Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Happy; lekker aan de klus geweest, ha ha. Ja jeetje snap wel dat je vader baalt zeg. Maar wat is het vooruitzicht, kunnen ze met wat training wel veel bereiken of zal hij altijd last houden?

Anoeska; Jeetje ik vind jou ook echt zielig, nu weer wintertenen erbij, bah. Hoe is het eigenlijk met je vermoeidheid, gaat het al wat beter? Wel naar je lichaam luisteren he.
Veel plezier met het gourmetten vandaag, jammie.

Ik ga me maar eens mooi maken (ha ha voor zover dat kan). Zometeen naar mijn schoonouders.

Fijne   dag allemaal.

hello girlzz

zo we zijn terug van de verjaardag, we hebben wel eventjes gezellig gezeten , maar ik heb nu gewoon weer de hele ochtend hartkloppingen en dan wordt ik gewoon weer zenuwachtig hoewel ik weet dat het niks ergs is, maar het is nu zolang weggeweest, de ha had toen gezegd tegen mij dat het ook wel goed is als je dat af en toe hebt want dat is een teken dat je hart goed is hahahaha wel weer een geruststelling, ik moet er gewoon niet aan denken , maar dat is af en toe moeilijk maar goed gaat vanzelf weer over

Pip; gooi het inderdaad in de groep op je werk, dat je het met bepaalde dingen niet eens bent je weet maar nooit hoe het gaat lopen

bieb: dat is ook raar dat je nog niks hebt getekend hoewel ze zeggen dat je mag blijven, en ik kan er inkomen dat je liever wat anders wilt doen want zo wordt je ook niet wijzer hoe of ze bezig zijn bij jullie bedrijf

april: veel plezier bij je schoonouders meid

xxxx linda

Goedemiddag...........
Ik zit tot mijn oren in het snot............mijn kop knalt uit elkaar...........ik voel me dus top!
Blijf lekker thuis......

Jacq: weet je al meer?????
Linda: ook ziek.............het heerst ook gigantisch.
Pipperdepip: succes morgen meisje!
Kruimeldiefje: leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde!
Bieb: een leuke baan gezien! Go for it!
Sterretje: nog een weekje. Hoera!!!!
APril: hihihi! zoveel chocola gegeten???? Ik weet zeker dat je er vanmiddag super uitziet!!!

Ik ben lekker de hele dag online, mijn mannetje is naar een Football wedstrijd dus die komt denk ik de eerste drie uur niet terug..........

Opgepast allemaal snoooooooooooooot!!

Bah Rimke, helemaal vol dus...brrrr....ben je ook ziek of valt dat mee?

Vanochtend hebben we even snel auto gekeken bij de dealer. Het wordt waarschijnlijk geen seat meer maar de ford focus station....man gaat het geloof ik morgen bestellen. Leuk leuk leuk.

Linda, gezellige verjaardag gehad dus. Op welke dat van de proverna zit je nu?

hey rimke: he balen meid dat je zo verkouden bent, het heerst inderdaad erg, me oren doen gigantisch pijn als ik alleen al slik, maar ik ben nog niet erg verkouden gelukkig, haha en fons is naar een football wedstrijd, lekker het rijk alleen, Mijn tom ligt te snurken in de bank hahah

xxxx linda

He, gezellig! Jullie zijn er ook!
Ja pipje, voel me belabberd, de kachel staat hier op 100 en ik heb het koud!
Laat die takke zomer toch eens komen, ben klaar met dit pisweer...............klinkt goed he?? Ben in een top humeur!
Gaaf zeg, een nieuwe auto!!! Lange wacht tijd of niet?? Balen van je sollicitatie trouwens, maar komt goed, je gaat vast tegen iets aanlopen wat het helemaal is voor je!

Linnie: ook al zo belabberd! Alleen nog niet verkouden, nou laat dat je dan bespaard blijven! Balen die hartkloppingen, griezelig gevoel altijd he? Kun je makkelijk zelf ontspannen?

Terug
Bovenaan