Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

Bieb, blijft altijd aantrekkelijke hoor die kleine katjes... ik heb er niet voor niks 4 hahaha. Maar maak geen overhaaste beslissingen, er komt wel weer een nieuw nestje, of bij deze of bij een andere fokker. De periode voor jonge katjes komt er weer aan, ook voor raskatten.

Linda, goed van Joey! en dan snel een kleintje erbij voordat je vergeet hoe luiers werken hahaha

Happy, ben je lekker door elkaar geschud aan je enkels? Als het nou werkt horen we het graag he, gaan we allemaal aan de schud hahaha.
Gelukkig dat je vader steeds een beetje vooruit gaat, en straks met therapie komt het weer helemaal goed. Ben je ergens van de week thuis?

Pip, jammer dat je sollicitatie niks is geworden.
Hebben jullie niet een ondernemersraad of een vertrouwens persoon waarbij je dingen kan aankaartne die je niet lekker zitten?

Nijlpaard April, hoest met de eieren? liggen ze zwaar op de maag of gaat het nu goed met je maag?

Rimke, ziek aan het worden meid, doe lekker rustig aan de komende week, lekker uitrusten en jezelf een beetje verwennen, daar knap je van op.

Nou, ff mijn berichtje plaatsten en kijken of er nog iemand is.....

Nou.... om nou in me uppie nog 50 berichten vol te kletsen is wel erg veel.... hahaha
Ik ga maar afsluiten, nog ff op de bank bij me vriendje zitten.
Meiden, slaap lekker allemaal!

Liefs Phoebe

Oh nee Jacqy, wat balen ik zie dat je ongi bent geworden. Ik dacht nog snel voordat ik ga slapen kijken of Jacqy iets heeft laten weten, jammer zeg. Wel een leuk weekendje gehad las ik, alleen met je oma gaat het dus nog steeds niet goed, heftig zeg.

Meiden de rest heb ik nog niet gelezen, ik ga zo mijn bedje maar eens op zoeken. Ik ben echt helemaal misselijk van de paaseieren eten. Jeetje heb echt nog nooit zoveel chocolade op, pffffffffffffffff

Welstrusten!

he meiden,

daar is late kruimels nog effe, schaam schaam. moest nog even snel lezen wat jullie allemaal beleefd hebben.
even kort:

linda, kloten meis dat je zo'n oor en keelpijn hebt en zo moet hoesten. verkoudheid heerst wel enorm.
rrrr idd eng die hartkloppingen tot 200 per minuut! maar als je arts heeft gezegd dat het absoluut geen kwaad kan dan moet je daar gewoon vertrouwen in hebben.
ik heb zelf ook wel eens hartkloppigen, maar dan niet dat het ineens zoveel per minuut zijn, maar heel onregelmatig en hart.
was de verjaardag gezellig?
wat super dat Joey steeds vaker droog blijft, knap van dat jochie!

bambi, bijna helemaal gesetteld in je nieuwe huisje, leuk joh!

bieb, vandaag lekker je vriendin geholpen met klussen, voel je je tenminste erg nuttig!
succes met bloedprikken dinsdag op progesteron, volgens mij kun je dan idd zien of je zwanger bent.
spannend, misschien een tweede katje erbij, super leuk!
en natuurlijk moet je solliciteren op die vacature, en die uren zijn straks helemaal ideaal als je kinderen hebt.
en ook nog eens 5 minuten van je huis af.

pip, he meisie. pppffff morgenvroeg weer naar tuinhof....
hoop zo ontzettend dat ze een groeiend eitje ziet he.
dan kun je lekker aan de klus deze dagen!!!
wat kan je al vroeg terecht, wilde je nog een smsje sturen morgenvroeg, maar dan ben ik nog niet wakker, zo vroeg. en nu vind ik het te laat om nog wat te sturen, je ligt vast al te slapen.
dus bij deze als je morgenvroeg hier nog even komt kijken voordat je weg gaat,
HEEL VEEL SUCCES !!!!!!!
super, een ford focus station is ook hartsikke gaaf zeg!
en wat jammer en super dom van die mensen dat ze denken dat je niet in hun profiel past, ze weten niet wat ze missen met jou!!!!

