Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

goeiemorgen meiden

Rimke: voor vandaag alvast werkse meid,ik weet niet hoe laat je moet beginnen maar ik hoop dat je je al wat beter voelt

April: de blije doos gehaald las ik haha en die uk van jou is ook s'nachts actief

Bieb: hahaha een nieuwe broer gekocht ik snapte dat je broek bedoelde haha, en wat is dat nou voor gekkigheid dat ze in de taartenwinkel zeggen dat bruidjes nooit willen zien hoe de taart eruit komt te zien, halloooo ik zou ook willen zien hoe dat ding eruit komt te zien hoor, hoe voel je jej e voor de rest, nog vage klachtjes???

Happy: ga je vandaag of morgen goed je eitje zoeken meid hhahaha veel klusplezier in ieder geval

Kruimels; wat ontzettend lief dat je pa en zijn vriendin begonnen te huilen, ik ben heel benieuwd naar de rest van de reacties

Hoe zou het Bambi vergaan zo in haar nieuwe huis, ik ben zo benieuwd, en hopelijk heeft jacqy het ook naar haar zin op het weekendje weg

zo gisteravond was wel gezellig, alleen later kwamen de kleine discussies over hoeveel dagen iemand haar kind naar een kinderdagverblijf brengt of dat je bewust voor je kind wil zorgen zoals ik, ik werk 2 ochtendjes van 8 tot 12, en voor de rest zorg ik voor joey, en mijn vriendin brengt haar dochtertje 3 dagen weg, en die is dan blij dat ze even rust heeft, ja ik kijk daar weer anders tegenover en naarmate het later werd hoe heftiger de discussie hahahhaa, om half 3 vannacht lag ik in me bedje, en om 4 uur was ik nog wakker, en om half 7 was joey alweer paraat, dus ik ben een groot beetje moe, maar ik ga vanmiddag ook even me bedje opzoeken als joey op bed gaat

iedereen fijne paasdagen vandaag en morgen

xxxx linda

Sjonge wat is het hier rustig zeg, is iedereen paaseieren ana het zoeken??

Linda; Jeetje kan me voorstellen dat je moe bent, zo te lezen heb je maar weinig slaap gehad. Is je hoofdpijn eigenlijk weer helemaal weg? En nog zo laat een heftige discussie. Ik moet zeggen dat ik nu ook wel merk dat als het over kids gaat mensen heftig kunnen reageren. Zeker omdat je over een aantal dingen inderdaad heel anders kunt denken.

Linda; vandaag maar even uitrusten en lekker 'paaseieren' zoeken haha

Ja Bambi, hoest met de verhuizing?

Wat mijn klachtjes zijn???hmmm weet t eigenlijk niet. Gisteren had ik heel erg witte afscheiding, gisteravond begon ik pijn in mijn borsten te krijgen, en verder lijkt t wel of mijn huidje van gezicht er beter uit ziet (maar kan ook van zalfje komen haha)
Deze week wil ik weer temp, maar doe ik wel vanaf dinsdag. Deze dagen ga ik toch later slapen en sta later op, dan is de verhouding zo scheef
Ik druk nu ef op mijn borsten, en zijn nog steeds gevoelig. Maar dat zegt niets, vorige maand voelde ik helemaal niets, en maand ervoor superpijn, en geen zwangerschap te bekennen. Soms denk ik wel eens dat het tijdens de innesteling elke keer fout gaat, kan natuurlijk.
Ach zo zeker als ik een paar dagen geleden was, met het grapje dat ik pos. test, ben ik als  t zover is niet meer hoor haha

Dag dames,
Zo weer lekker geslapen en gisteren lekker weinig gedaan. Lekker gelegen en gelezen na de boodschappen en 's avonds nog gekookt en filmpje gekeken.
Straks nog naar mijn oma.

@rimke en april: Dat zou ik willen dat ze dit ritme aanhouden. Ze moeten er straks met bv toch om de 2 uur uit. Maar hopelijk wel als ze 's nachts niet meer gevoed worden. De 3 r's. Ik hoop het.
@rimke: nog even en je mag naar bed.
@april: de nacht weer niet goed doorgekomen? wat rot. Nog even en dan begint jouw verlof ook. Heb je het op 6 weken of 4 weken vooraf staan?
@linda: nog flink gediscussieerd gisteren. Altijd gezellig hè?

Terug
Bovenaan