goedemorgen meiden,
hier een zielige bambi. heb zon zeer rugje en ook echt richting me bekken , me benen werken namelijk niet zo mee dat ik me weer ziek moet melden. getsie was 2 weken geleden ook al ziek. ja nu niet echt ziek maar kan amper lopen laat staan autorijden.
Moet zo nog bellen naar me werk, zit er enorm tegen op, vind dat altijd zo kut om te doen, maar gelukkig heb ik nu ik zwanger ben een goed excuus dat ik ook echt ff rustig aan doen. ik doe dus ook helemaal niks vandaag. ga zo lekker voor de buis hangen en een ochtendje tv kijken. de vk praktijk. de kraam afdeling en de bevalling .
rimke ben je nog steeds ziek?
pip ben benieuwd hoe het was bij de gyn.
kruimels wat een leuke reacties, ben echt heel blij voor je.
anoeska wintertenen?
jacqy ongie, echt balen meid. fijn dat je weekendje weg wel lekker was.
phoebe zegt indd niks hoor die temp.
zag dat klaasje de volgende op de wolk is en dan linda, maar klopt dat wel lin?
april en sterretje hoest met jullie ? en de ukkies ?
sorry dames voor wie ik vergeet, ga weer ff liggen. rugje doet zeer.
xxx bambi
hier een zielige bambi. heb zon zeer rugje en ook echt richting me bekken , me benen werken namelijk niet zo mee dat ik me weer ziek moet melden. getsie was 2 weken geleden ook al ziek. ja nu niet echt ziek maar kan amper lopen laat staan autorijden.
Moet zo nog bellen naar me werk, zit er enorm tegen op, vind dat altijd zo kut om te doen, maar gelukkig heb ik nu ik zwanger ben een goed excuus dat ik ook echt ff rustig aan doen. ik doe dus ook helemaal niks vandaag. ga zo lekker voor de buis hangen en een ochtendje tv kijken. de vk praktijk. de kraam afdeling en de bevalling .
rimke ben je nog steeds ziek?
pip ben benieuwd hoe het was bij de gyn.
kruimels wat een leuke reacties, ben echt heel blij voor je.
anoeska wintertenen?
jacqy ongie, echt balen meid. fijn dat je weekendje weg wel lekker was.
phoebe zegt indd niks hoor die temp.
zag dat klaasje de volgende op de wolk is en dan linda, maar klopt dat wel lin?
april en sterretje hoest met jullie ? en de ukkies ?
sorry dames voor wie ik vergeet, ga weer ff liggen. rugje doet zeer.
xxx bambi