt.
En ook als ik 's nachts moet plassen is ie daarna volop aan het trappen. En in de ochtend zo rond 6 uur dan trapt ie me gewoon  uit bed. Ha ha wel leuk hoor, je hoort me niet klagen, maar dat wordt echt een feest als dit ritme straks ook blijft........................

Zo wij hebben echt een  drukke dag gehad,de kinderwagen  (leuk hoor)  en blije doos  opgehaald, boodschappen gedaan en wat in huis gedaan. Pff, ben nu ook echt gesloopt en morgen en overmorgen volop fam. bezoekjes.......................................

Rimke; wel slim dat je nu werkt en dan met pinksteren (toch?) vrij bent, het is dit weekend toch rot weer.

Linda; Wat lees ik, heb je veel hoofdpijn, balen hoor. Is Joey al helemaal in de paas stemming, of is hij niet gek op passeieren zoeken.

Bieb: Goed geshopt zeg, dat lukt mij nou nooit. En lekker voor de bruiloft bezig, geniet ervan he want voordat je het weet is het aug.

Bambi; Hoe gaat het in jullie nieuwe huisje?

Kruimels; Waar ben je, of heb ik het even gemist, ben zo benieuwd hoe het gisterenavond was.

Phoebe; Gezellig lekker de stad in. Heb je nog iets gekocht? Sjonge ja 2000 euro voor een bank die opgevreten wordt door de katten is misschien wel een beetje jammer.......
En duidelijk je ei gevoeld, spannend hoor, ben benieuwd.

lieve meiden,

sorry maar heb vandaag echt helemaal geen tijd gehad om bij te lezen en te reageren!
zo druk druk drk, hele dag al mensen over de vloer en de hele tijd als ik het form had geopent en wilde gaan bijlezen kwam er weer iemand binnen, gggrrrr.
no staat mijn vriendje net onder de doche, maar neefje van hem is hier ook nog, die moeten we zo even langs his brengen.
vertel morgen en anders maandag alle reacties van onze ouders.
kan even kort zeggen dat m'n vader en zijn vriendin gisteren helemaal door het dolle heen waren, haha ze hebben allebei gehuilt, lief he?!
ga nu gauw weer naar beneden en spreek jullie allemaal morgen of maandag.
zo meteen dus naar roelof zijn moeder, zusje en broertje.
morgenvroeg verjaardag van mijn vriendin, 's middags naar mijn moeder om het te vertellen en aan het eind van de middag weer naar m'n vader en ina om te gourmetten.
lieverds ik denk aan jullie!!!!!!
xxx kruimels

Kruimels; wat leuk die reactie van je vader en vriendin! ging je niet zelf meehuilen. De rest van de reacties horen we graag

Ben ook snel weer weg

doeii dames, alvast welterusten

Terug
Bovenaan