Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

hallo meiden,

RENEE: wat vervelend dat je pcos hebt, maar gelukkig gaat het wel goed of beter met je vader, het heeft nog wel ff tijd nodig natuurlijk. maar veel sterkte nog.

BIEB: dat met die taart ik zou eigenlijk ook wel willen zien hoe hij eruit ziet, wij hadden dat niet maar die is gemaakt door kennissen die bakker is, hij was erg leuk met kippen en vrachtwagens, (i.v.m. dat ik met kip op de markt staat en mijn man is chauffeur)
geniet nog wel lekker van je voorbereidingen he want dat is echt het leukste en zo voorbij... bruiloft zelf is natuurlijk wel veel leuker maar je snapt wat ik bedoel he......

KRUIMELS: wat lief dat ze moesten huilen wisten ze ook al dat je er mee bezig was....en de rest hoe reageerde die?????

HAPPY: wat fijn dat je vader gelijk naar huis mocht, toch een teken dat het beter gaat, en klus ze he... snap precies wat je bedoeld aan het einde van de klusperiode heb ik ook echt geen zin meer....haha

LINDA: lekker je verjaardag gevierd, heb je nog leuke dingen gekregen???

RIMKE, APRIL, STERRETJE: hopelijk zijn jullie babytjes straks rustig, de kleine van mijn vriendin was ook erg beweegelijk, en die heeft de eerste paar weken alleen maar gehuild.... oopsss

PHOEBE: hopelijk ga je slagen voor een bankstel,,, ik heb zo het iedee hij hoeft niet duur te zijn dan kan je over een paar jaar weer leuk een niewe kopen.

voor de rest weet ik het ff niet meer,

ik ben gister bij een vriendin wezen eten met vriendinne van de mavo, was er gezellig ben rond half 1 gegaan, naar mijn andere vriendin want daar zouden we slapen want die hadden mijn man op sleeptouw meegenomen naar renee schuurmans, die waren zat toen ze thuis kwamen, voor de rest gaan we vanavond bij mijn moeder eten, en morgen ga ik gourmetten, lekker lekker lekker,
heb alleen nog een probleem erbij heb wintertenen dat doet zeer joh, allemaal bultjes en als het warm word heel erg jeuken.....
dus bij ziekte van crohn, ziekte van pfeiffer ook nog wintertenen, wat ben ik toch zielig he... haha

nou iedereen fijne pasen,

liefs anoeska

Lieve lieve meiden,

Hier weer een snelle happy  sorry. Heb het gewoon heeeeeel druk. Blijft volgende week ook nog zo dus ik kom af en toe ff langs wapperen wanneer het kan. Donderdag gaan ik met de meiden naar geer en goor in naaldwijk, zin in joh .........Net aan de klus geweest haha dat was pas eieren zoken !!! Wilde jullie ff hele fijne en gezellige paasdagen wensen ............

Kus happy

Bieb; nog eventjes geduld dus voor jouw, maar ik hoop het zo voor je dat het raak is meid

anoeska;   het zit je inderdaad de laatste paar weken niet echt mee meid, maar voor vanavond heel veel plezier met het eten bij je moeder, en voor morgen met gourmetten

sterretje; lekker een luie dag gehad gisteren en je hebt lekker geslapen las ik heerlijk meid

Phoebe: jij ook fijne paasdagen en veel plezier op de brunch

happy: naar geer en goor hahahaha af en toe vind ik ze wel leuk om naar te kijken maar niet elke keer hahaha

ïk heb vanmiddag op bed gelegen maar niet geslapen en daar baal ik gigantisch van want ik ben me een partij moe, maar goed, ik moet hel veel slikken en me keel schrapen heel erg irritant en vooral asl ik ga liggen, gaat wle weer over

xxxx linda

Linda; vervelend dat je je niet lekker voelt. Rustig aan doen maar

Mijn vriendje is nog steeds niet thuis, kreeg sms-je dat t een uur of 7 wordt. Nouja, heb eten al voorbereid, alleen nog in oven schuiven en vlees opbakken. We eten witlof met ham/kaas, gekruide aard, en schouderkarbonade. Oja, ga zo nog even lekker toetje maken, bourbon.
Heb vanmiddag ook brownies gemaakt, hmm erg lekker

Ben ook nog even naar overkant geweest (schoonzus- en broer). Was zo alleen haha. Ik had t erover van die bruidstaart bij die stomme bakker. En toen zei ze dat ze ook wel een bruidstaart wilde maken, ze had al in een boek gekeken. Ze bakt heel vaak taarten enzo, dus ze zou t wel kunnen. Stond een hele leuke (en lekkere ) taart in, dus ik overleg t even met vriend wat hij vindt, en dan gaat ze eerst even een 'proef' taart bakken. Mijn ouders wilden de bruidstaart betalen, maar dat mijn schoonzus t maakt, vindt ik ook heel erg leuk. En scheelt weer centjes voor mijn ouders.

