Klusbabes 20 alweer!!!!!!!

goedemorgen meiden,

hier een zielige bambi. heb zon zeer rugje en ook echt richting me bekken , me benen werken namelijk niet zo mee dat ik me weer ziek moet melden. getsie was 2 weken geleden ook al ziek. ja nu niet echt ziek maar kan amper lopen laat staan autorijden.

Moet zo nog bellen naar me werk, zit er enorm tegen op, vind dat altijd zo kut om te doen, maar gelukkig heb ik nu ik zwanger ben een goed excuus dat ik ook echt ff rustig aan doen. ik doe dus ook helemaal niks vandaag. ga zo lekker voor de buis hangen en een ochtendje tv kijken. de vk praktijk. de kraam afdeling en de bevalling .

rimke ben je nog steeds ziek?
pip ben benieuwd hoe het was bij de gyn.
kruimels wat een leuke reacties, ben echt heel blij voor je.
anoeska wintertenen?
jacqy ongie, echt balen meid. fijn dat je weekendje weg wel lekker was.
phoebe zegt indd niks hoor die temp.
zag dat klaasje de volgende op de wolk is en dan linda, maar klopt dat wel lin?
april en sterretje hoest met jullie ? en de ukkies ?

sorry dames voor wie ik vergeet, ga weer ff liggen. rugje doet zeer.

xxx bambi

Hey meiden,

Pip Stip; Ik ben benieuwd hoe het bij de gyn was?
Linda; Wat zielig voor Joey, wat zei de huisarts?
Bambi; Balen dat je zoveel last hebt zeg, doe inderdaad maar even rustig aan.
Rimke; Hoe is het, ben je weer beter?

Nou hier gaat het ook weer minder goed met mijn rug, toch te veel gedaan vrees ik. Vandaag ga ik dus ook maar even wat extra rust nemen. Ik wil straks wel even een paar uur gaan werken, maar dan moet de pijn wel wat gaan zakken.

Verder gaat het met de kleine volgens mij goed. Vandaag alweer 29 weken, gaat echt snel. Donderdag moet ik weer naar de VK, dus ben benieuwd.

April

bambi: ga je nu ook echt goed je rust nemen meid, want je schiet ook al op in je zwangerschap en zometeen blijf je veel pijn houden als je nu niet aanjezelf gaat denken, en dat is het ook   niet

april: doe jij ook maar rustig aan meid en als de pijn niet zakt moet je niet gaan werken meid,

Happy: ik had je berichtje vanmorgen helemaal niet gezien haha, ik dacht dat ik de eerste was vanmorgen haha

nou de ha zei dat het met joey zijn verkoudheid te maken kan hebben   dat zijn ogen etteren gewoon een virus en donderdagochtend mag ik weer even langskomen voor me hartkloppingen dan gaat ze alles weer even beluisteren,
Ik heb al vanaf vannacht koppijn, ik heb nu me 2de asperine voor vannochtend, maar ja

xxx linda

oja Bambi: mijn nod klopt inderdaad niet meer nu, ik zet me wel weer erop als ik ongesteld wordt, morgen me laatste provera pil en dan ga ik er vanuit dat ik van het weekend ongesteld ga worden en dan aan me gezellige clomid kan beginnen

xxx linda

Hey Linda; Ja ik doe zeker rustig aan , heb weinig keus, want ik kan bijna niet lopen. Ik heb net weer even 1,5 uur plat gelegen, maar het zakt helaas niet echt. Zometeen maar eens kijken of ik in een warm bad kan liggen, dat verzacht soms ook wel wat.

Ah die Joey, hij heeft het wel goed te pakken of niet? Hopelijk gaat het snel wat beter met hem.

April

hey april; hopelijk helpt een warm bad een beetje meid, he dat is niet leuk meid dat je zoveel pijn hebt,
En wat joey betreft opzich is ie niet zo verkouden ofzo maar af en toe hoest ie een beetje, maar zijn ogen dat heeft ie nu vanaf vrijdag en dan maak ik het schoon en dan daarna zit het er weer, ach gaat wel weer over
sneeuwt het bij jullie ook?? wat een takke weer zeg blegh

Pip: hoe was het bij de gyn??? heb je goed nieuws tehoren gekregen dat het eitje goed is gegroeid ik hoop het zo voor je meid

xxx linda

hoi was ik weer ff,

lin wat rot dat joey zo verkouden is dat ie er etterende ogen van krijgt, hoop dat het snel over is en die kartkloppingen is ook niks meid.

april wat kut jij ook zon zere rug. niet werken hoor als het niet minder word. heb vanmorgen me collega gebeld , me werkgever komt altijd pas om 10. uur vandaar me collega en die reageerde heel kortaf en zou het doorgeven aan me werkgever. ik zei gelijk dat ie me anders maar moet bellen als ie meer wil weten. ja me collega vroeg ook helemaal niet hoe het kwam en hoe lang het gaat duren ofzo.

zei nog tegen me man net aan de telefoon. echt ik hoop bijna dat ze me contract niet verlengen want heb er gewoon geen zin meer in en ik zorg er natuurlijk wel voor dat ik dit ongv een maand voor afloop van contract weet i.v.m. aanvraag van me verlof. en of ik nou werk heb of niet verlof krijg ik zowiezo maar moet het wel op tijd aanvragen natuurlijk.
zei ook tegen me man dat mijn collega me werkgever negatief over mij kan beinvloeden. als zei me niet meer moet dan is mijn werkgever daat best gevoelig voor, zei werkt er tenslotte al 6 jaar ofzo. nou ik zie het wel. ik hou maar op met dast werk piekeren en ga lekker relaxen, althans dat probeer ik. ik wil graag op me bedje liggen,maar heb daar nog geen tv en me boeken zitten ergens in een doos ofzo. ik weet niet zit nu ff aan tafel, maar kan niet lang zitten zo.

kruimels hoe voel je je ?   wat leuk een paaskalfje.
happy heb je het weer druk. hond naar de kapper hihih. je had toch een spaniel ? of ben ik nu abuis. leuk hoor. gelukkig hoeft mijn hond niet   naar de kapper.

ehm nou weet ik het niet meer. ga weer ff foetsie.

xxx bambi

Bambi: hebben je met je werkgever dan nog niet besproken wanneer je verlof ingaat, dat zal ik dan maar wel van de week eventjes doen, wil je 6 weken van tevoren of 4 weken vantevoren

Terug
Bovenaan