Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

pip aan de huishoudelijke taken haha en berekeningen maken voor de nieuwe tuin dat is altijd wel leuk
ik heb gisteren me hele huis al schoongemaakt en vanmorgen even bij me pa wezen schoonmaken dan hoef ik dat daar morgen niet meer te doen

xxx linda

Nou, ga dan lekker genieten van jullie vrijheid.........ik ga even het beddengoed in de wasmachine werpen...........hebben we vanavond weer een lekker schoon nestje.......tot later!!!!!!

Linda; ik heb vooral de hartkloppingen in rust, dus als ik op bank lig, of ga slapen. En jij? Ben je er eigenlijk ook verder voor onderzocht, zoals bij mij?

Pipstip; gaaf hoor een nieuwe auto. Lekker racen straks

Rimke; he snotterneusje !

April; volgens mij zijn de katjes nu 12 weken, want met 13 weken mogen ze weg. En ze zei dat ze volgende week al weg konden.

Ben net terug van vriendin. Toch maar even geklust daar. We hebben de balken schoongemaakt. Daarna geveegd en gedweild. Vloer gaat er wel uit en zo, maarja anders blijf je alle troep zo heen en weer lopen. Haar schoonmoeder kwam nog met taart, dus was wel lekker. Al met al toch 4 uur daar geweest. Ach, was toch wel even fijn zo je gedachten op 0.
Ik was net op tijd thuis, want het is me toch aan t sneeuwen!

Ventje is nog niet thuis...

Hey meiden,

Lekker gekletst hier vanmiddag !!!!

April, haha nijlpaard dat paaseitjes eet !!!!!!

Linnie, weer die hartkloppingen bah, kan me voorstellen dat het erruuuuuug vervelend is en dat ontspannen dan wat moeilijk is ...

Pip, nieuwe auto , leuk leuk leuk. Waarom ging de seat niet door?

Rimke, beterschap meisje en idd ziek is ziek !!!!

Phoebe, hoe is het met je temperatuur vandaag ????? Was goed hoog he, hopen dat het zo blijft. Hoe is het met het eieren zoeken ?????

Bieb, hoe is het met het katje haha

Kus happy

Meiden, kom misschien vanaaf nog wel ff langs maar, krijg misschien visite dus ff afwachten. Hoop het eigenlijk niet want ik wil voetbalvrouwen zien whahaha gastvrij he !!!!!!!     Ga  nu de keuken in, we gaan lekker saampjes gourmetten ....jummie. Voor straks allemaal eet smakelijk meiden .....

Liefs happy

He meiden!

Leuke paasdagen gehad?
Ik ben weer terug van een heerlijk weekendje weg!
Vrijdag avond niet met mijn ouders weg gegaan, maar alleen met mijn mannetje en broertje. Mijn ouders zijn naar mijn oma geroepen, ze heeft vrijdag ochtend weer twee keer een hartstilstand gehad.
Uiteraard ligt ze weer op de hartbewaking. s' avonds werd ze stabiel en mochten mijn ouders alnog weg.
Zondag ochtend heeft ze weer een stilstand gehad. Maar weer stabiel gelukkig.
Vrijdag avond laat waren mijn ouders er dus ook.
Zaterdag boodschapjes gedaan en gerelaxed, en daarna gecourmet! Heerlijk!
Zondag naar de dierentuin in Emmen geweest en daarna wezen bowlen en uit eten geweest. Mijn oma trakteerde! Lief he?!

Vanmorgen getempt. en toen was ie lager, en zojuist ongie geworden helaas.....
baal wel maargoed....
Volgende ronde weer nieuwe kans!

Heb alles half bijgelezen.

Kruimel, wat fijn dat er een vruchtzakje zat! Wel jammer dat het hartje nog niet klopt. Maar wel  fijn dat je over drie weken terug mag voor een echo! En wat leuk al die reacties van je familie!

Pip, morgen follikel meting. Spannend hoor meid.

Renee, ook in de medische molen.

Bieb, de hart echo gehad. Spannend als je alle uitslagen krijgt!

Linda, een ziek mannetje had... arme joey, maar ook een droge pamper! jippie!!

Bambie, in haar nieuwe huisje! fijn hoor! eindelijk!

Iemand heeft er wintertenen... weet niet meer wie, sorry!!!

Rimke, heeft haar ukkie gevoeld! Leuk zeg!

Verder weet ik het echt niet meer hoor! hihi

Morgen weer aan t werk. En denk daarna nog naar oma.

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan