Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

dat is zeker een lastige situatie, ze weet dat je het geweldig vind, maar niet dat je bezig bent met zwanger worden.
ik kan niet voor jou beslissen wat je moet doen, maar ik doe het gewoon liever niet.
het kloipt wel hoor dat die kleine de eerste weken zo goed verstopt zit dat ze weinig kans lopen om gevaar te lopen, maar mijn gevoel spreekt zo dat ik het niet moet doen.
en mijn paardjes komen elke dag lekker buiten, dus voel me ook niet schuldig.
volgend voorjaar pak ik de draad wel weer op.

helemaal goed meid.
ik heb een mio (tom tom) dus alleen je adres is genoeg. dan kan ik je zo op speuren, haha.

ik wil nog even kwijt aan de anderen, dat het echt ontzettend de moeite waard is geweest dat pip en ik elkaar hebben ontmoet!
als een van jullie twijfelt om iemand te ontmoeten van het forum, dan raad ik aan:
DOEN!!!!
je hebt zoveel gemeen met elkaar, zo leuk.

Ik sluit me bij Kruimels aan hoor!  Zo ontzettend leuk om elkaar te ontmoeten. Het moet natuurlijk wel klikken maar je hebt sowieso heel veel gemeen.

Phoebe, lastig hoor of je nu wel/niet weer gaat beginnen. Je kan toch ook gewoon beginnen en mocht je zwanger zijn en er toch geen goed gevoel bij hebben dan alsnog stoppen?

okay, het is dus echt je gevoel, niet dat het per definitie slecht voor je is...
Nou ja, misschien vind mijn schoonzusje het na de introductie les helemaal niks... maar ik denk het niet.
Nou ja... eerst maar eens zwanger worden toch?
Waarschijnlijk vertellen we het mijn ouders en broertje en mijn schoonouders en schoonzusje wel snel, ik heb al veel te lang me mond moeten houden, als ik dan uiteindelijk zwanger ben ben ik bang dat ik het niet zo lang voor me kan houden hahaha

meiden,

ik ga jullie verlaten voor vandaag.
het is hier zo ontzettend warm beneden, ppfff die kachel pruttelt mooi zo, haha.
vriendjelief ligt al te snurken op de bank. daar word hij altijd zo moe van.
ik ga stiekum naar boven sluipen, kan hij lekker verder slapen, dan zie ik hem straks wel boven, haha.
allemaal een goeie nachtrust, en tot morgen.
xxxxx kruimels

meiden, ben het echt met jullie eens!
Ook met happy en mij was het zo verschrikkelijk leuk, en we zijn ook echt van plan om een keer jullie kant op te komen, als jullie dat ook willen tenminste.

Terug
Bovenaan