Sorry, bedoelde natuurlijk Pipstip met die afwijzing...
Ik zit ook nog steeds niet happy (nee niet de Happy) op mijn werk. Voel gewoon de negatieve energie (haha wat een omschrijving). Ze hebben wel gezegd dat mijn contract verlengd wordt, maar nog steeds niets getekend. Alhoewel dat bij hun laatste minuten werk is. Moet ik wel zeggen, ik vraag er ook niet om. Dan kan ik tenminste zelf ook makkelijk weg, mocht ik nu toch snel ander werk vinden.
De meiden van de meubeladm. doen nu ook dingen van de keukenadm, dus van mijn afdeling. Iedereen doet wat anders, en dan denk ik, dat kan ik ook hoor! heb nog wel werk te doen, maar merk dat t minder wordt., Ze willen mij op klantendienst, dus veel telefoontjes, maar dat wil ik niet! de 1 zegt dat ik daar wel kom, de ander niet . Mijn mannelijke collega (die dus hoger is dan ik), weet t ook allemaal niet meer,. Hem wordt niks verteld. Hij gaat morgen tussen neus en lippen door vragen wat de bedoeling is. Ik heb zelf aan iemand anders (ook weer hoger persoon) dat ik dus NIET op de klantendienst wil, en hij zei dat dat ook niet de bedoeling was. wordt er gek van. Ik ga t zelf ook nog eens vragen
Dus Pip, ik zou t gewoon in de groep gooien hoor. Dan kan er misschien wat aan gedaan worden