Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Ohhhhh bieb wat leuk, misschien en tweede katje erbij !!!!!!! Luek leuk leuk........Mn vriendin dr schoonzus heeft ook een nestje en nu belde mn vriendin gisteren om me dat te vertellen. Mn eerst reaktie was ook gelijk, ik wil er een. Maar nu toch maar besloten om het niet te doen Heb er al twee en een hond....is eigenlijk wel genoeg. Maar, in jouw geval is het anders, die is nog maar in zn uppie, dan zou ik het ook doen hoor !!! Wat voor kleur is het ?

hahaha bieb een "optie" op de kat haha, ben benieuwd wat zeggen,
en succes vanavond met de sollicitatiebrief schrijven, en 5 min, van je huis af dat zal natuurlijk altijd lekker zijn

xxx

happy: uitgeslapen meid,hahaha, ach wat ellendig voor je vader, en dat ie gister zo depri was, kan ik ook gerust wel inkomen hoor, want het is niet niks, maar gelukkig voelt hij zijn plas wel aankomen, net wat jij zegt dat scheelt natuurlijk wel weer, hopelijk slaat de therapie wel snel aan
haha je eitje gezocht vandaag, en hopelijk heeft het schudden aan je benen geholpen hahahah

Jacqy: hoe was je weekendje meid, en hoe is het met je nod, ik hoop dat we van jouw goed nieuws gaan krijgen

meiden ik ben er vandoor, we gaan eventjes naar me pa toe en dan naar de verjaardag , ik ben er vanmiddag nog wel eventjes

iedereen een fijne tweede paasdag

xxx linda

Ik had trouwens al reactie van mijn sollicitatie. Ik paste niet in het profiel: nou jaaaa zeg! Ach, mijn werk ik ook leuk, echt waar maar soms baal ik van hoe dingen gaan. Misschien moet ik het maar eens in de groep gooien op m'n werk.

Bieb, dichtbij huis werken is heerlijk!!

X

Balen voor je Linda. Ach het zijn gewoon standaard brieven. Laatst had ik ook afwijzing dat ik niet de ervaring en opleiding had. Wat ervaring!!! heb 6 jaar op een reclamebureu gewerkt met bijna t zelfde werk! Belachelijk

Werk nu ook niet echt ver van mijn huis, 10 min met auto, met fiets 15-20 min. Maarja, dit is nog dichterbij, heb ik geen auto voor nodig,. Kan zelfs lopend!!!

Ff snel, tussen het ontbijt door haha

Pip, paste niet in het profiel dat is idd n ou jaaaaaaaaaaa zeg !!!!! Ze weten niet wat ze missen hoor pipje !!!!!

Bieb succes met solliciteren...lekker hoor dichtbij huis werken. Ik loop in 5 min naar mn werk !!!! Niet aan je enkels geschud ???????????? hahaha

Lin, hoe voel je je trouwens? Las dat je niet zo lekker was he.....hoe is het met je pootje ???

Jacqy, hoe is tie met jou ?????

Terug
Bovenaan