Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Rimke; ik ben het met je eens, laat nou eerst die zomer maar komen hoor, en ja ik kan me best goed ontspannen, maar ik ga er steeds op letten van voel ik het of ik ga me pols voelen en dan wordt het natuurlijk alleen maar erger ik moet gewoon denken o ik heb het weer en gaat zo weer weg, dat denk ik nu ook hoor hahaha, is het er dan is het er en dan wordt het vanzelf wel minder

xx linda

Oe, gezellig jullie zijn er ook!

Nog een paar dagen te gaan dus Linda. Hoop echt voor je dat de 100 mg clomid meevalt. Ik had het gister nog met man over dat ik bijna geen last er van heb gehad. Ben daar wel blij om. Misschien dat je de pillen ook maar 's avonds voor het slapen gaan in moet nemen, heb ik op advies van de arts ook gedaan.

Rimke, niet op je paasbest dus....ach je bent vrij en moet niets toch?

Mijn man ligt ook te snurken op de bank, wordt net weer wakker....ooooh, wat is ie lief dan...hahaha

Pip: ik denk dat ik die pillen ook maar in de avond ga nemen, maar ik ben altijd zo'n troel die ze vergeet hahaha, ik schrijf nu de dagen achterop en heb ze op mijn dressoir in het zicht liggen zodat ik het echt niet kan vergeten haha
Dat ik nog thuis woonde en de pil had, zeiden mijn vader en moeder elke dag, heb je je pil al genomen, en dan had ik dat 9 van 10 keer nog niet gedaan hahaha

xxx linda

Hihihihihi, mannen zijn altijd lief als ze slapen he??
Hebben jullie ook lekker een hangdag? Of hebben jullie zo nog verplichtingen???
Ik had vandaag eigenlijk moeten werken..............maar voelde me zo belabberd dat ik me weer ziek heb moeten melden.............erg vind ik dat.............heb nu een week om weer op te knappen, hoef pas volgende week maandag de nachtdienst weer in..........

Rimke: ziek het maar goed uit hoor meid, je hebt er niks aan als je gaat werken en patienten en collegas aansteekt
Wij hebben gelukkig geen verplichtingen, inderdaad lekker een hangdag lekker niks doen heerlijk
ik heb lekker een kopje thee gezet en een groot stuk chocolade van kant gemaakt haha

xxx linda

Geen verplichtingen hier. Ben aan het wassen, m2 voor de nieuwe tuin aan het berekenen, ga zo nog ff achter de naaimachine denk ik, was vouwen dat soort dingen.

Balen dat je je ziek moest melden maar ziek = ziek. Hoop dat je snel weer opknapt.

Linda, haha altijd pillen vergeten. Ik heb ze naast m'n tandenborstel en lenzenbakje liggen, dan vergeet ik ze ook niet.

pip aan de huishoudelijke taken haha en berekeningen maken voor de nieuwe tuin dat is altijd wel leuk
ik heb gisteren me hele huis al schoongemaakt en vanmorgen even bij me pa wezen schoonmaken dan hoef ik dat daar morgen niet meer te doen

xxx linda

Terug
Bovenaan