Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

goeiemorgen meiden

Rimke; onverwacht lekker vrij gisteren las ik heerlijk, maar je wordt ziek las ik, nou ik kan je de hand schudden, ik kreeg gisteravond mega oorpijn keelpijn en hoest verschrikkelijk maar goed, gezellig bij je schoonouders geweest las ik, ikhoop dat je je vandaag iets beter voelt meid

kruimels; wat een ontzettende lieve reacties meid, en ook van je moeder dat ze daarna nog een mailtje stuurde om te zeggen dat ze helelmaal van slag was, hahah je pa het ook niet gelijk doorhad, heel erg leuk,

Bambi: eindelijk gestetteld, heerlijk meid, ga nu zometeen wel rustig aan doen, en de dozen uit de baby kamer halen haha

Zo meiden, vannacht werd ik in ene wakker met hartkloppingen weer, ik had een hartslag van tegen de 200 ik helemaal in de stress want het was langgeleden, na een paar minuten werd het minder gelukkig, ik probeerde gewoon zo rustig mogelijk te blijven en toen ging het wel weer, nu zit ie weer rond de 80 maar ik moet gewoon in me hoofd houden dat het geen kwaad kan,

Het is hier helemaal wit van de sneeuw, blegh, straks naar een verjaardag toe en daarna blijf ik lekker in huis

xxx linda

Kruimel; wat een lieve en leuke reacties zeg. Ik zelf krijg er ook kippenvel van. Dan ga ik me voorstellen hoe mijn familie enzo zal reageren.

Rimke; jij ook al ziekjes aan t worden? Rustig aan maar

Bambi; en al bijna gesetteld in je nieuwe huissie!!! En de babykamer als opslagkamer? haha als die over paar maanden maar af is....anders moet de baby naar de schuur hihi

Linda; wat naar zeg die hartkloppingen (weet nu precies wat je bedoeld). Heb je soms een hartslagmeter dat je het aantal weet? Ik had gister ook weer zo een last van hartkloppingen. Ik ga er maar van uit dat t ook niets betekend

Oja, goedemorgen nog!!

Jacqy; hoest met je NOD?

Pip; waar ben je?

Vanmorgen al vroeg opgestaand, kon niet meer slapen. Nouja half 8 is redelijk vroeg toch voor een 2e paasdag. Lag er na 12-en in, maar kon echt niet meer slapen. Even paar huishoudelijke klusjes gedaan. Misschien moet ik vandaag maar eens naar vriendin gaan, kijken of ik kan helpen met verbouwing. Heb nog maar 1x een paar uurtjes geholpen, maarja niet veel tijd. Ik hoop maar dat ze t begrijpt dat ik nu niet veel tijd heb, ben ook veel bezig met bruiloft, met hartje en nu dan ook met onderzoeken voor babytje. Ben er toch wel mee bezig, dus heb gewoon niet veel tijd, en zin natuurlijk. Ik zei al tegen haar, we zitten op dit moment gewoon ieder in een bijzondere fase in ons leven, geen tijd voor anderen ,en ja, dat vond zij ook

en vandaag heeft t dan toch gesneeuwd! hoop dat t morgen weg is, wordt altijd zo vieze troep. Vindt sneeuw heel leuk, maar nu niet meer, nu willen we lentezonnetje!

Hallo Paashaasjes van me!

Happy, heeft je vriend je ei al gevonden? hihi, telkens als iemand over paaseieren zoeken begint dan moetik aan je denken!

Kruimels, ik zat gewoon met waterige oogjes achter de laptop van je verhaal. Wat leuk dat iedereen zo leuk reageert. En je moeder helemaal perplex, wel lief van der dat ze nog even een mailtje stuurde.

Bambi, joehoe verhuisd!!

Anoeska, wintertenen? brrr...kan er ook nog wel bij zeg. Het is hier echt winter trouwens want er ligt sneeuw!!

Renee, gelukkig gaat het beter met je vader. Sjemig zeg wel heftig hoor zoiets.En naar de gyn geweest.   PCOS, maar waarschijnlijk wel met een cyclus.  Je had toch ook niet echt temp.steigingen etc tijdens je cyclus? Wel balen maar goed dat je de stap nu hebt genomen want als je straks (eventueel met clomid) een normale cyclus hebt dan kan het haast niet anders dan dat je snel zwanger bent.

Doe alles uit m'n hoofd dus weet het niet echt meer.

Hier een druk en gezellig paasweekend. Ben denk ik al een kilo gegroeid door alle chocolade! ooooooh! Vrijdag hadden we loge tot zaterdag, daarna verjaardag. Gister paasbrunch bij schoonfamilie daarna weer een verjaardag en vandaag lekker thuis! Gister op de verjaardag waren er 2 zwangeren (eentje van 35 week en eentje van 30 week) wat een verschil tussen die twee zeg. Die van 30 week had alles al klaarstaan (kamer etc.) en die van 35 week moest nog de babykamer afmaken hahaha. Die van 30 week was ook dikker dan die van 35 week hahaha. Ik vond het grappig. Vond wel dat mensen op me letten (iemand vroeg het zelfs nog indirect) maar ik zit er niet mee. Ik weet wel dat mensen het van ons verwachten en volgens mij denken ze allemaal dat het niet wil lukken hahaha. Maakt mij niet uit hoor.

Morgen om 07.45 uur naar de fert.arts voor een folikelmeting. Bedenk me net ineens dat het ook maar zo kan zijn dat ze dan uitrstijkje maakt en inwendig onderzoek doet. Ach, maakt mij niet uit. Hoop gewoon dat er een groeiend eitje te zien is! Zit morgen op dag 12 dus zou er al wat te zien moeten zijn!

XXX

Biebje, was jou even vergeten, maar heb je verhaal wel gelezen hoor! Je had een broer gekocht...hihi was je de jouwe flauw dat je een nieuwe hebt gekocht hihi.

Goed van je dat je eerlijk bent tegen die vriendin. Dan weten mensen dat en kunnen ze er begrip voor opbrengen. Als je niks zegt heeft ze geen idee en kan ze gaan denken dat je niet wilt helpen etc. Eerlijkheid boven alles! JOEHOE!

Jij was er dus ook al lekker vroeg uit. Ik ook. Lag er rond 2 uur in en om kwart over 8 weer wakker! Heb al wasje aan, gezellig!!

XX

He pip, ben je er weer!!
Wat is precies een fol...meting?
Een kilo erbij? ja ik ook denk....

Linda; dat wilde ik je nog vragen. Dinsdag moet ik prikken voor progesteron gehalte. Wat kunnen ze daar precies aan zien? Of je zwanger bent, of dat er bepaalde hormonen in zitten ofzo? weet niet meer precies wat hij zei (medische taal hmm), en heb wel op internet gekeken maar wil t graag even in echte mensen taal horen,

He mijn wasje draait ook al. Kleine wasjes...grote wasjes.....

mijn vent is weer aan t werk, dus denk dat ik maar een 1-persoons paasontbijt maak....brood met pindakaas ofzo hihi

hehe net eindelijk een foto van de kittens gekregen, is nog maar 1 poesje over en volgens mij staat die net niet op de foto....
Ik voel mijn hartje alweer tekeer gaan, niet van hartkloppingen maar van energie!! toch wel schattig zo een klein poesje.....
Mijn vriend heeft t er al over dat Timba een vriendinnetje weer krijgt, dus die had volgens mij al besloten voordat ik beslist heb!

Terug
Bovenaan