happy, gelukkig gaat het redelijk goed met je pa.
en lekker samen gegourmet las ik, gezellie!

april, was het leuk bij je schoonouders vandaag?

rimke, ook zo vreselijk verkouden meis, als het maar niet besmettelijk is via het forum, haha linda had het ook al.

jaq, jeetje meis dat je oma nu weer een aantal keer een hartstilstand heeft gehad, wat een taaie is dat zeg. gelukkig nu weer stabiel!
en ontzettend balen dat je toch weer ongi bent geworden, jij bent ook al zo'n poos aan de gang, had het je zo gegund!!!
volgende ronde beter meid, en geloof mij.... na 11 rondes kan het nog steeds, zie mij!
wat grappig dat je onderweg je buurvrouw tegen kwam en toen ook weer in de dierentuin in emmen.
hoe vond je het daar?
je was echt heel dicht bij mij en pip in de buurt, haha.

nou, drukke paasdagen gehad.
net weer terug van mijn schoonmoeder, daar hebben we vandaag met haar zus en gezin gegeten, brood en eieren erbij enzo... soort brunch.
erg gezellig gehad.
mijn schoonmoeder straalt wel hoor sinds ze weet dat ze oma wordt, haha erg lief!
en mij schoonzussie is ook helemaal trots, haha.
morgen moet ik een dagje werke en dan ben ik woensdag vrij, heerlijk.
even de boel in huis weer doen.
er is trouwens ook nog een paaskalfje geboren vanmorgen, alles was goed!
ga nu echt slapen meiden, anders ben ik morgen niks waard!
slaap lekker allemaal,
en pip, ik stuur je nog wel een smsje hoe het is gegaan bij tuinhof.
dikke kus kruimels

Goeiemorgen lieverds

Zo, ga de deur al uit pffffff.We zijn vandaag saampjes nog lekker vrij. Moesten wel heeeel vroeg op want de hond moet naar de kapper !!! Is toch wel een half uurtje rijden hiervandaan. Moet haar om negen uur brengen en kan haar om half twee dan weer halen.

Pip, nogmaals heeeeeeel veel succes meis !!!!!

Jacqy, verdorie balen meid, toch weer ongie pfffff. Het is hier al gezegd maar, je oma is idd een taaie he !!!!

Bieb, heb je gedroomd van het katje ?????? hihi

Buuf, ach joh, geen ei gevonden he. Moest heel de tijd aan je denken gisteren !!! Ben benieuwd hoe je temp. vandaag is !!!! Ben denk van de week helemaal niet thuis  erg he. Hoop dat het volgende week wel gaat lukken. Moeten we maar ff kijken !!!! Heb wel weer zin om ff lekker met je te kletsen hoor .....

Linnie, haha waar zit je, normaal ben jij de eerste ...

Rimke, ben je een beetje opgeknapt ?

Liefs happy

goeiemorgen meiden

Bieb: hopelijk sturen die mensen een foto van het katje en kunnen jullie gelijk beslissen of jullie het doen ja of nee,

April: hahah teveel chocolade gegeten ik ken het heb ik ook last van haha

Phoebe: dat wachten is weer heel ellendig meid, ik ga duimen voor je

Kruimels: wat was je weer laat gisteravond haha, wat leuk dat je schoonmoeder en schoonzussie helemaal stralen na het goede nieuws heel erg leuk haha

Ik ga even de ha bellen voor joey want die heeft al vanaf vrijdag etterende oogjes alletwee, ik dacht dat het minder werd maar vanmorgen had ik weer moeite om zijn oogjes schoon tekrijgen want ze zaten dichtgeplakt, erg zielig, maar ik ben gelijk bang of dat dan nog iets te maken kan hebben met die operatie die die aan zijn oogjes heeft gehad in november, kan ik gelijk weer even vragen naar die hartkloppingen hahaah

xxx linda

Terug
Bovenaan