Het is hier hartstikke mooi weer in Limburg, dus heb vanmiddag even in achtertuin gewerkt, ziet er weer wat beter uit. Alleen nog schoffelen, maar komt nog wel
Bij mijn ouders had t gesneeuwd enzo

Heb nu wel hoofdpijn trouwens....

Waar is iedereen? nog steeds eitjes aan t zoeken???

hey bieb

eet smakelijk alvast meid, enne dat zal helemaal lekker zijn als je schoonzus de bruidstaart kan maken, dat scheelt weer een hoop geld want zo'n ding kost ook zeg, wij begonnen met een broodmaaltijd op de bruiloft dat is ook erg lekker, maar nu moet ik ook zeggen dat dat in volendam normaal is om zo te beginnen, en na afloop hadden we patat met biefstuk haha

xxx linda

Pffffffffff, effe kort hoor!
Vanmorgen kwam ik op het werk en was het heel rustig, heb dus rechtsomkeert gemaakt.............meteen mijn bedje weer ingedoken..........tot 12 uur geslapen en toen naar mijn schoonmoeder en daar komen we net van terug.............was dus een dagje vrij.......
Ben enorm verkouden aan het worden, heb een strot als schuurpapier..........AU!!!! Ook mijn snotneus gaat beginnen dus kan dit virus ook niet over gaan slaan vrees ik...............sinds ik zwanger ben ben ik om de haverklap ziek............
Ik lig er dus weer heel vroeg in.............
Kom morgen weer even buurten!
Kus allemaal!

hoi meiden,

hier een bericht uit me nieuwe crib hihihi. we zijn zo ongeveer geseteld hoor. het internet werkt weer. aleen nog op de laptop, me pc staat nog niet hihihi. het was echt een slopend weekend heb geen voetjes weer over en een zere rug van hier tot tokio. natuurlijk veel te veel gedaan dus vanaf nu een beetje rustig aan.
gelukkig is de woonkamer helemaal klaar en doos vrij. alles staat zoals ik het hebben wil. de slaapkamer staan nog een paar dozen die ik moet uitzoeken maar is verder ook helemaal af. alleen me man zijn pc kamer is een grote zooi en ook de babykamer is ff opslag voor van alles.
jeetje was heb ik een troep hahahahah.

heb niet   echt bijgelezen alleen ff de laatste blz en geloof dat er geen zwangere bij zijn toch?

wel zag ik ff snel dat we wachten op jacqy want haar nod is nu of morgen ?
de zwangere dames s'nachts lekker wakker worden gehouden, ken het verhaal. hhihihi
kruimel heel leuke reactie heb gekregen.
renee waarschijnlijk pcos heb, balen meid wel fijn dat je vader vooruit gaat.
en sorry rest is niet blijven hangen. ben ook wel moe dus ga zo lekker me besje in.

er moet de komende week nog genoeg gedaan worden dus zal ook niet veel aanwezig zijn.
ik vraag me ook af wanneer de zwangere dames die al gymen ofiets daarmee begonnen, want heb nog steeds niks gehoord. en ben nu ook al 24 weken. mhhh

nou meiden ga er weer vandoor. heeft iedereen een leuke pasen? heb net een oor van me haas op. heb een haas van 50 cm en een kilo choco gekregen op me werk. lekker hoor.

tot snel.

xxxx Bambi

lieve meiden,

ga mijn verhaaltje even kort houden, ben echt helemaal brak!!!
eerste even in het kort reageren.

april, wat ontzettend leuk meid dat je nu de kinderwagen hebt, en wat zit er eigenlijk allemaal in de blije doos?
mijn vader word wel officieel voor het eerst biologische opa, maar zijn vriendin heeft 3 kinderen en die hebben allemaal al 1 kind, en daar is hij ook een beetje opa van.
ook zo'n druk paasweekend?!

