Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

maart;
12) Kruimels, 11de ronde  
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts, eerste echo
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31)

April:

1)
2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3) Phoebe 10de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)Jacqy84, 10e ronde
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Jacqy, balen zeg, nog een ronde....vind dat jij nu toch ook wel een keertje aan de beurt bent (zijn we eigenlijk allemaal!).

Ondanks dat je oma weer hartstilstand(en) heeft gehad wel een leuk weekend gehad. Leuk he de dierentuin hier in Emmen. Je was gewoon in mijn woonplaats! haha. Het is hier echt mijn thuis...haha.

XX

Bieb: ik heb ook dan hartkloppingen als ik slaap of in de bank ga liggen, maar ik ben vandaag weer helemaal geobsedeerd erdoor, ik heb een verhoogde hartslag al de hele dag zo rond de 80 slagen per minuut, opzich is dat goed hoor maar het voelt zo erg meer, haha, ze hebben mijn niet verder onderzocht wel naar me hart geluisterd en dat was gewoon allemaal goed, ik moet me ook geen zorgen gaan maken want dan gaat het niet over, maar ik ga er nu gewoon op zitten van voel ik het of niet en ja dan voel je het haha, wat lief dat je je vriendin evengoed nog eventjes hebt geholpen

happy: lekker gourmetten met z'n tweeen heerlijk, eet smakelijk

Jacqy: jeetje he meid, wat een ellende met je oma, maar het is een taaie vrouw zeg
en wat balen dat je ongi bent geworden, ik had zulke goede hoop voor je meid

xxx linda

He!

Lin, wat vervelend zeg dat je steeds hartkloppingen hebt!

Pipje, wat gezellig dat ik bij je in de buurt was! hihi

Weet je wat gek was? Op de heenweg vrijdag, waren we op de snelweg bij zwolle in de buurt. Toen zagen wij onze buurvrouw rijden. We herkende haar uiteraard aan haar auto, en ze heeft een deuk in de achter klep.   Nou niets bijzonders natuurlijk want we moeten nog een end rijden. Komen we haar zondag in de dierentuin tegen! Is ze ook een weekendje in exloo! echt grappig. wisten we niet van elkaar!

Liefs Jacqy

jacqy: hahaha dat is toch wel erg toevallig dat je eerst je buurvrouw ziet rijden op de snel weg en daarna haar tegenkomt in de dierentuin hahaah

meiden ik ben er weer even vandoor ben er vanavond misschien nog wel eventjes,
me man moet eventjes zijn huiswerk voor morgen uitprinten en dat staat op de laptop

xxxx linda

Jacqy; wat jammer dat je toch ongi bent geworden....
volgende ronde dan maar weer

Linda; ik heb nu ook weer hartkloppingen. Zullen we elkaar de hartklop babes noemen?? Jij weet gelukkig al dat het niets ernstigs is, nu ik nog. Denk t eigenlijk ook niet

Zijn net uit eten geweest bij de griek! Mijn vriend kwam om 5uur thuis, en om 5.05 kregen we sms-je   van vrienden om uit eten te gaan. Even getwijfeld, toch weer centjes,. maar toch maar gedaan. was wel gezellig, en lekker natuurlijk

Heb net weer mailtje gehad van mensen van katje, we hebben gezegd dat we wel interesse hebben, maar wil eerst foto van de kat zelf zien. Spannend dus weer!

Hey meiden,

Hoest hier?
Vandaag gewoon paaseieren gezocht in de sneeuw... en niet zo'n klein beetje ook zeg... Ze hadden beter kerstballen kunnen verstoppen ipv paaseieren.
Helaas geen ei gevonden dit jaar, maar wel eel leuke dag gehad.

Met temp was gisteren en vanmorgen 0.2 graden lager, maar zou dat je maken kunnen hebben met toch laat naar bed, en wat later getemp dan normaal door de week?

Kruimels, ik heb jou verhaaltje al gelezen (de rest ga ik zo nog ff doen).
Wat een leuke en vooral liever reacties van de mensen om je heen zeg, en wat leuk dat je al echo foto's had om te geven! Ik kan haast niet wachten tot ik mijn ouders en schoonouders kan inlichten!

Jacqy, ik zag de roze wolk voorbij komen..... shit meid, toch weer ongi....
weer een ronde wachten..... ik zit nu ook op het wachtbankje, en dat vind ik echt de verschrikkelijkste periode van de maand! Succes deze ronde weer.

Nou ga ff de rest lezen....

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan