Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

@phoebe: je had het over het ouderschapsverlof. Ik neem komend jaar 1 dag op. Dan kan ik bijna het hele jaar 1 dag minder werken. Ik hou voor de rest de uren die ik heb.

Nou, zo te zien is niemand online. Dan ga ik maar even wat eten.

@april: de svb-site, dan kun je misschien kijken welke namen je NIET wilt, omdat ze in de top 10 staan en je waarschijnlijk niet wilt dat Sanne met nog 3 Sanne's in de klas komt.
Verder, zou ik even moeten googelen.
@anouska: heb net gelezen over wintertenen, maar met jouw beroep voorkom je de oorzaak ervan niet echt. Volgens mij is je weerstand ook enorm laag op het moment. Wat zegt de huisarts? Is het niet beter om eerst tot rust te komen? Ik ben bang dat je op deze manier jezelf je bed in werkt. Maar goed ik ben geen arts, dus kan daar geen oordeel over vellen.

babynamengids (met www. en .nl)  

babynamen     (met www. en .nl)  

babynamen.startkabel     (geen www ervoor, maar wel .nl erachter)

babybytes (met www. en .nl)  

kortom gegoogled op baby namen én op babynamen
Ik hoop dat je iets vindt. Ik ga even smeren

Sterretje; Ja op die site heb ik ook al gekeken, inderdaad wij willen geen top 10 naam! Maar ja we houden wel van korte namen en die staan ook veel in de top 10! Nou ja, we hebben nog even...................

Je broodje al lekker op?

hoi ik was er ook .

meiden ik vind het echt niet erg hoor als julie je mening geven, en linda ben echt niet boos op je. heb gewoon last van me hormonen en daar word ik dan wat emo van.
goede tip van april gewoon ff op zijn beloop laten. binnenkort ff met me werkgever gaan praten over me verlof en wie weet geeft ie dan al aan over me contract. we zullen zien ik zal proberen me er ff minder druk om te maken. deze week werk ik niet meer heb ik vanmorgen met me werkgever besproken. gewoon lekker rusten tot volgende week dindsdag. komt het helemaal goed althans voorlopig.

anoeska echt balen dat je er zoveel dignen bij krijgt , je weerstand is echt nihiel momenteel. weet je zeker dat je ook nog bij wil tenissen. je bent al zon druk bezet persoon.

sterretje fijn dast de kleine goed ligt. wel balen dat je zoveel geprikt moet worden.
vorige keer hebben ze voor de zekerheid me hb nog geprikt vanwege de moeheid, maar dat doen ze gewoon bij de vk met een prikje in me vinger. 1 sec duurt dat gewoon tijdens het kletsen tussendoor ahhaha.

april hoest met jou, nog steeds knudde met je rug?

kwam me moeder net een vers lekekrbekje brengen. opeten is voor de baby zei ze. ik eet namelijk te weinig vis hahaha. en ze heeft ff lekker de hond meegenomen, heb ik ff rust.

xx bambi

april,

wil je een holandse naam of een engelse of iets in die richting?
ik ben er ook nog niet uit voor een meid erg he. we hebben er een paar, maar nog niet dat ik zeg woh dat is hem net als met de jongensnaam.
miss moet ik er indd maar 2 appart houden en zeg je als je kind geboren word ja dit is echt een ..... en past de naam perfect.

Terug
Bovenaan