renee, gelukkig dat het met je vader weer de goeie kant op gaat!
jeetje toch nu echt de stap naar de gyn gemaakt meis en waarschijn lijk pcos, ppfff.
is niet niks natuurlijk, maar klinkt alsof ze er wel vertrouwen in ebben dat et goed komt.
eerst geen medicijnen dus, nou alleen maar beter als et zonder ook kan.
10 april naar de fertiliteitsverpleegkundige, bloed prikken en misscien een eco.
ben je opgeluct dat je nu geolpen wordt? dat was ik wel!!!!
en als het net zo gaat als bij mij dan ben je gauw zwanger hoor, haha.

bieb, wat een nare droom meid, jakkie. komt tuurlijk niet uit! daar moet je niet vanuit gaan zulke enge dingen!
super dat je schoonzus de bruidstaart gaat maken, dat scheelt enorm in geld!

happy, meisie, wat heb jij altijd een haast. geloof als ik een week met je moest ruilen dat ik helemaal overspannen was, whaha.
gelukkig dat het met je vader beter gaat!
en donderdag naar geer en goor, leuk leuk!!!
en lekker aan het klussen meid, hoe voel je je er nu bij nu je weer voor het eggie mag gaan?

phoebe, je hebt mooi geklust meid tijdens je eitje, nu is het afwachten begonnen, ppfff het lange wachten. succes meid!!!
en ook al een druk paasweekend las ik, jeetje!

jaq, hoe voel je je meid? morgen je Nod he!!!!!
vertel vertel. ik wil nog een zwangere klusbabe, dan zijn we rond dezelfde tijd uitgerekent!!

anoeska, bah wat balen meid dat die blaasjes wintertenen blijken te zijn.
mijn vriend heeft dat ook gehad. ik zal hem eens vragen om wat handige tips.
weet dat het soms erg lastig is.
en je hebt al meer dan genoeg aan je ziekte van crohn lijkt m ij en nu dit er ook nog bij.
ik hoorde trouwens wat van mijn vriendin die nu die baby heeft. zij heeft dus ook ziekte van crohn en is nu na 7,5 week na de bevalling weer ongesteld geworden.
en wil nu een spiraaltje laten zetten.
zegt die arts tegen haar of ze nog niet eerder een spiraaltje had gehad dan?
zij, nee hoezo.... toen vertelde ze dat ze al die jaren de pil als voorbehoedsmiddel had gebruikt, die arts wist niet wat hij hoorde.
wat blijkt: als je de ziekte van crohn hebt, blijkt de pil helemaal niet goed te werken omdat je darmen op een hele snelle manier werken en dan word dat stofje in de pil niet snel genoeg opgenomen, nou ja??? wist jij dit?
ze had dus al veel eerder zwanger kunnen raken en jij dus ook!

linda, hoe was de verjaardag gisteren met al je vriendinnen?
druk avondje geweest??
gelukkig gaat het iets beter met je enkel, dat blijft gewoon nog even gevoelig zodra je hem overbelast. rustig aan ermee meid!
goh dat het bij jou zo snel ging de bevalling dat je man alleen de laatste 10 minuten erbij kon zijn.... was hij aan het werk op dat moment?
morgen verjaardag van Tom zijn kant van de familie, veel plezier daar.

rimke, wat super leuk meisie dat je regelmatig de kleine voelt trappelen.
kan niet wachten   tot dat dat moment komt!!
helaas slaap je soms ook wat slechter dan, maar goed dat moeten we dan maar voor lief nemen he... haha.
las je hele verhaal dat je toch wel een beetje er tegenop ziet allemaal, ja meis. als het wat dicvhter bij komt dan zal ik ook wel wat meer angsten krijgen vrees ik.
maar ja wat er in gaat moet er ook weer een keer uit.
snap wel hoor dat je bang bent voor die zelfde pijn als tijdens je miskraam, dat rakelt akelige herinnereingen op, maar nu krijg je na die pijn er gelukkig iets heel moois voor terug!!!!
hoop dat je wat aan de haptonoom hebt!!!
toch lekker vrij vandaag danzij de rust in het ziekenhuis?! mijn schoonmoeder staat in z'n winkeltje in een ziekenhuis en die zei ook al dat het zo rustig was! hoop dat je verkoudheid niet echt door breekt, ppff voel je je altijd zo lamlendig door.

