Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Sorry, bedoelde natuurlijk Pipstip met die afwijzing...

Ik zit ook nog steeds niet happy (nee niet de Happy) op mijn werk. Voel gewoon de negatieve energie (haha wat een omschrijving). Ze hebben wel gezegd dat mijn contract verlengd wordt, maar nog steeds niets getekend. Alhoewel dat bij hun laatste minuten werk is. Moet ik wel zeggen, ik vraag er ook niet om. Dan kan ik tenminste zelf ook makkelijk weg, mocht ik nu toch snel ander werk vinden.

De meiden van de meubeladm. doen nu ook dingen van de keukenadm, dus van mijn afdeling. Iedereen doet wat anders, en dan denk ik, dat kan ik ook hoor! heb nog wel werk te doen, maar merk dat t minder wordt., Ze willen mij op klantendienst, dus veel telefoontjes, maar dat wil ik niet! de 1 zegt dat ik daar wel kom, de ander niet . Mijn mannelijke collega (die dus hoger is dan ik), weet t ook allemaal niet meer,. Hem wordt niks verteld. Hij gaat morgen tussen neus en lippen door vragen wat de bedoeling is. Ik heb zelf aan iemand anders (ook weer hoger persoon) dat ik dus NIET op de klantendienst wil, en hij zei dat dat ook niet de bedoeling was. wordt er gek van. Ik ga t zelf ook nog eens vragen

Dus Pip, ik zou t gewoon in de groep gooien hoor. Dan kan er misschien wat aan gedaan worden

ga er ook weer even vandoor.

denk dat ik toch maar even naar vriendin ga. Eerst maar eens bellen want vorige x lag ze nog in bed......

Happy; fijne dag
Pip ook; voor je er niet meer bent vandaag, veel succes morgen!
Linda; fijne dag

En voor de andere dames; ook een fijne dag

Haha bieb droom maar lekker hoor !!!!! Zucht, klinkt ook wel erg leuk......rood zwart en wit........Ben benieuwed wat jullie beslissen !!! Fijne dag meis.

Meiden, de rest ook een fijne dag, ga ook de deur uit. Tot later meisjes

Dikke kus happy

Anouska en Phoebe zijn lekker gaan eten.
Linda had hoofdpijn, ik hoop dat dat voorbij is.
Rimke kon gelukkig het bed weer inkruipen.
Bieb heeft in de tuin gewerkt, is het onkruid allemaal weg?
Bambi is zo goed als over en heeft toch iets teveel gedaan. Let je erop dat je niet meer mag tillen ivm je rechte buikspieren. Je vroeg over de gym. Bij mij begon dat in week 27, want het zijn maar 9 bijeenkomsten en je moet ze zo kort mogelijk op je bevalling doen. Ik zou voor de zekerheid even bellen, want sommigen beginnen idd eerder.

Hey meiden,

Pip Stip; Balen van je sollicitatie. Je past niet in het profiel, hmm wat is dat profiel dan. Ga je nu nog verder solliciteren?

Bieb: Leuk misschien een tweede kat erbij...... Lijkt me wel gezelliger, toch? Wanneer moet je beslissen en hoe oud zijn ze nou?

Linda; Hmm balen dat je niet lekker bent, rustig aan doen hoor. Laat je maar goed verwennen door je mannetje.

Bambi; Ik was volgens mij ruim 20 weken zwanger toen ik begon met yoga. Ik zou gewoon even gaan bellen. Let je inderdaad wel een beetje op met tillen (ik doe het ook nog steeds hoor). Ik merk dat ik nog steeds hetzelfde van mijn lichaam vraag als voor de zwangerschap................

Hmm de rest weet ik even niet meer, ga maar eens terug lezen.
Oja, dit nijlpaard heeft gisteren weer veel te veel paaseieren gegeten , ha ha.

Pip Stip; Succes morgen he!
Kruimels; Leuk zeg al die lieve reacties, heerlijk.
Jacqy; Spannend, ben zo benieuwd hoe het met je gaat en of je al iets weet...........
Volgens mij ben je nog op vakantie?!

Terug
Bovenaan