Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Bieb: ik telde gisteren hoeveel hartslagen ik per minuut had, dan voel ik me pols, en wat leuk dat timba waarscijnlijk toch een vriendinnetje krijgt haha
Je vroeg over dat progestorn, dat heb je nodig voor dus je zwangerschap, en aan het progestoron kunnen ze dus zien of je een eisprong hebt gehad, en als dat heel hoog is kunnen ze waarschijnlijk ook aan de hand daarvan zien of je zwanger bent of niet, tenminste dat is mij verteld

pip: was je er weer eventjes haha, morgen naar de gyn, ja zo noem ik dat maar want dat andere woord vergeet ik steeds haha, hopelijk is je eitje mooi gegroeid meid, en is het raak en hoef je die stomme clomid niet neer, Ik heb nu nog 2 provera pilletjes en daarna aan de 100mg clomid, ik zie er best wel tegenop want met 50 mg had ik al zoveel pijn en last dus ik ben benieuwd hoe dat nu gaat worden,

O ja, joey had vanmorgen weer een keer een droge pamper, hopelijk houd ie dit nu vol en is ie helemaal klaar met de pampers, overdag en als ie in de middag slaapt heeft ie al vanaf september geen pamper meer om, maar de nachten zijn toch nog iets te lang,

xxx linda

folikelmeting = eicelmeting. Kijken of ik een verlaat paasei krijg hihi.

Volgens mij kunnen ze idd aan het progeteron zien of je zwanger bent. Als het hoger is dan XXXX dan ben je geloof ik zwanger maar weet het niet zeker hoor!

Oooooh, een poesje erbij! DOEN DOEN DOEN DOEN! Is toch veel gezelliger 2 poesjes?

Oke sanks voor de antwoorden. Ik wilde het even zeker weten wat ze kunnen zien aan dat progesteron.
Maar hij had al aan echo gezien dat mijn eitje was gesprongen. Nu maar hopen dat t bevrucht is!!! Ik heb toen eigenlijk niet gevraagd of ik zelf moet bellen voor uitslag, of dat ik wordt gebeld. heb verder ook geen afspraak staan.

Nou Pip, dan hoop ik maar dat je een verlaat paaseitje krijgt!!!

Linda, zou wel fijn zijn natuurlijk als Joey van de pampers af is, scheelt weer gedoe

Ik wil zeker een vriendinnetje voor Timba erbij, maar zit te twijfelen of ik dat van hun wil!! Timba en Puma zijn ook van hun geweest, en doordat Puma toen ziek is geworden , en dus niet meer leeft, was ik heel erg boos op hun. Waarsch had ze dus FIP, en dat kan in t nest voorkomen,. ik vroeg dus of dat vaker was gebeurd en zij ontkenden, maar ik vond hun reactie niet zo leuk. Maar goed, ik was boos, je verwacht dat iedereen meeleeft zoals je het graag wilt. Nu is t aantal maanden verder en denk ik er weer anders over. Het kan bij iedere fokker gebeuren. Testen bij een kat kan ook niet, alleen als kat al overleden is. Wij hebben niet zo veel betaald voor deze katten als bij een echte officiele fokker, dus ja, moet zelf ook niet zeuren. Althans, denk dat ze niet zo officieel zijn als de fokkers waar je 500 euries betaald voor zo een raskat.We hebben toen wel stamboom enzo gekregen hoor en boekjes van dierenarts.
Maar goed, ik moet wel snel beslissen, er is nog maar 1 poesje, en volgens mij mogen ze volgende week al weg. maar ze wonen niet in de buurt, dat ik even langs kan rijden.

ja bieb, ik snap je gedachtengang ook wel wat betreft dat katje als je dat weer bij dezelfde mensen vandaan haalt, maar net zoals je zelf al zegt dat kan natuurlijk overal gebeuren en jij had nu gewoon pech, maar ja je kan er dus ook niet te lang over nadenken want er was er nog maar 1 schreef je

xxx linda

Had ik verteld dat ik nog een leuke vacature hier in de buurt heb gevonden? Is adm. functie voor 20-25 uur. Nu werk ik 35,5 uur. Maar als ik kinderen zou hebben zou ik toch minder gaan werken, dus dat maakt niet uit. Is hier in de buurt, ong 5 min. fietsen. Ook nog makkelijk dus. Ga vanavond een briefje opstellen.

Linda, heb net de mensen gemaild dat ik t er vanavond nog even over heb met mijn vriend, of ze dan een 'optie' op de kat kan zetten (klinkt zo raar...). En wat ze ervoor vragen enzo. Moet eigenlijk sparen voor bruiloft, maar wil ook graag een 2e katje, maar heb t er zeker voor over haha

Goeiemorgen lieve paasbabes ......

Tjonge, lag gisteren om elf uur al in mn mandje en kom er nu net uit .....heerlijk zeg !!!! Mn vriendin ( met die zwangere dochter ) gaat vandaag naar een babyzaak om spulletjes te gaa kopen ........IK WIL OOK !!! Zo, hihi is dat ook weer ff duidelijk. Verder hier alles goed. Gisteren bij mn ouders geweest, kwam ik daar binnen zat mn vader helemaal deprie in zn stoel. Is natuurlijk ook moeilijk met dat plassen......snap best dat dat kl*te is. Het goede nieuws is wel dat hij voelt aankomen wanneer hij moet plassen....dat vind ik al heel wat, dat had ook anders gekund he .....Als hij opstaat verliest hij een paar druppels en daar word ie dan helemaal eng van ....ach went wel, straks krijgt ie ook weer therapie daarvoor en tot die tijd is het niet anders. Hier weer aan de klus geweest net .......eitje zoeken !!!!!!!!!

Pip, haha wat leuk dat je heel de tijd aan me moet denken, voel me zeeeeeeer vereerd hihi. Heb ik zelf ook hoor ...als ze het over passeieren zoeken hebben moet ik er ook aan denken ...........Ik hoop dat hij hem gevonden heeft !!!!!

Rimke, lekker een onverwacht dagje vrij ....heerlijk zeg !!!!

Bieb en linnie, hartkloppingen ???? Rustig aan he meiden

Renee, wat fijn dat het weer wat beter gaat met je vader !!!!!!!! Jij nu dus ook in de medische molen, toch fijn dat er wat aan gedaan wordt he meis .....weet nog goed dat rimke met hetzelfde nieuws bij ons kwam en daardoor afstand wou nemen en opeens zwanger was !!!!!! Denk daar maar aan he meisje.............

Kruimeltje, wat een verschrikkelijk lieve reakties zeg !!!!!! Helemaal super

Sorry voor wie ik vergeet maar , het is zoveel waar ik nog op moet reageren dat lukt me gewoon niet

O ja bambi, heerlijk nu een beetje rust he ....pak die rust ook he ( haha moet ik zeggen ) Lekker in jullie nieuwe huisje, geniet ervan lieverd

Meiden, ga aan het paasontbijt..........Dnk trouwens wel dat ik zwanger ben, mn mannetje heeft aan mn enkels staan schudden hahahaha sorry

KUsssssssss happy

Terug
Bovenaan