sterretje, ze konden nu nog niet zeggen van wanneer de kleine is, maar ze heeft nu in mijn dossier geschreven dat ik afgelopen vrijdag 6 weken en 1 dag was.
en dat gaat ze later door middel van echo's bijstellen, ik ben dus eigenlijk minder ver heen als dit.
nou dat grote boek meid, dat valt allemaal reuze mee hoor, haha. leek me gewoon makkelijk als ik alles bij de hand heb van iedereen. en heel leuk voor later natuurlijk, om nog eens een keer over te lezen.
ook al verkouden en moe meid, neem op tijd je rust!! zo belangrijk!!!
nog even 1 week volhouden meid, dan krijg je je verdiende verlof!

zag dat pipje niet geweest is deze dagen, maar meid, voor jou overmorgen de spannende dag dat je weer naar tuinhof mag. duim nu al voor je!!!
jij hebt  vast ook een erg druk paasweekend, haha.(familiemens)

ppfff nou het reageren is al helemaal uit de hand gelopen, whaha.
zal proberen om dit verhaaltje wat in te korten.

vrijdagavond dus naar mijn vader geweest, had een boek over familiestamboom mee genomen, en gezegd dat ik die aan het invullen was en nog wat dingen moest weten over papa zijn leven.
had in het boek de echo verstopt. dus hij aan het bladeren in dat boek, jaja bladert hij er gewoon overheen, haha. en zijn vriendin zat naast hem en had het allang in de gaten en bij haar stroomde de tranen al over de wangen. ik de bladzijde weer terug gedraaid en toen zij hij oooh is dat jouw echo, (hij bedoelde van toen ik een embryo was) ik zeg, wat staat er dan voor datum op? hij lezen: 21-03-2008 en nog niet snappen he, hij was gewoon even helemaal de weg kwijt, haha.
toen hij het besef wel kreeg gingen die oogjes helemaal glimmen, zoooo leuk!!!
en allebei zitten janken, hij en z'n vriendin.

toen zaterdagavond naar roelof zijn moeder, broertje en zusje.
die hadden we een fopspeentje met I love oma ingepakt als cadeautje.
toen roelof met het cadeautje naar ma liep begon ilona al te lachen, die had het door!
en ma had niks door! dus pakt het cadeautje uit en kijkt ons eens aan......
echt waar? zegt ze, wij zo: jaaaa echt waar!!!!
en toen vloog ilona mij om de hals en roelof zijn ma knuffelde roelof helemaal plat,haha.
roelof zijn broertje glunderde ook helemaal terwijl hij normaal erg rustig en nuchter is.
ome erik , haha.
we hebben nog even heerlijk nagebabbelt over de kleine.
super leuk, echt waar!

en vanmiddag naar mijn moeder.
ik had zaterdag een lijstej gekocht in de stad voor ons om de foto van de echo in te doen. een limegroen fotolijstej met 2 handjes en 2 voetjes erop, zo leuk!
die had ik als symbool in gepakt voor m'n moeder.
ze was druk aan het vertellen over van alles en nog wat, en scheurde zo verrekte langzaam het papier eraf, ggrrrrr ik dacht schiet nou eens op, haha.
en toen zag ze het, en zij was dus de enigste die niet wist dat we bezig waren  om  zwanger te worden, dus die was helemaal verslagen verbaasd. ze werd er helemaal niet lekker van en moest eerst even bijkomen en heeft ons toen gefeliciteert.
een poosje later kreeg ze  beter het besef en hebben we  ook met haar nog even zitten kletsen over hoe we het allemaal willen gaan doen met de kleine.
vanavond stuurde ze nog een mailtje, dat ze vreselijk had zitten  janken toen we weg  waren, van blijdschap.  

nou ik denk dat het allemaal goed is overgekomen bij iedereen en voorlopig was dit het eerst kwa vertellen aan mensen.
eerst die echo  vrijdag over 2 weken maar afwachten,  als dat er goed uitziet is de kans dat het  nog misgaat zoo klein, misschien vertellen we het dan  ook wel aan de anderen. nog even geduld dus, ppfff. (moeilijk!)

goh, kan het verhaaltje dus toch wel inkorten, haha.
moet nu gewoon echt gaan slapen, we zijn vanavond op tijd naar huis gegaan vanaf  het gourmetten bij m'n vader, omdat ik zoooo vreselijk moe was/ben.
nu ik in bed lig gaat het iets beter, maar ga nu gewoon  een poging doen om lekker te gaan slapen.
iedereen nog een fijne 2de paasdag morgen en tot gauw maar weer.
dikke  kus kruimels  

Terug
Bovenaan