Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

sterretje, 32 weken alweer nog ff en je gaat bevallen joh. hoe was de controle ?
linda dat hoesten klinkt best erg. meestal sáchts erger he. miss omdat we dan liggen , weet het ook niet.
happy aan het vliegen, fijn dat je ei gevonden heb met pasen.
kruimels en pip morgen weer een date. gezellig hoor.
pip fijn dat er eiblaasjes groeien .ik hoop op een ei sprong voor je hoor.
phoebe gaat weer paardrijden, denk ook niet dat het kwaad kan als je nog neit zwanger ben, maar als blijkt dat je wel zwanger bent dan zal ik de gok niet wagen vooal als eht 6 jaar geleden is. heb ook altijd paardgereden tot vorig jaar. mar ben gestopt vanwege familie gezeik hihih

xx bambi

Hoi bambi,
Nog daar?
Ik las dat Phoebe de info al had opgezocht. Ik dacht echt dat het 16 weken waren ongeacht de situatie, maar misschien dat elke branche er weer anders mee omgaat. En drie weken vooraf, oeps  Ik dacht drie maanden.
Hé, meissie, de meiden bedoelen het niet kwaad. Maar als je eens tijd en zin hebt zou ik kijken voor een soort beroepskeuzetest. Niet zozeer voor het beroep, maar meer voor wat jij nodig hebt in een baan. Je geeft zelf al aan dat op den duur mensen je "storen" en dat je in dit werk niet echt vooruit komt. Dus er moet neem ik aan afwisseling zijn en het moet leerzaam blijven en het liefst werk je zelfstandig, zonder team of val je slechts af en toe terug op een team. Maar goed, ik zou dit alleen doen als je contract niet verlengt wordt. Maar het is idd balen om ergens heen te moeten waar je het niet naar je zin hebt. Ik heb dat ook lang gehad. Bij de ene baan was de enige optie om er te vertrekken en bij de andere baan werd het uiteindelijk toch leuk.

@bambi: oh ja, de controle was goed. De baby ligt met het hoofd omlaag en de voeten precies daar waar de trappen steeds vandaan komen. Ik moet alleen mijn ijzergehalte prikken, TOCH .   en na de bevalling waarschijnlijk weer een prik omdat ik rhesus- ben. Straks ben ik zo lek als een mandje.

@pip: Ik zag dat je klustijd aanbreekt, jippie. En lekker donderdag afgesproken met kruimels. Trouwens, wat goed dat je man je schoonmoeder heeft afgeremd. Je vraagt je soms af waar ze het lef vandaan halen. Ik had laatst ook een akkefietje en mijn man heeft er gelukkig ook iets van gezegd. Ik weet niet waarom, maar af en toe lijken ze hun grenzen niet te kennen.
@kruimels: ik hoop dat je niet hoeft te vervangen. Wat een mooi kaartje van schoonma.
@linda: Gaat het al iets beter met je kabouter?
@happy: bijna jarig en je voelt je 18. Als ik je leefritme zie, zou ik dat ook denken, hihihi.
@mammoet, bijna jarig, hoera. En een begrafenis? Had je er laatst niet ook al een?
@jacqy: lekker even eruit geweest en telepathie met je buurvrouw gehad.
Hoe is het met je oma?
@bieb: een kitten wat leuk. De namen passen in ieder geval bij elkaar.
@april: wat namen betreft vind je ook veel op internet. Maar anders moet je eerst eens namen afstrepen. Stel je heet harmsen van achter, dan is het handig je kind niet babette te noemen. Verder kun je kijken of je een voorkeur hebt voor het aantal lettergrepen, een bepaald soort namen: keltisch, engels, etc, Wat betreft namen van anderen. Ik ben ook een naam tegengekomen die iemand uit het verleden heeft. Echter heb ik die naam niet daardoor gekozen. En als je die naam echt mooi vindt dan ben je echt niet meer bezig met wie je nog meer kent met die naam. succes

Hey Bambi'; Hoe gaat het nu met je meid? ik had twee weken geleden ook een klote situatie met mijn werk, probeer het even van je af te zetten (ik weet het, is makkelijk gezegd). Het is toch even afwachten of je contract wel of niet verlengd wordt en wellicht is het goed om pas daarna je plan te trekken. Nu is denk ik ook niet echt het juiste moment om daar veel mee bezig te zijn. Concentreer je lekker op die kleine uk en neem het even zoals het komt. En wat betreft je ziek melden, meid je kunt nu even niet anders, maar hou je werkgever inderdaad wel op de hoogte van hoe het met je gaat.
Kop op, ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

Sterretje; alles goed? jeetje jij gaat echt al bijna met verlof zeg. Hoe was het bij de VK? Ik ga morgen weer voor controle, maar als ik dan nog zo'n last heb van mijn rug komt ze bij ons thuis.

April

Lieve Bambi: ik bedoelde mijn berichtje van vanmorgen niet kwaad hoor meid, maar ik maak me gewoon bezorgd om je en dat wilde ik ook even uiten, en daarom zei ik ook die dingen over je zwangerschap dat je daar wel rekening mee moet houden omdat je kindje alles van jouw oppikt, nogmaals ik bedoelde het niet verkeerd meid, ik hoop niet dat je boos op me bent

xxx linda

Sterretje; Heb je nog tips voor sites, ik heb nl al veel op internet gekeken en kom steeds op dezelfde sites uit............

Linda; Hoe gaat het met Joey? en met jou, al wat minder last van je oor?
Bieb; Ik vroeg om een foto van die poesjes, hopelijk krijg je nog een goede foto, zou leuk zijn.
Rimke; Hoe gaat het, alweer wat beter?

hallo meiden,

ff snel in mijn pauze was ook benieuwd naar pip.
PIP: fijn dat alles goed was dus klus je suf zou ik zeggen, heb je niet zoiers van als je daar naartoe moet voor die samenlevingstest dat je dan je eigen vies voelt met al die prut van binnen....????? het is natuurlijk nodig..... haha

KRUIMELS: lief........ dat kaartje maar om de 1 of andere reden denk ik ook altijd dat jij een heel lief meisje bent..... misschien moet je roelof ff je slechte kanten laten opschrijven haha......

BAMBI: wat betreft je werk ik ben het ook eens met de andere maar ik zou ook niet mijn baan opzeggen als ik zwanger zou zijn dus kijk lekker daarna of je wat anders kunt vinden of vraag bij je baas of je een andere functie kan krijgen.... als dat mogelijk is.....

PHOEBE: ik zou niet gaan paardrijden als je ermee bezig bent het is toch veel gehobbel maar misschien kun je beginnen met langzaam rijden, ik zit met hetzelfde wil graag gaan tennissen maar durf me eigen ook niet in te schrijven, maar heb het van de week toch gedaan, want zat in een dip en dacht misschien duurt het nog wel heel lang.....

nou dames heb er nog wat bij gekregen uitslag op mijn armen en een koortsplek op mijn gezicht, heb ik ook nog nooit gehad........ maar ga nu maar de lol er van in zien anders word ik ook maar depri...

kom straks nog wel ff kijken

moet nu weer gaan werken

liefs anoeska

Anoeska; Al wat beter geslapen? Rot zeg die jeuk van je wintertenen, kunnen ze er eigenlijk iets aan doen, zalfje of zo?

Pip Stip; Wat fijn dat alles er goed uit zag! Er komen nu dus weer spannende tijden aan voor jullie, ik duim voor je, goed?!

Terug
Bovenaan